Změň servis. Tohle je totiž blábol. Buď ta škrticí klapka propouští více vzduchu, než by měla - a v tom případě máš v ŘJ špatný soft nebo je špatné servo, co klapku řídí, takže se otevírá víc, než jí "velíš" sešlápnutím plynu - a žádný nájezd dalších 1000km na tom faktu nic nezmění, nebo si ti "mechanici" nevidí do huby - případně se Tě snaží oblbnout a dostat Tě do situace, kdy by Ti mohli říct:
"Jo, milej pane, s tím jste měl přijít hned, teď už je pozdě, na tohle vám reklamaci neuznáme, protože i když vám to hlásilo poruchu a požadovalo okamžitou návštěvu servisu, tak jste s tím dál jezdil!"
Podle Občanského zákoníku, paragrafu o reklamacích totiž ztrácíš nárok na záruční opravu, pokud zakoupený předmět se závadou v záruční době používáš tak, že závada se může dále zhoršovat - a myslím, že na Slovači to znění nebude příliš odlišné.
Buď ať Ti takovou "instrukci" dají písemně a s razítkem autorizovaného servisu (v případném soudním sporu už by se z toho nevykroutili), nebo JE SEŘVI JAK MALÝ FAKANY AŤ KU.RVA DĚLAJÍ CO MAJÍ A TO ZKU.RVENÝ AUTO OKAMŽITĚ OPRAVÍ!!!! Naprosto normálně jim pohroz, že pokud se ta samá závada opakuje potřetí za sebou, máš nárok na okamžitou výměnu za jiný kus totožného typu nebo vrácení plné kupní ceny vozu! (Norma o ochraně zákazníka s celoevropskou platností)
A pokud budou říkat, že není důvod k reklamaci, přece auto jezdí, tak klidně řekni, že to auto dáš k posouzení Zkušebnímu ústavu na soudní expertízu, jestli je motor v pořádku - a že to prohrajou a všechno zaplatí, protože pokud se za Tvého řízení jiný kus s tím samým motorem chová jinak, je asi něco SKUTEČNĚ v nepořádku...
A nebo jim jednoduše řekni, že jestli to neopraví nebo nerealizují výměnu kus za kus, odvezeš auto za dozoru kamer nějaké polobulvární televize do Boleslavi, ať Ti tam přímo ve fabrice řeknou, jak to s tím softem je doopravdy... Publicity se takoví oje.bávači bojí, myslím, že bude stačit pozvat na další jednání v servisu štáb z "JOJky" nebo z "Markízy" a autí budeš mít opravené málem včera...