honzik Vloženo 8. Červenec 2005 Sdílet Vloženo 8. Červenec 2005 Vim ze se to na starem foru probiralo,ale stejne jsem tam nenasel odpoved co to je. mam najeto cca 46tkm a najednou se mi objevilo takove docela kovove bouchani nekde zepredu,vypada to spise z prave strany. Stalo se to den ze dne ,zadne pozvolne nabehnuti. pri prejizdeni nerovnosti se ozve takove kovove cink-cink,sila zvuku je dle velikosti nerovnosti. byl jsem ve skodovce tam to prohlasili ze nic neslysi chtel jsem to sam lokalizovat,ale kdyz dam auto na zdviz tak muzu lomcovat cimkoli : stabilik,kosti,napravnice,pollosy,brzdy,zkratka nic,vim ze to muze byt v tom visicim stavu nejak vymezeno ale ze by se to vubec neprojevilo? nemate nekdo nejaky napad/zkusenost co by to mohlo byt na co se zamerit ? dik za pripadne napady Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NoiseR Vloženo 8. Červenec 2005 Sdílet Vloženo 8. Červenec 2005 Ve Skodovce bych nalozil mechanika nebo kohokoliv zodpovednyho, svezl ho a chybu mu nasimuloval. Vic ti ja asi neporadim, nejsem zadnej odbornik, ale treba se tu nekdo ozve, jsou tu jinci typci! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martinoslav Vloženo 8. Červenec 2005 Sdílet Vloženo 8. Červenec 2005 Vim ze nejak podobne udajne bouchaji, respektive kovove klepu, brinkaji, axialni loziska. Co to je a kde to najit se me neptej, nemam tuseni co to jsou axialni loziska Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
honzik Vloženo 8. Červenec 2005 Autor Sdílet Vloženo 8. Červenec 2005 ja jsem mechose svezl,dokonce pro porovnani dvema auty,ale stejne prohlasil ze to odpovida stari (1rok ????)........ budu spekulovat dal :-) na ty axialy se mrknu....... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Olin Vloženo 8. Červenec 2005 Sdílet Vloženo 8. Červenec 2005 něco pdobného mi dělal stabilizátor - uložení, pouzdro se posunulo a začalo to klepat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kláca Vloženo 8. Červenec 2005 Sdílet Vloženo 8. Červenec 2005 nemůžou to bejt ty matky na nábojích??, jinak mě teď jakoby cvakaj ložiska v horním uložení tlumičů-ale to jen při točení volantem-to asi nebude ono, taky už miměnili silentbloky na stabiku ale to zas bych řekl dělalo takový tupý rány!!! tak ti nevim čeče!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kacer Vloženo 8. Červenec 2005 Sdílet Vloženo 8. Červenec 2005 u me to skutecne delala axialni loziska v hornim ulozeni tlumicu, vymena nekdy kolem 63tisic KM a pak znovu s tlumicema po 120tis. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fíla Vloženo 8. Červenec 2005 Sdílet Vloženo 8. Červenec 2005 Sousedovi to na fábce (rv.2000) začalo dělat taky někdy už po 40.000 km. Mám ten počit, že měnil čepy. Ani se nedivim, jezdí jako prase, díra nedíra. Už jí ale stejně nemá. Nevešel se šířkově na dálnici. Kompletně všechny plechy KO Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zajda Vloženo 8. Červenec 2005 Sdílet Vloženo 8. Červenec 2005 Vim ze se to na starem foru probiralo,ale stejne jsem tam nenasel odpoved co to je. mam najeto cca 46tkm a najednou se mi objevilo takove docela kovove bouchani nekde zepredu,vypada to spise z prave strany. Stalo se to den ze dne ,zadne pozvolne nabehnuti. pri prejizdeni nerovnosti se ozve takove kovove cink-cink,sila zvuku je dle velikosti nerovnosti. byl jsem ve skodovce tam to prohlasili ze nic neslysi chtel jsem to sam lokalizovat,ale kdyz dam auto na zdviz tak muzu lomcovat cimkoli : stabilik,kosti,napravnice,pollosy,brzdy,zkratka nic,vim ze to muze byt v tom visicim stavu nejak vymezeno ale ze by se to vubec neprojevilo? nemate nekdo nejaky napad/zkusenost co by to mohlo byt na co se zamerit ? dik za pripadne napady jestli máš ještě plechový matky poloos tak je zahoď, ty to občas můžou udělat jinak jestli vše ostatní je v poho tak mě zrovna nic nenapadá. