Přejít na obsah

Podvozek

Nápravy, tlumiče, pružiny, kola...


1172 témat v tomto fóru

    • 3 odpovědi
    • 3.3k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 5k zobrazení
  1. Zavzdušňování brzd

    • 0 odpovědí
    • 2.3k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.5k zobrazení
    • 16 odpovědí
    • 2.7k zobrazení
  2. Jake kotouce? 1 2 3 4 8

    • 185 odpovědí
    • 69.7k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 2.4k zobrazení
    • 75 odpovědí
    • 32.1k zobrazení
    • 41 odpovědí
    • 20.1k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 1.4k zobrazení
  3. Fabia GT Zadní pružiny

    • 5 odpovědí
    • 3.4k zobrazení
    • 12 odpovědí
    • 1.8k zobrazení
  4. klepani pod radickou

    • 1 odpověď
    • 888 zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 2.1k zobrazení
    • 18 odpovědí
    • 12.3k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 2k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.8k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 5.1k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 2.1k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.8k zobrazení
  5. ABS skrat na kostru

    • 7 odpovědí
    • 5.1k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 1.6k zobrazení
  6. Rozšiřovací podložky

    • 3 odpovědi
    • 2.9k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.5k zobrazení
  7. zadni naprava 1 2 3

    • 50 odpovědí
    • 18.4k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Koukám na ceník a opravdu by mě zajímalo, pod jakou položkou se automatická dálková světla skrývají. Dříve to byla vždy příplatková položka. Teď buď na klasická světla objednat nejdou nebo musí člověk volit matrixy.
    • Dovolte mi, abych Vás pozval na poslední sraz v roce 2024, konkrétně 14.12., v již tradičních 14:00hod.   Kdo dojede?   1. Pawouk 2. Ondra16V 3. Wirer 4. Bikes 5. Skodzinek  6. Bullets  7. VeteranChild  8. ExecutedDonut ??   
    • Reklamuj vymenu jednotky. Co pořád řešíš? Fungovalo to před tím, musi to fungovat i po tom. Hotovo. Je to odpovědnost servisu. 
    • Bych spíše doporučil přes zimu každý týden baterku dobíjet, než tam dávat větší.
    • Tak nevím jestli se v automobilce Jaguar zbláznily, či snad sází na koně, který je může přivézt v oboru  elektromobility na pozici výrobce  luxusního zboží, něco jako dosavadní Rolls-Royce. Každopádně Jaguar se připravuje na radikální proměnu – za své vozy, které nebudou potřebovat benzin, si bude účtovat dvakrát tolik než dosud a chce pro ně najít zcela nové zákazníky orientované na umění. Jaguar hodlá dosáhnout úspěch zdůrazněním udržitelnosti a témat, jako jsou „moderní luxus“ a „bujarý modernismus“ u zákazníků, kteří jsou nadšeni uměním a designem a současně jsou zapojeni do „digitálního ekosystému“, který u aut přesahuje jen cestování. Tato nová komunita, kterou se Jaguar pokouší vytvořit, se bude lišit od své současné zákaznické základny. „Očekáváme, že zůstane asi 10 až 15 % našich stávajících zákazníků,“ uvedl výkonný ředitel Jaguaru Rawdon Glover. No, asi si mnozí vzpomeneme na docela velký neúspěch elektrického Jaguaru  I-Pace, coby evropského automobilu  roku 2019. Že by tentokrát sázka na elektrický luxus mohla vyjít, nebo Angličané  společně s mateřinkou TATA Motors budou pokračovat ve svých přešlapech až do  definitivního  konce Jaguaru? Každopádně svým novým portfoliem si automaticky odmazávat  85 až 90% svých dosavadních zákazníků a fanoušku svědčí spíše o vyšinutí smyslů, než o racionálním myšlení. Divil bych se pokud by jim to vyšlo, ale v dnešních pokřiveném světě je asi možné všechno.....  
×
×
  • Vytvořit nový...