Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 08/28/11 ve všech sekcích

  1. Tak tady jsou o něco lepší fotky ( líp to bohužel nešlo, protože můj mobil fotí otřesně ).
    1 bod
  2. Ještě Froggyho doplním - není to "optimalizace ceny" pro koncového zákazníka, ale "optimalizace za účelem snížení výrobních nákladů na možné minimum" - jinak (lidštěji řečeno) jde o to, jak vyrobit za co možná nejmíň, kam až dodavatel povolí s cenou a přitom prodat (samozřejmě) co nejdráž trh unese. Neboli stlačí se výrobní náklady co možná nejníž je to ještě únosné, ale soudruzi z Vlkohradu se nakapsujou o to víc = koncový zákazník celkové snížení ceny pozná jen v řádu zlomků %...
    1 bod
  3. Co si prosím představuješ pod takovým pojmem KATOVÁNÍ KOSTŮ ?
    1 bod
  4. Taky už to tady bylo - nejdřív se testuje a vylepšuje, aby se prodávané co nejvíc vylepšilo pro uvedení na trh - od uvedení na trh se jen odstraňují nejkřiklavější závady a pokud se inovuje v průběhu výroby, tak za účelem katování kostů...
    1 bod
  5. Ono je rozdíl, JAKÉ testy se jezdí - jestli únavové na "likvidačním" polygonu, nebo dlouhodobé životnostní v běžném provozu - ty se dělají jízdou téměř non-stop stylem, po předem vytyčené trase, řidiči se střídají po několika hodinách jako ve vytrvalostních závodech, auto stojí jen minimální nutnou dobu pro "stažení dat" a provozní kontrolu + doplnění. Nemusíš mlžit, že se to tak nedělá - DĚLÁ TO TAK KAŽDÝ VÝROBCE. To jen některý výrobce si pro takové testy najme externí firmu a nedělá je "doma za bukem". Bohužel, ty nejdůležitější životnostní testy pro zjištění chování pohonu ve skutečném provozu neboli provoz stylem: "každodenní ranní studený start, popojet v městském provozu ne víc jak 5km, auto odstavit do schladnutí pohonu na okolní teplotu a znovu popojet ne více jak 5km" se na agregátu 1,2TSI kvůli obrovské časové náročnosti konaly ZATÍM pouze virtuálně - v simulaci. V reálu jak už tady několikrát padlo, je toto testování uskutečňováno na dosavadních uživatelích = TESTOVÁNO NA LIDECH...
    1 bod
  6. Zkušebáci najíždějí 800 - 1500km za den (podle toho, jestli jezdí jedním autem 1 člověk, nebo 2). Aby měl normální uživatel najeto 50kkm+, musel by od zhruba května 2010, kdy se tyhle motory reálně dostaly mezi české řidiče, najíždět v průměru 120km denně včetně svátků a víkendů. Takže jedině snad nějakej pražskej taxikář... A ti jezdí s LPG nebo na dehet - 1,9TDI...
    1 bod
  7. No, takže je to jenom napsáno přehledněji K tomu Yetimu jsme měl informace, že je to jenom na skladová auta, takže tam se vzdávám.
    -1 bodů
  8. Podle všeho jde na tohle jenom velmi malá část marže a je to podporováno přímo Škodou. Ale předpokládám, že si marži vzít nebudou chtít nechat - což je podle mě za současné situace docela pochopitelné.
    -1 bodů
  9. Já sem na konci září objednával se slevou 7,3% R Style Plus, sleva se určitě dá vyjednat. Na některých motorizacích se prodejce v malé míře podílí z vlastní marže, u některých je naopak navýšena.. Oni možná před těma dvěma tejdnama prodejci nevěděli, že s tím pude Škoda veřejně a ne tak jako v první polovině roku formou pasivního prodeje. Samozřejmě je to prodejce od prodejce..