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pava Vloženo 8. Červenec 2005 Sdílet Vloženo 8. Červenec 2005 Dělalo mi to taky, měnil jsem díly nápravy, viz příloha. Pomohlo to asi z 90%. Sem tam si to občas klepne. Díly_podvozku.doc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martinoslav Vloženo 8. Červenec 2005 Sdílet Vloženo 8. Červenec 2005 kacer: A kolik stoji vymena axialnich lozisek? Co to vubec je? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pava Vloženo 9. Červenec 2005 Sdílet Vloženo 9. Červenec 2005 kacer: A kolik stoji vymena axialnich lozisek? Co to vubec je? Axiální ložiska stojí cca 900,-Kč (za pár), vyrábí FAG. Výměna cca 3 - 4 hodiny práce. Pro ty, kdo neví, kde to axiální ložisko je, najde to v příloze. Axiální_lo_isko.doc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
matt Vloženo 9. Červenec 2005 Sdílet Vloženo 9. Červenec 2005 Dneska ráno, přišel kolega a že na jeho Fabce (2003/50 tis. km) začalo LP kole nějak podivně hučet jako když jedete po panelový cestě, přesně ten zvuk... a trošku to při menší rychlosti vybruje, nevíte, co by to mělo být? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pava Vloženo 9. Červenec 2005 Sdílet Vloženo 9. Červenec 2005 Dneska ráno, přišel kolega a že na jeho Fabce (2003/50 tis. km) začalo LP kole nějak podivně hučet jako když jedete po panelový cestě, přesně ten zvuk... a trošku to při menší rychlosti vybruje, nevíte, co by to mělo být? Ložisko na 100%. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 9. Červenec 2005 Sdílet Vloženo 9. Červenec 2005 Pro upřesnění.To co poslal PAVA je ložisko kola,axiální je nahoře va MC.Phersnu.Taky ti,co nemají stahovák pružin si to nevymění,pokut nechcou dostat do držky od pružiny a pokut ji chcete stahovat dráty,tak upřímnou soustrast 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pava Vloženo 9. Červenec 2005 Sdílet Vloženo 9. Červenec 2005 Cosby: Mrkni o pět příspěvků výše, je tam v příloze axiální ložisko , včetně uložení. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 9. Červenec 2005 Sdílet Vloženo 9. Červenec 2005 vím,díval jsem se a taky jsem to už na Octáviích měnil.Fábia má stejné(v principu).Já jen že na malé fotce je ložisko kola.Taky jsem psal,že kdo chce měnit ložisko uložení tlumiče tak potřebuje stahovák.Dělal jsem to už "X"krát a drátama stahovat pružinu bych nedělal.Viděl jsem,co to dokáže. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
quikshare Vloženo 10. Červenec 2005 Sdílet Vloženo 10. Červenec 2005 100% jistota na ložisko předního kola je kdyz zvedneš auto a pak zkusíš pohyb celeho kola do stran kolmo na směr otáčení. U meho auta byl boční posun docela znatelny a ložisko šlo na výměnu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
