Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 08/18/11 ve všech sekcích

  1. Když jsem před 1,5 rokem poptával po internetu na cenu auta, tak mi jeden prodejce dokonce nabídl akční vůz s neakční cenou. Jen jsem se pousmál a už nereagoval. Po třech dnech mi poslal upravenou nabídku, kterou nazval speciální cena pro vás, už s reálnou akční cenou a nějakou slevou odpovídající konkurenci. Holt to zkouší jak to jen jde :-)
    1 bod
  2. Přidám čerstvou zkušenost. Poptával jsem Fabii Combi Magic v ceně necelých 300t a nejlepší sleva byla 13t. Hodně prodejců nadsazovalo ceny a dávali tak větší slevu :smich: Ale to už dnes snad každý prokoukne A co mě překvapilo úplně nejvíc, tak třetina nabídek měla správné ceny. Ostatní měly nějaké vady v ceně ve prospěch škody. Jen jeden v můj prospěch
    1 bod
  3. Záleží kdy to bylo, teď už bys takovou slevu nedostal. Změnili se podmínky.
    1 bod
  4. Ja ked som menil tlmice tak som najprv pri odmontovanom kolese a zdvihnutom aute dal zdvihak pod spodne rameno a zdvihal ho az kym sa pruzina nestlacila, potom som ju poriadne zviazal a zdvihak dal prec, pruzina zostala pekne stiahnuta a vymena tlmica uz bola potom hracka, po zalozeni noveho tlmica som pruzinu uvolnil opacnym sposobom, zatlacil rameno zdvihakom, rozviazal pruzinu a potom pomaly uvolnil zdvihak.... ale treba si davat poriadne pozor lebo s tou pruzinou niesu zarty, je to na vlastnu zodpovednost...
    1 bod
  5. 1 bod
  6. Pak položíte zpátky stěrače nasadíte zrcátko stejným způsobem jak jste ho sundali a sklo vyčistíte. U nasazování zrcátka si dejte pozor. Hodně lidem v této fázi prasklo sklo, protože na sklo tlačili velkou silou. Nebo taky když se bude bouchat do skla. Chce to cit. Dělal jsem to sám a je to práce na max. 15 minut.
    1 bod
  7. Pak si vlezeme do interiéru a začneme postupně vytahovat provaz. Můžete poprosit kolegu aby vám na to okno jemně zvenku tlačil . Nejprve se vytáhne provaz na jednu stranu a skončí se cca 15 cm za rohem na boční straně a pak se vytáhne druhý konec a skončíte úplně stejně. Pak se zvenku na spodní stranu musí jemně pěstí pobouchat aby si sklo pořádně sedlo. Pak se vytáhne celá jedna strana a skončí se zase na horní straně okna cca 15 cm za rohem a to stejné se udělá na druhé straně. Pak se zase trochu do okna zabouchá. Tam kde vám guma dobře nesedne tak se může opatrně něčím vytáhnout. Pak pokračujete s vytahováním provazu a skončíte asi uprostřed horní strany okna. Pak do okna zvenku musíte zabouchat aby se okno a guma pořádně asadila v rámu.
    1 bod
  8. Pak uchopíme sklo a nasadíme ho zpět do rámu auta tak aby se nám dolní guma nastrčila do rámu. Nesmíme zapomenout si přebývající část provazu dát do auta aby jsme ho neměli zapadlý mezi palubovkou a oknem.
    1 bod
  9. Připravíme si vhodný provaz (prádelní šňůru). Provaz by neměl být moc tlustý. Tak aby se vešel do vnějšího žlábku. A začneme nasazovat provaz do žlábku. Začíná se na spodní straně okna a asi v 1/3 okna. necháme si dostatečně volný konec a nasadíme provaz do žlábku. Aby tam byl dobře nasazený tak ho tam můžeme zastrčit prstem nebo šroubovákem. Objedeme celou gumukolem okna až se dostaneme zpět na spodní stranukde se nám provaz překryje a skončíme na opačné straně než jsme začali.
