Škoda Veterán
--
Nové puzzle z edice RETRO-AUTA
Podfóra
-
Garáž, kategorie, testace atd.
- 29 příspěvků
70 témat v tomto fóru
-
Dobrý den, máme Octavii asi z roku 1965 a po zahřátí motoru na provozní teplotu mu při volnoběhu začnou kolísat otáčky. Motor jak kdyby vynechával. Když přidám plyn, motor jede opět pravidelně, ale pokud nepřidám, pomalu zhasne. Nicméně pokud ho držím v otáčkách, po chvíli občas úplně vynechá a pak znovu jede. Když zhasne, nejde nastartovat, dokud opět neschladne alespoň na 50 stupňů. Za studena startuje úplně skvěle i po delším odstavení. Motor je přestavěn na plyn. Vyměnili jsme svíčky, cívku, kondenzátor, termostat, směšovač na plyn, filtry a nic se nezměnilo. Čím by to ještě být? Děkuji za každou radu.
-
- 0 odpovědí
- 1,8tis zobrazení
-
-
-
Zdravím, som veľmi nový majiteľ veterána škoda felicia 1961, keďže začína jar, rozhodol som sa pre nejakú tú údržbu, no neviem nikde zistiť aký olej by som mal použiť, a práve toto je jedna z vecí ktoré nechcem pokaziť, neviem aký olej tam bol doteraz, no je ho už málo, a plánujem ho vymeniť. Ak by mi niekto vedel pomôcť, vážil by som si to. Vopred vďaka za pomoc.
-
- 3 odpovědi
- 7tis zobrazení
-
-
Postup výroby a inovace v průběhu výroby vozy Škoda 1000/1100 MB/MBX 04/64 – počátek výroby MB 1000 (typ 990) Barevná paleta (113-tmavošedá, 432-tmavomodrá, 612-slonová kost, 831-oranžově červená). Cena nového vozu 44 000,- Kčs. serie 0 – motory 000501 – 001000 (duben 1964) serie 1 – motory 001001 – 003100 (05-07/64) 06/64 od motoru č. 002 500 Zkrácení předních vinutých pružin z 292 na 281 mm volné délky spolu se zvýšením zdvihu ramen přední nápravy. serie 2 – motory 003100 – 013200 (07-10/64) 08/64 od motoru č. 005 907 Zesílení pístního čepu zmenšením vnitřního průměru ze 13 na 12 mm (vnější průměr 1…
-
-
- 8 odpovědí
- 16,9tis zobrazení
- 1 sledující
-
-
-
Cca před týdnem jsem byl na stanici technické kontroly s mojí škodou 1000 MB (3.serie - 1965),kde mi byla odepřena technická kontrola na 2 roky. Důvodem byla "vážná závada" 0.2.1.1 (vyřazené identifikační číslo chybí nebo jej nelze najit) na protokole č. CZ-3635-23-08-0798, pracovník se mnou nechtěl moc diskutovat, i když podklady z ministerstva dopravy, které jsem mu na místě ukazoval, tento stav uvádí za správný. Bohužel se dá asi pochopit dvěma způsoby. Je zde popsáno od výrobce, že tyto vozy mají starý tiskopis TP bez uvedeného čísla karoserie. Předchozí dvě technické kontroly na tom samém STK bez problémů. Originál stav vozu v motorovém prostoru, originál TP…
-
- 0 odpovědí
- 3,9tis zobrazení
-
-
Jak zjistím co se porouchalo ? napřed při rozjíždění rachot podobný řechtačce, pak se to chytlo a jelo to normálně, zastavím vyřadím a pak při zařazení jakýkoli rychlosti se už nerozjedu, motor běží klidně a tiše.
-
- 1 odpověď
- 7,5tis zobrazení
- 1 sledující
-
-
Prodej seznamu náhradních dílů - cena dle domluvy Mírně zaolejováno.
-
- 0 odpovědí
- 6,3tis zobrazení
-
-
Zdravím pochybuji že se najde ale hledám po babičce Škodu 100 , typ co měl kliky ven a takové to okrasné tankovací hrdlo :) Byla šedé barvy a měla spz FMA 12:24 . Chtěl bych zjistit její osud , mám na ní krásné vzpomínky . Byla absolutně bez koroze tak tuším že přežila . Dekuji moc
-
- 0 odpovědí
- 5,6tis zobrazení
-
-
Nevíte o nějakém pěkném kousku? Představoval bych si něco takového https://www.veteran-prodej.cz/vuz/skoda-spartak-445-197/
-
- 0 odpovědí
- 5,3tis zobrazení
-
-
Zdravím, měnil jsem olej, včera, auto stálo od podzima...první věc- do kartéru mi tekla AC pumpa, protože osička membrány byla vyčochtaná, to bych měl vyřešené. vzal jsem membránu z jiný pumpy. Ale co mě trápí co to auto mám tak to kouří, ale ne po oleji, to znám... problém je přeplňující se karbec až to teče přepadem do difuzoru. to auto proto taky hulí. Když sejmu víčko, vytáhnu stříkačkama hladinu a naleju to zpátky do nádrže, pustím do karbce vzduch z kompresoru, abych viděl jestli ventilek propouští a plovákem je ovládán a je ovládán a zavírá i otevírá. funguje to nebo alespoň jsem o tom přesvěčen. Nastavím hladinu cca 1,9 cm od víka karbce, zavíčkuju…
-
-
- 25 odpovědí
- 17,8tis zobrazení
- 1 sledující
-
-
-
-
Zdravím. Mám doma tyhle dva dysky. U toho stříbrného jsem si skoro jistej že je na octavii ale u toho hnědého nevím má jinej prolis a je o něco vyšší (hlubší) viz foto. Je taky u Octavie třeba zadní na combi nebo tak něco?
