Tak to jsme už 3 v klubu 😀. Kola pravidelně prohazuju a taky je už dojedu, stejnoměrně ojetý vzorek cca 6 mm je mi líto je už vyhodit, ale je to poslední sezóna. Na vodě to nemusí být až tak znát vzhledem k výšce dezénu. Jezdil jsem s jinou škodovkou i na tuctových pneu na polygonu v HK na vodě a za celodenního deště a celkem jsem byl překvapený chováním auta v úplném extrému.
Dobrý den, nesetkal se někdo s častým drnčením? Slyším to od sloupku u zrcátka, viz video. Projevuje se to mezi 1500-2000 otáčky.
https://limewire.com/d/bFFe3#wD7lGRGSV0
Když jsem přezouval, porovnával jsem prstama, nehtama tvrdost pryže na běhounu s dalšími letními sadami a ty Dunlopy jsou tvrdé jak kdyby byly z plastu. Prostě s věkem ztvrdly, což zejm. na vodě může být nepříjemně znát a jistě to bude též příčina toho hukotu. Zkusím s nimi tuto sezonu ještě vydržet.
Aha, mám S4 L&K TSI 4x4 liftback a tlaky mám minimálně 2,8, ale až 3,4. To je zvláštní. Při nižším tlaku auto "nadává" a nutí mě dofoukat.
Dám to tam normálně a je to vzhůru nohama. Dám to tam vzhůru nohama a je to zas vzhůru nohama.
Nevím jaký motor máš, ale pro tyto auta už asi není ani 160 velká zátěž motoru. Jasně, že nevytáčet a ne plný plyn, ale chvilka nevadí. Mě třeba u mého auta udivuje lehká převodovka (při 130 km/hod. otáčky na 7-mičku 2500/min. TSI 4x4). Jen mě zajímá názor na výměnu oleje po méně km, než chce auto. Myslíte, že to má význam? Z výroby je tam asi kvalitní olej (možná i nějaký speciální na záběh a přijde mně škoda ho vypustit dřív). Auto si interval samo zkracuje, teď po ujetí 8000 km je výměna požadována po dalších 13 000km. Asi to tak nechám. U dřívějších Superbů jsem měl ojetiny, které byli měněny, než jsem je koupil, po 30 000 km a nyní mají najeto 270 000 a 350 000 km a motory jsou v pořádku.