Přejít na obsah

Ostatní

Co nepatří jinam....


666 témat v tomto fóru

    • 7 odpovědí
    • 2.7k zobrazení
    • 24 odpovědí
    • 7.3k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 5.5k zobrazení
  1. Maximálka 1,9 Tdi DSG 1 2

    • 33 odpovědí
    • 5.7k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.5k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.7k zobrazení
    • 15 odpovědí
    • 22.1k zobrazení
  2. MICHELIN Alpin A2

    • 8 odpovědí
    • 2.2k zobrazení
  3. Mimoň 1 2

    • 37 odpovědí
    • 4.5k zobrazení
  4. Mister Lock

    • 0 odpovědí
    • 1.8k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.4k zobrazení
  5. Modelovy rok

    • 6 odpovědí
    • 2.3k zobrazení
  6. Moj veteran.

    • 21 odpovědí
    • 3k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 2.4k zobrazení
  7. Momentorý klíč

    • 4 odpovědi
    • 2.6k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 2.8k zobrazení
  8. MPI-zelené I

    • 13 odpovědí
    • 3.5k zobrazení
  9. MR 09

    • 4 odpovědi
    • 2.1k zobrazení
  10. MR 2008 1 2

    • 46 odpovědí
    • 9.4k zobrazení
  11. Mravenci

    • 6 odpovědí
    • 6k zobrazení
  12. N1 1 2 3 4

    • 86 odpovědí
    • 10.7k zobrazení
  13. N1 bez mřížek

    • 4 odpovědi
    • 2.9k zobrazení
  14. N1, mriz v kufru

    • 6 odpovědí
    • 2.8k zobrazení
  15. Na co si dát pozor ??

    • 18 odpovědí
    • 3.1k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 7.2k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • A když ti ta ryska nevýjde budeš dělat co ? Přerveš to momentem, nebo budeš kupovat další svíčky za 600,- až se třeba trefíš ?
    • Ja mel asi podobnej problem, jak kdyby se svetla nejen nenatacely, ale i levej kuzel jakoby svitil doprostred az doprava nahoru mirne. Tak dlouho jsme resil opk vsech certech, co s tim je, anebo co by s tim mohlo byt, pd RJ, pres blby motorky, az jsem zacal uvazovat, ze je potreba pro vysokej najezd vymenit svetla, neb v noci se s tim prakticky jezdit nedalo. A potom, aniz jsem s tim neco delal, zaclo se to jako by pomalu samo opravovat. Jak kdyby se posunovaly zas vule do spravny miry, a po asi 4 mesicich pakarny se to samo opravilo. Ted svitej zas normalne a natacej se taky v pohode.   Asi Ti to nepomuze, ale aspon vidis, ze reseni existuje, i kdyz netusim jak a proc... Jak kdyz padaj akcie a svedi Te prsty uzavrit pozice. Proste jsem to vysedel
    • Tak ono, to co výše složitě popisujeme se vpodst. shoduje s klasickým postupem servisů. Navíc jen kontrola správného řezání závitu u třech nových svíček, což je cca minuta navíc? Plus si fixou udělat na svíčce rysku, kam má jiskřiště a druhou rysku na tyčku momentového klíče, nasadit svíčku souhlasně s ryskou na moment. klíči, dotáhnout na moment a pokud ryska zároveň míří směrem ke kabině, tak vím že vše sedí. Což je cca 2. minuta navíc? Nevidím v tom nic složitého, co by mě při výměně v klidu doma zdržovalo.   Auto chci mít delší dobu, chci pro něj to nejlepší a takto budu mít jistotu, že vše je zcela OK. Rád bych věřil názoru zkušeného praktika, že je to fuk (což si nejsem 100% jistý - zvlášť právě u 1,0 TSI), ale snad mi nechce někdo tvrdit, že když to takto budu dělat, že to dělám špatně. Nehodlám podstupovat (byť podle někoho zcela zanedbatelné) riziko upálené elektrody a rýhy ve válci. Jednou jsem si o tom chvíli goooglil a viděl tehdy pár obrázků, kde nejvíce zakarbonovaná byla hlava válců právě těch válců, kde nebyla svíčka správně natočená. Pamatuji si něco ve smyslu špatného víření směsi ve válci atd.
    • Ahoj, mám asi blbý dotaz, ale zkusit se má vše. Mám problémy s výpadky dotyku na Admunsenu a tak mě napadlo zda se dá vyměnit za display z o3FL, nebo to lze jenom za origo display jednotku s HW tlačítky. Díky moc všem. 
    • To co se tu řeší jsou pěkné p..... Osobně jsem u dvou aut při první servisní akci na svíčky zjiš´toval,jestli je to tak jak se píše a ....není.Už z výroby je to rozhazené. Dáváme už léta svíčky NGK,ano,dotahujeme na moment,ale né kvůli jistřišti a nikdy žádný problém. moc to tu hoši žerete
×
×
  • Vytvořit nový...