    1 bod
  10. Pak si nachystáme nové okno a nasadíme na něj gumu.
    1 bod
  11. Když máme okno vyndané tak můžeme zkontrolovat celý rám, očistit od případné rzi a opravit. Třeba natřít základovkou. ze starého okna sundáme gumu a všechny žlábky očistíme třeba plochým šroubovákem a projedeme celo gumu dokola.
    1 bod
  12. Když máme uvolněnou celou horní stranu a na bočních stranách tak cca 3/4 gumy tak můžeme zvenku oddělat celé okno i s gumou. Je lepší, když se zvednou stěrače.
    1 bod
  13. Pak se pomocí nějakých vhodných pomůcek (plochý šroubovák nebo něco podobného) musíuvolnit guma z vnitřní strany rámu. Já to dělám tak, že si pomáhám zatlačení nohou na sklo a tím mám volné obě ruce na oddělání gumy z rámu. Dělá se to kousek po kousku tak aby se nepoškodila guma kterou můžeme opět použít.
    1 bod
  14. Co ty víš o mých znalostech? Nic. A o tvých rovněž pochybuju. Do nikoho se nenavážím, jen nechápu, že jsi natolik omezený a nepochopíš věc ani na potřetí. To že u mně nebyly uplatněny žádné mimořádné slevy vím rozhodně já lépe než ty, takže o tom už nebudeme diskutovat! Prostě je to jak říkám, ty o tom můžeš napsat plno dalších příspěvků, ale nic na tom nezměníš. Do mého soukromí ti rovněž nic není, když nechci prezentovat svoji fakturu, tak to laskavě respektuj a opět - nekomentuj! Vše podstatné jsem ti vypsal. Detailní konfiguraci a výslednou cenu, včetně v té době platných cen. Vše potřebné si bystrý člověk vyjede na konfigurátoru a dopočítá.
    0 bodů
  15. Obě verze se montují v Mladé Boleslavi, dodávané díly pro 77kW či 63kW jsou z různých míst světa Většina prvků už se bohužel dováží z Polska... pak to tak ovšem vypadá.
    -1 bodů
  16. Jo, v návodu už je to od podzimu. To stejné dostane Yeti. Na přípravu se má nasazovat držák z příslušenství.
    -1 bodů
  17. U Fabie se pro Classic a Elegance vrátil do ceníku motor 1.4/63kW, doteď byl pouze u akčních modelů Ke zvýšení cen: Fabia standardní ceny Classic, Ambiente a Elegance plošně zvednuty o 3000Kč netýká se akčních modelů (Magic, TSI start) a verzí Scout, Easy, Greenshit a Monte Carlo reálně tedy pouze Elegance 1.2/51kW, 1.2/77kW a naftových motorizací u standardních výbav [*]Octavia Scout a RS zvýšení ceny o 7000Kč Prima a Prima Edition CZ bez zvýšení ostatní výbavy plošně o 5000Kč a to včetně Edition CZ zvýšení se také netýká akčního modelu TSI Drive [*]Superb Comfort beze změn ostatní stupně výbav včetně Comfort Greenshit zvýšení cen o 8000Kč 2.0TSI ve výbavě Ambition zvýšení o 10 000Kč [*]Yeti akční modely Fresh beze změny u výbav Ambition a Experience zvýšení ceny o 5100Kč u 1.2TSI (netýká se DSG), 1.4TSI a 2.0TDI/81kW a 125kW u ostatních motorizací a výbav zvýšení ceny o 100Kč
    -1 bodů
  18. Hele, nemáš ty nějakou nemoc s tím "W" ??? Nebo nevím co je to za trapnou úchylku. Zapracuj na sobě... čus
    -1 bodů
  19. Jikra, na 06. květen 2011 - 22:44, řekl: Tak je to tady, končné řešení pro vytahané řetězy 1.2 TSI, během asi 14 dnů se ukončí zkoušky nových japonských řetězů , jako náhradního dílu pro stávající motory 63 i 77 kW,v případě, kdy dojde k "přeskočení" řetězu tak, že dojde k potkání ventilu s pístem , mění se motor, pokud ne mění se pouze řetěz, a to nejduležitější od KT 45 je modifikovaný motor 63 i 77 kW s silnějšími rozvody (nelze použít pro motory před KT 45 jako náhradí díl). Tak zdá se , že bude pokoj .... Možná.... pak ještě turba..... bezín v oleji... no zkrátka běh na dlouhý tratě..... Tedy od 20KT je ten přepracovaný motor s novým typem rozvodů, nebo jen jiný typ řetězu??
