Přejít na obsah

Exteriér


157 témat v tomto fóru

    • 1 odpověď
    • 4.3k zobrazení
  1. Predni svetlomety 1 2 3

    • 74 odpovědí
    • 14.8k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 1.8k zobrazení
  2. laková tužka

    • 7 odpovědí
    • 4.4k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 2.3k zobrazení
    • 14 odpovědí
    • 7.7k zobrazení
  3. Znak SUPERB v blatníku

    • 1 odpověď
    • 2.5k zobrazení
  4. Pár rad pro nováčka 1 2

    • 25 odpovědí
    • 7.2k zobrazení
  5. Vrzganie kapoty

    • 5 odpovědí
    • 2.4k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 7.2k zobrazení
  6. Oprava brzd

    • 6 odpovědí
    • 2.8k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.8k zobrazení
  7. LED zadni světla 1 2

    • 42 odpovědí
    • 18k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 3k zobrazení
  8. Voda pod baterkou

    • 2 odpovědi
    • 2.2k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 2.5k zobrazení
  9. Rozleštění laku. 1 2 3

    • 54 odpovědí
    • 37.6k zobrazení
  10. Prosim vas o radu

    • 5 odpovědí
    • 1.8k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 3.3k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.5k zobrazení
  11. A5 vs. M6

    • 7 odpovědí
    • 2.4k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.7k zobrazení
  12. Profi kosmetika.

    • 1 odpověď
    • 2.4k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 2.9k zobrazení
    • 31 odpovědí
    • 12.1k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Venkovní strana bude asi víc exponovaná, možná i vlivem geometrie v zatáčkách a vůbec, nebudu se pouštět do nějakých fabulací. Na zimních sadách mám taky pilky, ale tam je to v záběru  žádoucí. Ale nebudu tady vířit vášně, ať mě tady zase někdo nesetře. Kola jsem desítky let zvyklý točit předek/zadek a vždycky vyměním celou sadu cca stejně sjetou.
    • Zkusil jsem takto doma pro srovnání sahnout na gumy Scaly (Nexen z výroby), kde se už 2x dělala geometrie a stejně se na předku více sjíždí vnější strana běhounu (v plném rejdu se zde kolo dost vyklání do strany ven a výrazně zastoupený městský režim provozu auta to může způsobovat) a toto vnější strana je mírně pilovitá, zadní je vpodst. hladká.    Gumy stařické Fabie (15 let staré Barumy) úplně v pohodě, hladké všude v obou směrech. Zítra ještě zkontroluji gumy na O2 FL (taky Dunlopy od výroby a taky léta hodně hučí).   U všech aut vč. Rapida se vždy při montáži zimních/ letních kol prohazuje předek a zadek s ponecháním L/P stran.
    • Je někde prodřený drát a bude kostřit. 
    • Ahoj všem, potřebuji radu. Jsem v Chorvatsku a začala se mi u Octavie 3 1.6 tdi neustále přepalovat pojistka c.7 v motorové pojistkovém skříní. Někdy to jede, někdy při jízdě do kopce padá do nouzového režimu a přestává jet. Před dovolenou jsem to měl v servisu, na nic nepřišli, jen vyměnili tu pojistku a všechna čerpadla na tom okruhu zkontrolovali, že jsou funkční. Mám vyrazit na cestu domů se zásobou pojistek, nebo tu řešit servis? Díky za radu.
    • Trabik601 ďakujem za odpoveď,  áno, je to CRMB EURO 6, doteraz mi to nikdy nerobilo, minulý týždeň mi to začalo robiť, trhne to sporadicky, akoby som stúpol prudko na brzdu.
×
×
  • Vytvořit nový...