-
- 0 odpovědí
- 5,3tis zobrazení
-
-
Zdravím, provádím renovaci škody 110l. Právě renovuji přední nápravu mám jí očištěnou a připravenou na nástřik barvy, ale nevím jakou. Poradil by mi prosím někdo jaká barva se tam dávala originál v továrně? Děkuji.
-
- 0 odpovědí
- 6tis zobrazení
-
-
Postup výroby a inovace v průběhu výroby vozy Škoda 100/110/110R 08/69 od motoru č. 450 632/8 a karoserie 457 696 Modelový rok 1970 – Š 100 (typ 722) a Š 110 (typ 717) Od počátku výroby kotoučové přední brzdy a dvojitý brzdný okruh. Významná redukce mazacích míst na přední nápravě zavedením samomazných ložisek či ložisek s trvalou náplní maziva. Zvětšená ložiska kol přední nápravy. A další... Barevná paleta (1002-bílošedá, 1019-písková, 1071-šeď střední, 5002-světlezelená, 5910-zelená tmavá, 8220-červená tmavá). 12/69 od karoserie 499 501 Nové měkké těsnění blatníků. 02/70 od motoru č. 510 078 Sjednocení vačkových hř…
-
- 0 odpovědí
- 9,4tis zobrazení
-
-
no teď me teprve napadá, že na velké škodovky úplně zapomínáme a bavíme se o nich jenom v modýlkách a to je chyba :-) tak cim zacnem? tak asi bez diskuze RTO LUX i když to není můj favorit :-)
-
-
- 281 odpovědí
- 127,1tis zobrazení
- 1 sledující
-
-
Motor Wankel ÚVMV Škoda 1000 MB vs. Škoda 1000 MB Wankel Škoda 1000 MB Wankel https://m.autorevue.cz/wankel-diesel-i-turbo-takto-skodovky-s-motorem-vzadu-asi-neznate
-
- 0 odpovědí
- 10,3tis zobrazení
-
-
Zdravim chlapi. Chtel jsem se zeptat jestli tady nekdo z vas pozna co je to za motor. Ja jen vim ze je to skoda ale nevim presne jaky typ. Podle fotek co jsem hledal na internetu tak mi prikde ze je to skoda tudor ale treba se pletu. Proto se ptam zkusenych. Predem dekuji za nejake typy. :-)
-
- 0 odpovědí
- 10,8tis zobrazení
-
-
Zdarec chlapi, potřebuji poradit jak nalakovat správně veterána (celolak) V jakém poměru ředit barvu pro kompresorem 8 bar s lakovací pistolí lak a barvu. Bezbarvý lak a černá Ral 9005 barva se smíchá 1 :1 do nádržky pistole a pak jít lakovat nebo jak se to dělá? Mám barvu Ral 9005 černou lesklou ředitelnou nitro ředidlem . A bezbarvý lak s tužidlem pro lakování kompresorem. Plnič budu samozřejmě také nanášet před lakováním.
-
- 6 odpovědí
- 16,9tis zobrazení
- 1 sledující
-
-
Postupně budu přidávat ta svoje se škodou 110l. Pokud máte nějaké videa i vy, neváhejte nasdílet
-
- 2 odpovědi
- 11,2tis zobrazení
-
-
Zdravím, chci dát na hundrta kopretiny třináctky a přemýšlím jakou gumou bych dohnal rozměr těch původních kol R14. Mkovou špajsku tam dávat nechci. Děkuji za rady.
-
- 4 odpovědi
- 10,4tis zobrazení
-
-
Zdravím! Chcel by som dať dokopy našu starú eMBéčku 1100 DeLuxe (r.v. 1969), väčšinu vecí čo potrebujem som si našiel, ale problém je, že auto má úplne zničené - až na rezervu - pneumatiky (mal by to byť rozmer 155/80 R14). Chcel by som sa spýtať, aké pneuamtiky používate a čo odporúčate? Našiel som na nete Toyo, Nankangy, Vraníky, Protektory Praha. Alebo máte niekto originál staré pneumatiky? Tie Protektory Praha ma celkom zaujali, cena nieje najhoršia, som zvedavý na slúbený test. Máte s nimi niekto skúsenosti? Díky
-
- 9 odpovědí
- 12,4tis zobrazení
- 1 sledující
-
-
Dobrý den, sháním někoho z Prahy a okolí s vozem Škoda 1000 MB. Potřebuji udělat krátký (předtočený) rozhovor do Českého rozhlasu - 3 až 5 otázek. Rozhovor lze natočit bez vozu. Děkuji za odpověď.
-
- 1 odpověď
- 12,2tis zobrazení
-
-
Co auto to poklad http://www.rajveteranu.cz/znacka-57-skoda
-
- 1 odpověď
- 22tis zobrazení
-
-
Myslíte, že je dneska šance ještě někde získat alespoň relativně zachovanou Felicii za rozumné peníze (nemyslím Feldu:-))?
-
- 1 odpověď
- 14tis zobrazení
-
-
Prosim vas potreboval by som poradit, ci su prahy na Skodu 1000 a 100 rovnake? Dakujem.
-
- 2 odpovědi
- 13,1tis zobrazení
-