honzik Vloženo 11. Červenec 2005 Autor Sdílet Vloženo 11. Červenec 2005 dik za namety k premysleni,ale ani jedno to neni ,cepy,kosti a pod jsem vyloucil,s temi nehnu.stabilizator je OK,je to ten novejsi provedeni (rv je 2004),axialy jsem sice jeste nevyndal,ale ty by byly citit pri pohybu kolem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pava Vloženo 11. Červenec 2005 Sdílet Vloženo 11. Červenec 2005 dik za namety k premysleni,ale ani jedno to neni ,cepy,kosti a pod jsem vyloucil,s temi nehnu.stabilizator je OK,je to ten novejsi provedeni (rv je 2004),axialy jsem sice jeste nevyndal,ale ty by byly citit pri pohybu kolem. Mýlíš se, axiály nejdou nijak poznat. Dokonce ani na stolici STK technik (můj známý) ani při opravdu důkladném rozhýbání nic nepoznal. Nezapomeň, že ložisko je v tlumičové jednotce silně stáhnuté pružinou a vůle se projeví až při zhoupnutí, kdy se ložisko částečně odlehčí. Chtěl bych taky upozornit, že už nové ložisko má vůli(cca 1mm na každou stranu) a já nabývám dojmu, že to tak má asi být. Vysvětluju si to tím, že mám nedávno vyměněné axiální ložiska, uložení axiálních ložisek, komplet stabilizátor včetně uložení a tyček. Lehké klepnutí se tu a tam ozve, zajímavé je, že obvykle v dešti, nebo vlhku. Proč to tak je jsem nezjistil. Dál to neřeším. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 11. Červenec 2005 Sdílet Vloženo 11. Červenec 2005 Pava má pravdu.To ložisko se tak lehce nepozná,ale taky jsem neviděl "zánovní auto",kterému by odešlo.vydrží moc.Jinak Pavo,to co popisuješ odpovídá nějakým 150.000km,kolik sakra máš najeto??Já měl Fábii TDI PD,tedy trošku těžší než ty a krom gum stabíku a kosti nic a to měla 150.000 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pava Vloženo 11. Červenec 2005 Sdílet Vloženo 11. Červenec 2005 Pava má pravdu.To ložisko se tak lehce nepozná,ale taky jsem neviděl "zánovní auto",kterému by odešlo.vydrží moc.Jinak Pavo,to co popisuješ odpovídá nějakým 150.000km,kolik sakra máš najeto??Já měl Fábii TDI PD,tedy trošku těžší než ty a krom gum stabíku a kosti nic a to měla 150.000 Bohužel 45 tkm opatrné jízdy (nedokážu si to vysvětlit). Známá má SDi 140 tkm a klid, táta má 65 tkm a taky v klidu. Ale na tomto foru nejsem sám , kdo měnil. Táta Mr.Pecouna měnil v 10 tkm. Bylo mi řečeno, že to ložisko je nešťastně navržené. Myšlenka byla dobrá, ale provedení je horší. Octávia, to má lepší, podobně jako Favority a Felicie. Škoda, že už jsem ty ložiska vyhodil, jedno se mi rozpadlo v ruce. Na přiloženém obrázku to není moc dobře vidět. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
honzik Vloženo 11. Červenec 2005 Autor Sdílet Vloženo 11. Červenec 2005 zitra mam domluvenu akci jiny servis snad na to prijdou. ps. ty axialni loziska to nejsou ted jsem je mel venku,maji max 1mm vuli coz byt musi... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
honzik Vloženo 12. Červenec 2005 Autor Sdílet Vloženo 12. Červenec 2005 tak zahada napravy vyresena ! byly to kosti (obe) a pravdepodobne je opotrebovala spatne tvarovana tyc stabilizatoru,vse vymeneno v ramci garance a za 1 hod.. dik za rady Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pava Vloženo 12. Červenec 2005 Sdílet Vloženo 12. Červenec 2005 tak zahada napravy vyresena !byly to kosti (obe) a pravdepodobne je opotrebovala spatne tvarovana tyc stabilizatoru,vse vymeneno v ramci garance a za 1 hod.. dik za rady Jestli to byly takové tupé rány, jako když někdo bouchá gumovou palicí do podlahy, tak je to jasné. Důležité je, že se na to přišlo a úspěšně odstranilo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.