Přejít na obsah

Ukradeno - odcizeno

Databáze ukradených vozidel


269 témat v tomto fóru

    • 4 odpovědi
    • 2.9k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 2.8k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 4.9k zobrazení
  1. Škoda Fábia

    • 4 odpovědi
    • 3.2k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 4.9k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 2.9k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 3.6k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 5.1k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 7.7k zobrazení
  2. ukradená oktávka

    • 4 odpovědi
    • 2.9k zobrazení
  3. Škoda FAVORIT 136 xls

    • 4 odpovědi
    • 2.6k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 2k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 2.8k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 3.4k zobrazení
  4. Ukradena navigace

    • 3 odpovědi
    • 2.5k zobrazení
  5. OCTAVIA II. 1.9TDi modra

    • 3 odpovědi
    • 3.1k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 2k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 3.1k zobrazení
  6. skoda octavia

    • 3 odpovědi
    • 3.1k zobrazení
  7. Odcizena Octavia 1 tdi

    • 3 odpovědi
    • 3.3k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 2.6k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 2.2k zobrazení
  8. modrá Škoda Fabia 1.9 TDI, 74 kW, r.v. 2003

    • 3 odpovědi
    • 14.2k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 2.5k zobrazení
  9. ŠKODA Fabia RS

    • 3 odpovědi
    • 8k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • U mě se SS chová jinak. Dokud není úplně zahřátý motor a zároveň baterka nemá cca 13,8V tak se SS neaktivuje, Není chyba někde jinde?
    • Překvapilo mě, že u RS nejsou.
    • V tom případě je krátká odpověď nejde   Kdysi jsem si dělal převodník/kontroler primárně kvůli kompatibilitě s multifunkcí v novém volantu a při té příležitosti jsem si tam doprogramoval i SS s pamětí, uvažoval jsem nad rozšířením, že by to bralo v potaz okolní teplotu a teplotu motoru (na komunikační sběrnici jsou tyhle data volně k přečtení) ale nikdy nedošlo k realizaci. Stejně by to mělo drobný nedostatek, že pokud by došlo k deaktivaci SS tak by na budíkách občas problikla notifikace, že je SS aktivovaný/deaktivovaný. 
    • Ten 195kW TSI zadok na 3,4 je ulet. To bude skakat nonstop Kazdu sezonu nove zadne gumy.   
    • Ano, toto vím, že to jde vyřadit formou napětí nebo teploty. Problém je, že SS mnohokrát chcípá naprosto studené auto hned na první křižovatce po výjezdu a chcípá ho i při naprosto podvybité baterce.....což rozhodně není dobré za žádných okolností. Naopak při plně nebo dostatečně nabité baterii a motoru prohřátém na 90C by semtam chcípnutí až tak nevadilo, viděl bych v tom i nějakou úsporu. Přece jen je teď hodně rozkopaných cest s kyvadlovkou, kde se dlouho stojí. Při potahování v kolonách, kde to na 100m chcípne auto 10x+ by se to dalo hezky řešit pouhým vypnutím SS na čudlu, tak nějak si dovedu představit nějaké smysluplné využívání SS. Bohužel to mají naprogramované natolik stupidně, že je to absolutně k nepoužití. Tak mě jen zajímá, jestli to jde nějak smysluplně nastavit kodováním. Např. v kolonce, kde je limit napětí pro oblbnutí SS, přes kterou jej skoro všichni vyřazují nastavením 12,1V, příp. jaké napětí tam zadat, pokud by to takto fungovalo?
×
×
  • Vytvořit nový...