Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 05/02/11 ve všech sekcích

  1. Tiež si myslím že to bude v nejakom drátiku, diky za typ
    1 bod
  2. DEFIANT člověče, konečně někdo s jasnejma a snad pro všechny přesvědčivejma dúkazama... DĚKUJI DĚKUJI DĚKUJI Doufám, že už všem pochybovačům odzvonilo, neb mi to přišlo jako boj s větrnými mlýny . Karlos nárust výkonu při zapnuté klima se řešil obdobným způsobem v jiném vláknu..... možná , že i zde by DEFIANT mohl pomoci Jediné co naroste je spotřeba při volnoběhu neb muší řj motoru dorovnat zatížení kompresorem .... a naopak aby ty 2-3 kW někomu nechyběly tak při akceleraci se výkon kompresoru snižuje na minimum, předpokládám že to tak je u všech motorizací.
    1 bod
  3. ani v bizuterii neni rozdil, rozdily v serepetickach jsou jen dle ciloveho vozu a jeho vybavy (bez zavislosti 63/77)
    1 bod
  4. Nazdar měl jsem ten samej problém ale u zadních dveřích jen to cvaklo a to bylo vše jak při stahování z místa řidiča tak ze zadního sedadla a problém byl v tom že když otevřeš zadní dveře tak mezi pantama je gumová rourka a v ní jsou schované káblíky a já tam měl jeden zlomenej a to samé pude asi i vepředu koukněte jestli nemáte někde přerušenej drátek nebo zlomenej pohejbejte s tím a zkoušejte jak já
    1 bod
  5. BINGOOOO lubikSK na to kápnul pořídíme plynovej chromatograf a budeme zkoumat zda máme díly z 63 neb 77 motoru Jak píšeš, ty rozdíly ve výkonu nejsou takové aby bylo nutno dělat mech. změny , jak psal Ekkar 63 je softwarově uškrcená 77 ...s bubnovou ZN prostě jen další alternativní motorizace = širší nabídka
    1 bod
  6. Pawouku, mě z nich tady asi úúúplně jebne takže další kolo.... Bikeone jak tedy poznám když budu potřebovat objednat třeba hlavu, která má stejné objednací číslo z fabriky jak pro 63 tak i pro 77kW která je ta správná pro můj motor ??? Abych zbytečně nedával příliš kvalitní 77kovou na "obyčejný" 63 kW blok ???? cena pro mě nerozhoduje, obě jsou stejně drahé To je matriál tady BLIK už to mám To oni to asi dělají ve fabrice jako v počítačové prehistorii procesory ......udělaj procesor (motor) zjistěj jaký ma maximální taktovaci kmitočet (maximální výkon) a pak ho hoděj do bedny 500MHz, 600MHz, 750MHz (63kW,77kW...) jak triviální , že nás to nenapadlo dávno????? a zamozřejmě procesory (motory) naprosto mechanický shodný Proto nám ETKA nechce nic prozradit
    1 bod
  7. a ty ho snád máš? dodej důkaz a pak tomu budu věřit
    1 bod
  8. co jsem se díval já tak je stejné sání, klapka, vstřikovače, a dál už jsem nehledal Ale je to tu pořád dokola
    1 bod
  9. Dyť už se to tu X-krát řešilo a je to pořád dokola.... jsou stejné.... Mají i identické označení mechanické části a 4. písmenkem je rozlišený výkon který je daný SW použité řídicí jednotky motoru CBZA 63kW CBZB 77kW U TDI je to to a samý CAYA 55 kW CAYB 66 kW CAYC 77kW A zas se může někdo za měsíc zeptat A ještě jednou Dyť už se to tu X-krát řešilo a je to pořád dokola.... jsou stejné.... Mají i identické označení mechanické části a 4. písmenkem je rozlišený výkon který je daný SW použité řídicí jednotky motoru CBZA 63kW CBZB 77kW U TDI je to to a samý CAYA 55 kW CAYB 66 kW CAYC 77kW A zas se může někdo za měsíc zeptat
    1 bod
  10. V techničáku najdeš kdo motor vyvinul (VW AG), v jaké ekonomické kolonii se vyrábí je věc jiná.
    1 bod
  11. Dnes už jako výrobce vozu figuruje VOLKSWAGEN AG. Motor 1.2TSI se vyrábí ve dvou motorárnách: - Skoda Auto Mladá Boleslav - VOLKSWAGEN AG Salzgiter
    1 bod
  12. voltys dík, tak někdy budu muset otevřít kapotu po skončení jízdy, na ulici to totiž asi neuslyším
    1 bod
  13. voltys, můžeš uvést, kolik ti ukazuje Maxi Dot teplotu oleje, když slyšíš běžet to čerpadlo a případně jak dlouho přibližně běží?
