Publikováno Červenec 23, 200718 r Nesetkal jste se někdos tímhle tim?když nastartuju studený motor ,vyřadim ,tak mi PP ukazuje 7.4l .Teplota motoru pomalu stoupá,ale spotřeba se ustálí na 4.5l. a tam zustane i při plně zahřátym motoru a otáčky jsou vyšší. Když se rozjedu pustim plyn se zařazenou rychlostí z kopce tak, aby byla spotřeba 0 litr,tak po opětovném vyřazení je vše ok spotřeba 0.9l otáčky 800.CO to muže být ? klapka ? vstřikování? asi mi už z toho .......
Červenec 23, 200718 r to je brutalne vysoka hodnota, dokonca radove vyssia nez bezna hodnota, ale ked pises, ze neskor sa to zrovna na 0,9 litr/h pri 800ot (co sa mi aj tak zda este vela), tak by som skontroloval aj vzduchovy motorovy filter, kedy si ho naposledy menil? Mal by sa menit po 60tkm alebo po 4r, ja menim po 30tkm, a je to trochu poznat
Červenec 23, 200718 r Ja mám tiež na volnobehu 0,8-0,9l.Filter mám čistý menil som ani nie pred mesiacom .
Červenec 23, 200718 r Nesetkal jste se někdos tímhle tim?když nastartuju studený motor ,vyřadim ,tak mi PP ukazuje 7.4l .Teplota motoru pomalu stoupá,ale spotřeba se ustálí na 4.5l.a tam zustane i při plně zahřátym motoru a otáčky jsou vyšší. Když se rozjedu pustim plyn se zařazenou rychlostí z kopce tak, aby byla spotřeba 0 litr,tak po opětovném vyřazení je vše ok spotřeba 0.9l otáčky 800.CO to muže být ? klapka ? vstřikování? asi mi už z toho ....... prvně na vag
Červenec 23, 200718 r Ja mám tiež na volnobehu 0,8-0,9l.Filter mám čistý menil som ani nie pred mesiacom . zrejme zalezi na motorizaciii, ja mavam v rozmedzi 0,3 - 0,5 litr/h (v zavislosti na zapnutych spotrebicoch)
Červenec 23, 200718 r Ja mám tiež na volnobehu 0,8-0,9l.Filter mám čistý menil som ani nie pred mesiacom . zrejme zalezi na motorizaciii, ja mavam v rozmedzi 0,3 - 0,5 litr/h (v zavislosti na zapnutych spotrebicoch) Ty máš asi HTP-čko
Červenec 23, 200718 r Autor na vagu je všechno ok ,žádná chyba ,nic. Filtr je měněný ještě jsem ho prohlídl,vyklepal a je gut.Jěště jsem smazal adaptační hodnoty,nevim jestli jsem to dělál dobře - 00kanál 000 uložit ,nevim jestli to má oznámit že je to uložený a pak jsem nastavil klapku . Při jízdě když jedu na brzdu motoru s kopce 0 litru sešlápnu spojku tak otáčkoměr spadne na 1200ot a pomale sjede na 800ot a to ukazuje jednou na volnoběh 2.4 někdy 4.5 a když zastavim tak to vyletí až na 12litr a pak to zustne na normálu 0.9l ale otáčky se nehnou tak to vypadá že PP blbě ukazuje spotřebu .JE tam nějaký snímač směsi nebo si to propočítává? nevíte?
Červenec 23, 200718 r No, já mám asi trochu jiné vysvětlení. Ta spotřeba je udávaná v litrech na 100 km. Když nastartuješ motor a nevyjedeš, počítač to nemůže s ujetou vzdálenosti nijak přepočítávat a tak tam hodí nějakou přibližnou hodnotu. Jakmile se rozjedeš, dostane počítač údaj o ujeté vzdálenosti a začně počítač procovat tak jak má. A když jedeš z kopce na neutrál, je to to smaé, paliva tam jde pořád stejně, ale někdy jedeš třeba 80 km/h a někdy 100 km/h, tak to jasně musí dávat jiné hodnoty. Palubní počítač pracuje s poměrem litry na kilometry, ne litry na hodiny, minuty.
Červenec 23, 200718 r aha tož vyskoušim.A podle čeho zjištuje kolik má litru v nádrži? Jediné co měří stav paliva v nádrži je plovák, který je u palivového čerpadla. Ten dává signál jak pro budíky, tak i pro VAG. Ale to s tím na co jsi se napřed ptal vůbec nesouvisí.
