Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 04/29/11 ve všech sekcích

  1. pro odpověď používej to zelené tlačítko dole "Přidat odpověď" a ne to šedé "odpovědět s citací" (přečíst pravidla), jinak si vysloužíš varování
    1 bod
  2. To co napsal DEFIANT se mi zdá zatím nejodbornější a budu tomu tedy věřit, zatím všichni co psali, že tam jsou jiné materiály atd... tak napsali jen to, ale nic pro potvrzení, nebo alespoň nějaké upřesnění, prostě 1/3 je jiná a nazdar. To co napsal DEFIANT mi zní dobře, sice tomu nerozumím, ale líbí se mi to. Dávám malé nedůležité plus.
    1 bod
  3. Já mám teda 63kW z 04-05/10, podle prodejce jedno z prvních TSI v Praze/ČR, najeto mám přes 17000km a žádnej problém jsem zatím neobjevil. Také nevěřím tomu, že by část dílů na 63kW byla horší a kvůli tomu to je "uškrcený" na 63kW. Naprosto rozumím strategii nabízet dvě varianty TOTOŽNÉHO motoru ve dvou cenách, je to vše o nabídce a poptávce, ne?
    1 bod
  4. JO CHYTRACI MELI JIT NA DEN OTEVRENYCH DVERI A CIST ASPON NASTENKY
    1 bod
  5. BINGOOOO lubikSK na to kápnul pořídíme plynovej chromatograf a budeme zkoumat zda máme díly z 63 neb 77 motoru Jak píšeš, ty rozdíly ve výkonu nejsou takové aby bylo nutno dělat mech. změny , jak psal Ekkar 63 je softwarově uškrcená 77 ...s bubnovou ZN prostě jen další alternativní motorizace = širší nabídka
    1 bod
  6. Takže, podľa mňa sa jedná o cielené dezinformácie šírené ľuďmi zo škodOffky, nakoľko je rozdiel v momentoch len 15Nm, 175/160=1,094, teda u 77kW pôsobia 0 9,4% väčšie sily (a tlaky), čo je tak povediac príliš málo na výrobu zhodných dielov s rozdielnych materiálov, nehovoriac o prípadnom riziku zámeny, rozoznať by to šlo asi len plynovým chromatografom. Aj pri súčasnej technike bude tolerancia pevnosti daného materiálu kľudne aj -10%, nehovoriac o tom, že je nutné počítať dostatočnú rezervu v pevnosti a kalkulovať aj prípadnú únavu materiálu. Taká kozmetická zmena by priniesla možno -1% ceny (najpodstatnejšou mierou sa do výslednej ceny premietnu také faktory ako cena práce, amortizácia strojov, materiál tvorí najmenej významnú časť) , no na logistiku by náklady vzrástli cca o 33% V SK je rozdiel v cene +500€ pre 77kW, pravdepodobne tam škoda šetrí na lacnejších zadných bubnových brzdách, ktoré ale zasa vydržia min 2xviac, iná spojka sa pre +9,4% momentu nevyplatí a teda je rovnaká 220mm. Prevodovky sú síce MFX pre 63kW a LMG pre 77kW, ale z "neznámych" príčin majú všetky prevody vrátane stáleho rovnaké. So šetrením na brzdách je to skôr tak, že na 77kW zarába viac. správnejšie by bolo: u 63kW verzie pôsobia sily iba o 8,6% menšie, lebo 160/175=0,914, 1-0,914=0,086=8,6% , nakoľko 77kW tu bolo skôr.
    1 bod
  7. ted meleš naprostý kraviny. o výrobě rozvodového řetězu zjevně nemáš ani potuchy.a myslim, že ani nevíš kde se vyrábí.
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...