    1 bod
  14. To myslíš u autobusů MHD? Se zeptám bráchy, jezdí u DP Praha, jestli tam mají něco podobného.
    1 bod
  15. No ničeho takového jsem si zatím nevšiml. Mně se v létě podařilo maximum někde 92 - 95 st. a po vypnutí motoru mi nepřijde, že by běželo čerpadlo. To by asi muselo být slyšet? Takže majitelé TSI, dochlazuje někdo z vás turbo, po např. rychlé jízdě po dálnici tím, že než vypnete motor, necháte to chvilku běžet na volnoběh?
    1 bod
  16. Tak dnes jsem po nějakých cca 2-3 měsících provedl kontrolu provozních náplní u naší služební FII TSI (najeto přes 12 000 km pouze ve městě) a moc jsem nebyl potěšen. V nádržce chladící kapaliny bylo 0.5 cm pod minimem a oleje v motoru na minimální rysce. Vzhledem k tomu, že při minulé kontrole byl stav stejný - jak popisuji v prvním příspěvku - přičítám přinejmenším tu spotřebu oleje nízkým venkovním teplotám. Kam mizí chladící kapalina, to zatím netuším. Auto je většinou parkované pod střechou a žádné loužičky, nebo kapky pod ním nebývají.
    1 bod
  17. Také to slyším u 63kw verze. A taky občas jde zpátečka přes zuby, občas se divně podřazuje na dvojku, drnčí mi plast pod čelním sklem a profukuje nějaké okno na pravé straně. Jinak super nové auto. :-D
    1 bod
  18. Majitelé TSI co máte Maxi Dot, jakou míváte teplotu oleje? Já se s TSI nedostanu mimo město, takže maximum, co jsem tam měl, bylo 95 stupňů. Jinak se to po ujetí několika km většinou pohybuje okolo 92-94 st. Taky vám tu teplotu začne ukazovat až od 50 stupňů? Dále by mě zajímalo od jaké teploty je už motor možno považovat za zahřátý. Po ujetí cca 2400 km jsem se podíval na olejovou měrku, no je tam nepatrně pod polovinou mezi ryskami. Kolegové, co mají najeto asi 3100 km, tam mají dokonce jenom asi 2 mm nad spodní rysku. Bohužel nikdo se na stav oleje nepodíval, když byla auta převzata s několika málo najetými km. Podotýkám, že je to všechno najeto pouze ve městě. Jak jste na tom vy se stavem motorového oleje?
    0 bodů
  19. Tak já se za prosinec a leden horko-těžko dostávám aspoň na 80 - 85 st. (některé dny sotva 75...), prostě v mrazu a v pouze městském provozu se to pořádně neohřeje.
    0 bodů
  20. Tak s FII TSI 63 kW najeto přes 4500 km (v čistě městském provozu) a hladina oleje se drží jak jsem psal v prvním příspěvku. Jinak spotřeba benzínu za poslední měsíc podle PP 7.5 a podle tankování 7.6 l (najeto necelých 2000 km při průměrné rychlosti 34 km/h). Je to nejspíš tím, že se motor zajíždí (i když pocitově to nijak není znát), protože zpočátku byla spotřeba něco málo přes 8 litrů.
    0 bodů
  21. Blbý je, že člověk zvyklý např. na Felicii (můj případ ) o tom neví. Mě už to překvapilo na Fabii I, ale tady bych řekl, že to je snad ještě rychlejší. V návodu k obsluze dokonce drze píšou, že když se ručička dostane do střední části stupnice, tak motor dosáhl své provozní teploty... Vzhledem k tomu,ž e na Maxi Dotu se ukazuje teplota oleje, bych o tom dost pochyboval. Tam je jasně vidět jak teplota oleje zaostává za teplotou chladící kapaliny.