Červenec 23, 200718 r Autor Trošku jsem to vzal odjinud ,jelikož to nemužu pochopit ,protože když nastartuju a stojim a místě tak PP kazuje podle toho jak šlapu na plyn spotřebu.
Červenec 23, 200718 r Trošku jsem to vzal odjinud ,jelikož to nemužu pochopit ,protože když nastartuju a stojim a místě tak PP kazuje podle toho jak šlapu na plyn spotřebu. ved je to normalne
Červenec 23, 200718 r No, já mám asi trochu jiné vysvětlení. Ta spotřeba je udávaná v litrech na 100 km. Když nastartuješ motor a nevyjedeš, počítač to nemůže s ujetou vzdálenosti nijak přepočítávat a tak tam hodí nějakou přibližnou hodnotu. Jakmile se rozjedeš, dostane počítač údaj o ujeté vzdálenosti a začně počítač procovat tak jak má. A když jedeš z kopce na neutrál, je to to smaé, paliva tam jde pořád stejně, ale někdy jedeš třeba 80 km/h a někdy 100 km/h, tak to jasně musí dávat jiné hodnoty. Palubní počítač pracuje s poměrem litry na kilometry, ne litry na hodiny, minuty. pri stani, alebo malej rychlosti (povedzme pod 10km/h) to ukazuje v litr/h, ak ides rychlejsie tak sa to prepocita podla rychlosti a uda spotrebu v l/100km
Červenec 23, 200718 r No presne tak nejak je to. Pri stati su to L/h a pri jazde su to L/Km. a ked uz sme pri spotrebach kolko vlastne ma mat motor 1,4MPi 50kW na volnobehu spotrebu? ja mam tak 0,9L/h.
Červenec 24, 200718 r Jojo, u 50kW v těchto teplotách 0.8-0.9 při klimě 1.2-1.4 po zahřátí na provozku. Když jsem vyměnil svíce tak to bylo 0.7-0.8 ale rychle (50km)se to vrátilo na 0.8-0.9. Upraveno Červenec 24, 200718 r od Filda
Červenec 24, 200718 r Jo já mám 1.4 50kW a při volnoběhu bez zapnutých spotřebičů mám taky spotřebu na PP 0,8-0,9 l/h. Takže koukám, že je to standartní spotřeba při volnoběhu stojícího auta pro 1,4 50kW.
Červenec 24, 200718 r este nie uplne zohriatom motore to ukazuje od 0,7- 1 L/h ale väcsinou to drzi okolo 0,8-0,9.
Červenec 24, 200718 r Autor Jo já mám 1.4 50kW a při volnoběhu bez zapnutých spotřebičů mám taky spotřebu na PP 0,8-0,9 l/h. Takže koukám, že je to standartní spotřeba při volnoběhu stojícího auta pro 1,4 50kW. [/quote na 800 Ale je zajímavé ,dneska jsem to vysledoval .Když jedu krokem (s vyřazenou rychlostí),tak se mi otáčky zvednou tak na 950 ot. a když zabrzdim tak to spadne okažitě 800 ot. Divné , Co u vás je to taky tak?
Červenec 24, 200718 r no neviem ale teraz ked su tie horucavy tak pri nastartovani to ma 1050 do tych 1100 ot. a potom ked sa to trochu ohreje tak to ide pod 1000 a dnes som si vsimol ze rucicka trochu kolisala pri klesani otacok asi je to vlastnost auta ked je zohriaty tak ma volnobeh cca 850-900ot. p.s. v zime pri -20 je ten volnobeh este zaujimavejsi to leze tak 1300-1350 )
Duben 7, 200916 r hmm , chlapi nieco podobne robi aj mne, zacalo to robit od jedneho dna ked mi enslo dobre nastartovat som nastartoval a skapalo , to som asi dva razy tak a potom som pridal plyn a motor bezal ale od vtedy volnobeh akosi blbne , po nastartovani aj 2 l/hniekedy aj viac a vsimol som si ze ked idem vyradim tak ked brzdiim tak sa spotreba na volnobeh zvysi aj nad 7l a niekedy po par km, klesnu otacky na normalnych 0,8-0,9l , co to moze robit? mam vycistit klapku ? poradte, motor bezi normalne aj vykon a spotreba sa mi zda rovnaka
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.