    -1 bodů
  20. Co byste řekli "věrnostnímu" programu pro majitele stávajících Škodovek a slevě na nové auto?
    -1 bodů
  21. Věrnostní program pro majitele vozů Škoda starších 10ti let. Sleva z ceníkové ceny a prodloužená záruka zdarma. Platí pro Fabiu, Fabiu Combi a Roomster. věrnostní program pro majitele vozů Škoda starších 10ti let sleva 40 000Kč a prodloužená záruka na 4roky/60 000km zdarma pro verze Scout a nabídku motoru TSI Start, nejde ovšem užít akční balíček plus dodatečná "sleva" 20 000Kč při financování přes Škofin
    -1 bodů
  22. Dvacet tisíc není samozřejmostí ani náhodou, leda tak na ležáky..
    -1 bodů
  23. Já jsem dostal na fabii magic slevu 20 tisíc oproti konfigurátoru, a takovouto slevu mi nabídli 3 ze 3 prodejců u nás v okrese. Jednalo se o auto za 280 tisíc, 1.2 TSi. Nově zadané do výroby, žádný ležák.
    -1 bodů
  24. Je to 7 dní co jsem auto přebíral Tak nevím, jestli se toho tolik stačilo změnit... Dokonce od doby mé objednávky šly ceny ještě dolů, takže bych to měl levnější, kdybych počkal..
    -1 bodů
  25. Ceny Fabie Magic klesly v případě verze combi, u které se snížil plošně příplatek za karoserii. Objednávka byla provedena kdy? Předpokládám, že žádné financování..
    -1 bodů
  26. koncem června, placeno hotově, teď jsem se ještě jednou podíval na fakturu a věc se má takto: cena z konfigurátoru: 305.000,- skutečná cena: 279.000,- sleva tedy přesně 26 tisíc, nebyl to žádný známý, takovou cenu mi nabídli v salonu...
    -1 bodů
  27. Vy si to umíte vždycky racionálně vysvětlit, proč prodejci dávají slevy, které by teoreticky ani nemohli dávat :-D Jinak bych se držel té částky 306 tisíc, protože jsem tu nabídku měl od doby kdy Magic začal (začátek května?? - rozhodoval jsem se dlouho), takže pochybuju, že už tehdá věděli, že si za měsíc a něco objednám vůz a za dva měsíce Magic Combi sleví o pět tisíc (někdy v červenci??) .. Takže sleva 8,8 procent... Jo a uvažoval jsem i o Octavii a tam jsme se dostali na slevu 11 procent!!! Všechno je oproti ceně z konfigurátoru, nikoli to co napíše prodejce jako ofiko cenu. PS: fakturu tady nebudu zveřejňovat, to se mi zdá trochu přehnané, budu si chránit své soukromí a vlastně vše okolo svého vozu a jeho koupě ;-)
    -1 bodů
  28. Tak já napíšu konfiguraci vozu a ceny v té době: Fabia Magic, Combi, TSi 289.900 Metalíza 10.000 litá kola 16 palců 3.200 vyhřívané trysky ostřikovačů 700 rezerva 1.100 celkem 304.900 sleva obchodníka 26.000 prodejní cena 278.900 Nejsem invalida ani jsem neměl žádnou jinou speciální slevu. Jinak zveřejňování faktury považuju skutečně jako nevhodné a údaje na faktuře jsou ryze soukromá záležitost (typ auta, barva, bydliště, osobní údaje, ....) - celkem bych riskoval. Pro upřesnění: nabídku jsem si nechával vyhotovit 28.4.2011
    -1 bodů
  29. Na nabídce ani faktuře není vypsaný slevový paket k Magicu? Jak říkám, tehdy taková sleva možná byla, i když je opravdu vysoká a zřejmě v tom bude hrát roli ještě nějaká dodatečná akce/sleva.
