Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 06/21/11 ve všech sekcích

  1. klk2: nemáš problémy s ohřátím na provozní teplotu? termostat už nemusí být v nejlepší formě a pokud je unavená pružinka a nedovírá, tak to celkem ovlivnuje spotřebu.... PS: ve VAGu se spojit s RJ motoru - blok hodnot - skupina 7 - 4té políčko tě zajímá nebo pokud ti není líto zainvestovat pár stovek a 30 minut práce, tak pořid nový termostat, těsnění a rovnou ho vyměn (tím rozhodně nic neskazíš) http://www.cc-autodily.cz/termostat-1-9d?keyword=044+121+113 http://www.cc-autodily.cz/krouzek-termostatu-1-9?keyword=038+121+119+B
    1 bod
  2. Nenašel ??? Z toho si nic nedělej.To bude asi tím,že podobnou šílenost nikdo zatím nevymyslel.Budeš v tom pionýr Hodně štěstí při jízdě SUV na galuskách. Dej pak video na Youtube,to bude pro nás ostatní strašně zajímavý.
    1 bod
  3. Me nepomohly ani listy, nektery lidi jsou proste hovada...
    1 bod
  4. Ahoj, prosim te jak ma ta jednotka dochlaz. vypadat? Pod bater. sem nic nenasel ... Dik Jednotka dochlazování je na nosníku vedle držáku beterky, pokud půjdeš po drátech od termospínače na chladiči, tak na ní narazíš. Fce větráků je asi taková: první stupeň rychlosti spíná termospínač na chladiči, druhý stupeň je spínán RJ dochlazování a to, když se zapne AC nebo dochlazování dostane od termospínače chladiče signál na druhý stupeň, pak jsou tam nějaké doběhy a blokace. Každopádně oba větráky běží vždy společně buď I. nebo II. stupeň, pokud běží jen jeden, tak je někde chyba. A klima kompresor se vypíná blokací při 119°C vody motoru, aby se nepřehřál motor. Pokud nemám pravdu, tak mě opravte
    1 bod
  5. Tady je inspirace (sice to není Yeti...) :
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...