    0 bodů
  22. Maverick, jak říkáš, teploměr chladící kapaliny naběhne hodně rychle na 90 st.(připadá mi to jenom jako "orientační ukazatel") a přitom motor podle teploty oleje ještě není pořádně zahřátý. To se pak nedivím, že se do hodně aut už ani nemontuje. Na mé soukromé FI to taky docela rychle naběhne na 90 st., ve Feliciích, bych řekl, že to trvalo o dost déle a asi ta teplota víc odpovídala realitě. Ta hodnota 85 st. mě právě zajímala, zatím jsem totiž nikde s teplotou oleje nesetkal. S TSI teď tři týdny nebudu jezdit (dovolená), tak jsem zvědavý, jak se za tu dobu pohne hladina motorového oleje. Počítám, že po návratu bude na tachometru cca 4000 km, podle toho jak se kolegové budou činit.
    0 bodů
  23. to chillike: já mám v práci čerstvě 1.2 TSI 63 kW a všimnul jsem si, že ty otáčky u studeného motoru taky vydrží na zvýšené hodnotě jenom pár vteřin a pak rychle spadnou někam k 800/min. S tím palivoměrem to mám to samé, když pak ujedeš víc kilometrů, tak ta ručička spadne rychle dolu. K teplotě motoru: jestli máš Maxi dot, tak si v něm najdi ukazatel teploty oleje, pak uvidíš kdy je motor skutečně na provozní teplotě. Ten ručičkový teploměr na palubní desce ukazuje 90 st. hodně rychle, je to spíš taková orientační hodnota, u mojí FI to taky naběhne rychle (samozřejmě, že v zimě to trvá déle).
    -1 bodů
  24. Fabia 1.2 TSI 63 kW - otáčky motoru: 50 km/h (III rychlostní stupeň) - 2000 ot./min 50 km/h (IV) - 1500 ot./min 50 km/h (V) - 1200 ot./min 90 km/h (V) - 2100 ot./min 100 km/h (V) - 2350 ot./min 130 km/h (V) - 3050 ot./min 150 km/h (V) - 3500 ot./min Rychlosti jsou podle tachometru. Ty otáčky jsou dost zajímavé, hlavně ve vyšších rychlostech. Moje FI 74 kW ve 130 točí 4000. S TSI to snad bude ve 170...
    -1 bodů
  25. Swing tam mám. Já tomu teda moc nerozumím, tak sorry, že se tak blbě ptám, ale k čemu to má dva tunery?
    -1 bodů
  26. Dnes najeto prvních 1000 km na Fabii 1.2 TSI 63 kW. Průměrná spotřeba 8.1 při průměrné rychlosti 31 km/h.
    -1 bodů
  27. Přirozené to dle mého názoru není. Zabírat by to mělo plynule. Tohle TSI mám v práci (najeto přes 9000 km) a nic takového jsem nezaznamenal. Jestli tam ještě nemáš něco prokouslého. Obrať se na servis.
    -1 bodů
  28. Do těch káblů přidávají něco, co těm potvorám chutná.
    -1 bodů
  29. Ještě na Felicii mi myši ukusovaly takovou tu izolaci na příčce mezi motorem a kabinou, dokonce jedna zdechla u nádržky ostřikovače.
    -1 bodů
  30. Ano, TSI má zapalovací modul a ke každé svíčce kabel. Jestli je to úspornější nevím, ale na zapalovacích cívkách na každou svíčku nevidím nic extra, koncern to asi trochu podcenil, když moc nevydrží...
    -1 bodů
  31. Zkus jezdit na Natural 98.
    -1 bodů
  32. A to jako poznáš jak, že to je benzín z ruské ropy?
    -1 bodů
  33. Bohajeho, klepe, klepe až se uklepe...
    -1 bodů
  34. To ti asi nikdo nezaručí, já bych to vyzkoušel. Navíc v Dodatku-technických změnách k manuálu od 11/2010 se píše: Druh benzinu Předepsané palivo - bezolovnatý benzin 98/95 okt. Používejte bezolovnatý benzin s oktanovým číslem 98. Můžete použít rovněž bezolovnatý benzin s oktanovým číslem 95, počítejte však s menší ztrátou výkonu. Po síře mu tam zůstane lógr...