    -1 bodů
  30. Mám pocit, že jsi asi trochu natvrdlý, ale jak už jsem napsal - byl jsem obyčejný zákazník, bez jakéhokoli nároku na speciální slevy, či akční balíčky apod.. Magic byl rozepsaný, ale to je celkem fuk, protože porovnávám cenu z konfigurátoru Fabie Magic Combi TSi s mou cenou. A to tu celou dobu řešíme.
    -1 bodů
  31. No, takže jsme doma, objednáno v červnu.... I tak bych ale rád viděl sken faktury, pokud by to bylo možné. Ono to většinou ledacos vysvětlí.
    -2 bodů
  32. Opět v tom hraje roli červen. Navíc prodejci o většině akčních nabídek vědí s předstihem. Takže se z ceníkové ceny 301 000Kč obratem dostáváme na 296 000Kč, což dělá při udané ceně slevu 6,5%. To byla velmi reálná hranice, kam se dostat. Teď se podmínky změnily. Drtivé většiny akcí se prodejci sníženou marží nemuseli účastnit, výjimku tvořil například Tour Sun z první poloviny roku 2009 a to ještě jen na motorizaci 1.4/55kW. K té dřívější slevě řeknu jenom tolik, že znatelně překračovalo standardní marži.
    -2 bodů
  33. Víš, máš tady 16 příspěvků, znalosti žádné, ale vandrovat se do ostatních by ti šlo. Hádat se s pitomcem nemá cenu, takže tě nechám v bohorovném přesvědčení o tom, jak byl Magic rozepsaný pro srandu králíků, že zrovna u tebe nebyla uplatněna žádná další akce a situace se nemění i kdyby trakače padaly. Není nad namyšlené tupouny. Kecy o tom, jak tady nebudeš dávat barvu a typ auta kvůli soukromí jsou jenom bláboly a pokud bys chtěl opravdu přidat nějakou hodnotu, naskenuješ fakturu a nabídku se začerněnými údaji. Jenže pak by možná vyplavaly na povrch některé zajímavé věci.. Přeji příjemnou zábavu při prohlížení vlákna o aktuálních akcích.
    -4 bodů
  34. Nebudu tady rozebírat celý systém, ze kterého se skládá celková marže. Očividně o něm nic nevíte a proto bych vás požádal, abyste se vyvaroval podobných vyjádření. oficiálně byl Magic spuštěn na konci března Kdybyste tady přepsal fakturu (jednotlivé její položky včetně kódů mimořádné výbavy) nebo potřebnou část oskenoval tak jak jsem vás požádal, mohl bych vám slevu vysvětlit s konkrétním důvodem. Zatím pořád není jasné, co jste vlastně objednal. Slevy mimo běžné zvyklosti se dá dosáhnout také u některých profesí, způsobu nákupu a nebo pro "invalidy". Já jsem například auto koupil s dodatečnou slevou 4%. Důležitý není konfigurátor, ale aktuální prodejní program. Tam jsou všechny akce, které se někdy ani veřejně nepublikují. V konfigurátoru je spousta chyb, spousta věcí tam přebývá, spousta věcí tam není. Konfigurace auta a položky na faktuře je skutečně soukromí jak noha.
    -5 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...