Přejít na obsah

Ostatní

Co se jinam nehodí a týká se Fábií...


916 témat v tomto fóru

  1. Montáž mlhovek

    • 1 odpověď
    • 2.1k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 2.2k zobrazení
  2. Co dodat ... Pokochejte se.

    • 6 odpovědí
    • 3k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.5k zobrazení
  3. Základní nářadí

    • 12 odpovědí
    • 3.2k zobrazení
  4. Škoda Fabia a výdělek

    • 0 odpovědí
    • 1.6k zobrazení
  5. Z auta je cítit chlor

    • 3 odpovědi
    • 2.4k zobrazení
  6. Bouraná Fabie

    • 19 odpovědí
    • 7.4k zobrazení
  7. VIN Kod

    • 4 odpovědi
    • 10.9k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 1.8k zobrazení
  8. Kryt airboxu

    • 6 odpovědí
    • 2.4k zobrazení
    • 19 odpovědí
    • 10.9k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 3.8k zobrazení
    • 11 odpovědí
    • 18.4k zobrazení
  9. Poděkování.

    • 17 odpovědí
    • 3.1k zobrazení
  10. Komfort jízdy

    • 1 odpověď
    • 1.3k zobrazení
  11. combi s 1.2 12V HTP

    • 19 odpovědí
    • 4.9k zobrazení
  12. Fabka

    • 2 odpovědi
    • 1.7k zobrazení
  13. Fabka II

    • 1 odpověď
    • 1.4k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.4k zobrazení
  14. Styl rozjizdeni

    • 20 odpovědí
    • 9.2k zobrazení
  15. Zkušenosti s Autorykl

    • 1 odpověď
    • 2.3k zobrazení
  16. Kryt motoru

    • 6 odpovědí
    • 2.2k zobrazení
    • 35 odpovědí
    • 7.6k zobrazení
  17. Uprava tapecu

    • 4 odpovědi
    • 2.2k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Ahoj,  mám Fabii 1.0 mpi 55kw s LPG, najeto cca 176t. Autu se za studeného motoru nechce moc jet. Pokud se ohřeje je vše OK. Měnil jsem svíčky, cívky, první lambda sondu, čistil jsem škrtící klapku.  Benzin Verva. A druhý dotaz je ohledně sazí ve výfuku - na to, že to jezdí na plyn mi přijde výfuk dost černý.
    • O4 RS TSI 2020 ... také se mi přes noc originál VW EFB+ 70Ah baterie vybila, infotainment hlásil prázdnou a nedovolil ani nastartovat, přestože den předtím jsem jel 600km. Po 2h nabíjení (Bosch C3 automat, 3,5-3,8A) už infotainment po otevření dveří chybu nehlásil a po cca 16h nabíjení automatem dokončeno (přešlo to na udržovací proud). V servisu baterii změřili testerem a tvrdili, že je ještě celkem v pořádku a že naopak někdy cca 2024 v únoru vyšla aktualizace software, která prý cíleně řeší právě problém náhlého vybití akumulátoru. Tak mi nahráli nový software a preventivně jsem si rovnou dobrovolně pořídil zcela novou baterii, protože je zrovna v 55% slevě (což už se blíží ceně značkového neoriginálu).   Technik mi tvrdil, že tyto baterie naopak trpí, když se systematicky vypíná Start/Stop (což většinou dělám), protože prý při vypnutém SS se nejenom nevypíná motor v kolonách, ale i při běžné jízdě se prý jiným způsobem nabíjí (trvale slabým proudem), kdežto při zapnutém SS se i prý i při plynulé jízdě baterie nabíjí nějakým přerušovaným cyklem s vyšším proudem, což je prý pro tu baterii lepší. Prý je takto školí a mají to údajné ověřené i z praxe, že lidem, co si SS vypínají ty baterie prý odcházejí rychleji... tak nevím, jen sdílím, co mi řekli. Prý má smysl si ten SS vypnout až v momentě, kdy už člověk popojíždí v zácpě a opravdu nechce startovat každých pár sekund...   Po příjezdu ze servisu jsem krátce po zhasnutí změřil voltmetrem na baterii 13V, zkusím znovu přeměřit po 12h ... a budu jezdit více s tím SS a pravidelně baterii kontrolovat, kam až jí to inteligentní nabíjení dovolí klesnout.
    • Já vidím ze se zrcátka přiklopila tak je zamknuto a než chodit k auto tak zmáčknu ovladač v kapse a je zamknuto ne ? To ze se auto nezapne u mě je tak 1x z 15 zamčeni. Důvod neznám situace je pokaždé jina
    • Prosím o pokračování v existujícím tématu. Tady to zamykám.
    • @Dlbvml2 Umela inteligenci pise :  Motor s označením DFYA (e-TEC) je mild-hybridní verze motoru 1.5 TSI, která spadá do kategorie motorů a platforem EVO 1. Není to přímo EVO 2, ale využívá prvky a technologie z EVO 1.  A ja dodavam: Jestli to je pravda, buh vi, Snad by to meli vedet dealeri Skodovky 🙂
×
×
  • Vytvořit nový...