    -1 bodů
  35. Co to tady píšeš za bludy, FSI znamená u koncernu VW "přímý vstřik benzínu", takže to určitě vždy fungovalo. Kdyby ti nefungovalo vstřikování, tak to ani nenastartuješ... http://www.vw-uzitkove.cz/print.php?chapter=zajimavosti&show=magazin-4-8
    -1 bodů
  36. Tak zaprvé, já tam nepíšu nic o Mitsubishi, to máte oba vlčí mlhu. Za druhé, že u nás nefungovalo vrstvené spalování v některých motorech VW FSI, to je nejspíš pravda. Ale to nic nemění na tom, že tyto motory mají přímé vstřikování benzínu do válce, nic jiného se zde nesnažím tvrdit. A toho troubu si nech od cesty, já tě také urážlivě netituluji.
    -1 bodů
  37. mám spolužáka v konstrukci pohonů ve škodovce, tak jsem se ho ptal. nějaké minimální rozdíly jsou. blok motoru jakožto odlitek je totožný, ale určité prvky motoru má 77kW jiné- sání, řídící jednotka, použité materiály, .. zas tak málo toho není!
    -1 bodů
  38. no zkrátka 77 kW nemáš, takže tak... rozdíly mezi motory jsou, to je jisté. jak v materiálech, tak v řídící jednotce. trust me
    -1 bodů
  39. jsou téměř!! stejné... až na detaily. a materiály.
    -1 bodů
  40. kdyby byly stejné, tak mají stejný výkon. ani jeden z těch motorů nemám. ještě není odladěný, jak sis sám již všimnul.
    -1 bodů
  41. Zdravím pánové. Ty motory jsou skutečně odlišné z výroby. Na levnější variantu motoru jsou použity díly vyrobené v kooperaci za levnější cenu v horší jakosti materiálu - tím pádem nesnesou takové velké zatížení jako motor naladěný na 77kW. Pro určitou normalizaci se přistoupilo k dodávání stejných náhradních dílů (mít náhradní díly na každý motor zvlášť by bylo zbytečné, nákladné a dělalo by to zmatek), vycházejícíh z požadavků na motor 77kW. Tvarově stejné, funkčně stejné. Kdybych to shrnul - ty motory mají 100% zaměnitelnost všech dílů (mimo ŘJ), ovšem z výroby přicházejí na trh odlišné. Aby byla zachována životnost motoru z levnějších dílů, byl naladěn na 63 kW (ale to je všem asi jasné).
    -1 bodů
  42. Tak já to zkusím ještě jednou a naposled. 63kW motor je ekonomickou variantou, která je montována do vozů přímo z výroby. Náhradní díly jdou objednat pouze a jen ty, které se ničím neliší od dílů použitých na motoru 77 kW. Ty samozřejmě pasují na 63kW motor. Nejedná se o všechny díly, jen o cca 1/3. Pro vás jako uživatele je důležité, že 63kW motor bude stejně trvanlivý jako 77kW. Jde pouze o to dokázat vyrobit i ekonomicky příznivější variantu. Nebudu se s vámi dohadovat, pokud si chcete myslet něco jiného, prosím.
    -1 bodů
  43. Můžu uvést jeden příklad, který zpozorovali někteří z vás, co jste měli první várku motoru. Rozvodový řetěz, ozubené kolo a hřídel. Jiné materiály, technologie výroby, levnější. Bohužel v provozu nastávaly problémy. Když jste šli do servisu, vyměnili vám to za jiný ten ze 77kW motoru a tady se už tento problém nestává. Do další série se již dávají totožné rozvody jako u 77kW a problémy již nejsou.
    -1 bodů
  44. V množství vyráběných TSi motorů 63kW se to rozhodně vyplatí, to mi věř. I strategie, proč se jako náhradní díly používají ty kvalitnější, je logická. Čipovači je kategorie sama pro sebe a nehodlám se k nim vyjadřovat.
    -1 bodů
  45. ted meleš naprostý kraviny. o výrobě rozvodového řetězu zjevně nemáš ani potuchy.a myslim, že ani nevíš kde se vyrábí.
    -1 bodů
  46. Jak píšu, je to služebák, takže mě to až tak nepálí. On ten provoz je dost na to auto náročný. Další servisní prohlídka bude v 30 000 km a to počítám vyjde někdy v listopadu, kdyby se ta spotřeba oleje nezmenšovala, nebo dokonce narostla, tak by se to muselo řešit. Ovšem doprava v naší firmě to je kapitola sama pro sebe...
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...