Ložisko se musí lisovat na předním kole, protože tam se dvanáctihranná matice točí zároveň s kolem. Na zadních kolech se ty matice za jízdy netočí. Akorát pozor - na ty matice je potřeba jiný ořech vpředu a vzadu (36 a 30).
Díky pánové za odpovědi 😀 Jedinou možností je tak po městě jezdit v S módu, což zní trochu komicky. Sice bude asi větší spotřeba, ale nějaké řešení to může být.
já nezapínám nic , akorát když přejedu hranice tak potvrdím že dal chci mít spuštěnou Traffication jelikož v Německu je zakázaná. No pokud mám puštěnou navigaci a po mé trase se něco stane, tak vyskočí informace o zpoždění , a nabídne jiné trasy a ukáže kolik času ušetřím.
Dobrý den, mám vozidlo Škoda Fabia IV, 1.0 mpi. S autem mám najeto cca 1000 Km a už jsem zaznamenal podivné zvuky vycházející z podvozku auta. Jedenkrát při rychlejší jízdě z kopce do zatáčky auto vydalo podivný ,,železitý” zvuk. Potom se už neopakoval. Začal jsem si všímat, že při rozjezdu na zpátečku auto udělá opět takový ,,železitý” zvuk, jako by šly kovy proti sobě.
Nejsou to dle mě brzdy, protože zvuk se ozve až po rozjetí. Potom se to už neopakuje.
Vím, že se jedná o nové auto, kde chvíli bude trvat, než si to všechno ,,sedne”, ale i tak by mě zajímalo, co si o tom myslíte vy. Je to moje první nové auto, takže nemám zkušenosti.
Děkuji za případné rady a vysvětlení.