Přejít na obsah

Exteriér


157 témat v tomto fóru

    • 1 odpověď
    • 4.3k zobrazení
  1. Predni svetlomety 1 2 3

    • 74 odpovědí
    • 15.1k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 1.8k zobrazení
  2. laková tužka

    • 7 odpovědí
    • 4.5k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 2.3k zobrazení
    • 14 odpovědí
    • 7.7k zobrazení
  3. Znak SUPERB v blatníku

    • 1 odpověď
    • 2.5k zobrazení
  4. Pár rad pro nováčka 1 2

    • 25 odpovědí
    • 7.3k zobrazení
  5. Vrzganie kapoty

    • 5 odpovědí
    • 2.4k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 7.2k zobrazení
  6. Oprava brzd

    • 6 odpovědí
    • 2.8k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.8k zobrazení
  7. LED zadni světla 1 2

    • 42 odpovědí
    • 18.1k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 3k zobrazení
  8. Voda pod baterkou

    • 2 odpovědi
    • 2.2k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 2.6k zobrazení
  9. Rozleštění laku. 1 2 3

    • 54 odpovědí
    • 37.7k zobrazení
  10. Prosim vas o radu

    • 5 odpovědí
    • 1.8k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 3.3k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.5k zobrazení
  11. A5 vs. M6

    • 7 odpovědí
    • 2.4k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.7k zobrazení
  12. Profi kosmetika.

    • 1 odpověď
    • 2.4k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 3k zobrazení
    • 31 odpovědí
    • 12.2k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Čo si predstavuješ pod pojmom, nízke napätie batérie? Poďme sa baviť exaktne, určite si robil nejaké merania. Toto asi nebude originál nezávislak však? Predstav mi ešte vypnutie inteligentného nabíjania. Čo si prehral v aute? Akú jednotku? O akom aute sa vôbec bavíme?  Ja len že stále sme v téme o Fabii 4. generácií a píšeš svoju skúsenosť podľa všetkého s iným autom a inej triedy a nie v originál výbave. 
    • @DoubleG Nejde jen o Exide, 100% nabití požadují všichni výrobci akumulátorů. Auto samozřejmě startuje, než baterie chcípne. Mně trvalo 2 roky, než jsem přišel na to, proč mi v zimě odmítá nastartovat přídavné topení. Je to typický příznak baterie nabíjené na pouhých 80%, sulfatace, ztráta kapacity, neschopnost dodat proud pro spotřebiče s velkým odběrem (mj. přídavné topení) aj. Při nízkém napětí baterie odmítalo přídavné topené nastartovat i když auto jinak fungovalo normálně. Po podrobném měření dvěma klešťovými ampérmetry, koupě nové baterie a vypnutí "inteligentního" nabíjení v řídící jednotce pomocí software mi konečně začalo přídavné topení fungovat na SMSku i v zimě 😉. "Úspornost" mě nezajímá, běžně jezdím 160-200 km/h, nikdy jsem neměl žádnou nehodu 😀.
    • Jedno téma ti snad musí stačit. Duplicitní dotaz jsem smazal. 
    • Dakujem za odpoved. Tak aky moze byt teda iny problem ked mam poruchu travel assist a start stop? 
    • Dá sa oddeliť od nárazníku a vymeniť.
×
×
  • Vytvořit nový...