    -1 bodů
  10. mělo by se to vztahovat na auta fakturovaná od začátku roku 2010 do konce března. pokud je prodejce rámcově slušný a není v tom nějaký háček, mělo by k dodatečnému snížení dojít. někteří prodejci už teď zveřejňují nové ceny na skladová auta s tím, že k odběru může dojít na začátku ledna. protože by měl být systém objednávání skladových aut a aut na objednávku fakticky stejný, osobně tipuju, že nebude problém. jestli jsou zkušenosti s prodejcem dobré, šel bych rovnou za ním, jestli zatím bez zkušeností, zkusil bych třeba napsat i na infolinku, jestli je to možné...
    -1 bodů
  11. Ono je to platný od 1.1.2010, doplnil jsem ještě informace o výbavách Sport a Elegance u FII. Večer přihodím ještě balíčky Plus pro R, aby to bylo kompletní.
    -1 bodů
  12. Verze Fabia Easy je narozdíl od akční nabídky Start odlišná v rozsahu výbavy proti verzi Classic. Je o 20 tisíc levnější, ale výbava je chudší o: * automatické denní svícení * prostřední hlavová opěrka vzadu * signalizace nezapnutého pásu řidiče * funkční paket * schránka před spolujezdcem dole otevřená * zadní odkládací plato * zadní sedadla jsou nedělená * tónovaná skla * sklopná stropní madla, 2 čtecí lampičky vpředu a 2 vzadu, make-up zrcátko ve sluneční cloně řidiče a spolujezdce * příprava na rádio * výškově nastavitelné sedadlo řidiče * příplatkové výbavy jsou jenom příprava na rádio, barva a prodloužená záruka Za 216 900Kč, tzn. o 3k níž než dosavadní Start je teď Classic Plus.
    -1 bodů
  13. Vypada to, zes uderil spravne. Otazka je, jestli tam to plato nakonec nebude a nebude to uplne stejny.
    -1 bodů
  14. 8T8T je kód červené Corridy. Magic:
    -1 bodů
  15. Nevím to na 100%, ale stejně to nedává smysl. Ve Sportu I. jsou duplicitní kola, ve Sportu II. zase rádio. Když si vezmeš Sport I. a II., tak ti stejně z Plusu chybí jenom zadní pípátko a sítě. Já bych vzal Atractive a byl by pokoj. Amundsen by pak nebyl navíc za plnou cenu.
    -1 bodů
  16. No Tiguan 1.4TSI/110kW za 499 900Kč si o něco hodně říkal...
    -1 bodů
  17. Co je jenom 1.2TSI? Pochybuju, že by to bylo omezený jenom na jeden motor. V nabídce navíc přibude 1.4TSI/90kW, takže se nabídka trochu srovná. Uvidíme, jaký budou detaily.
    -1 bodů
  18. Nemá někdo informace o nemožnosti objednávky slabšího dieselu 1.6? Jinak dodací lhůty pro panoramu do SIIC jsou opravdu kolem sedmi měsíců a platí stop stav pro nové objednávky.
    -1 bodů
  19. Ve Slovenském štátě možná, tady Advantage nemáme. Kdo nebude chtít za 13kW zaplatit 40k, ten to dá. Když se podíváš na výbavy, tak ty pořádný sou skoro za ceny dvou základů..
    -1 bodů
  20. Akční model Champion - http://www.skoda-aut...s/champion.aspx akční model Championza 45 000Kč nad rámec výbavy Ambition člověk dostane: interiér Sport v černo-stříbrné barvě (v průběhu června 2010 i v černo-červené barvě) sportovní sedadla s bederními opěrami na sedadle řidiče a spolujezdce 17" kola z lehké slitiny Annapurna (černo-stříbrná) střešní nosič, černo-stříbrný dekorativní paket v ALU designu (lamely předního nárazníku, stříbrné kryty bočních zrcátek, boční ochranné lišty, boční kryty prahů, ochranná lišta zadního nárazníku) metalické barvy bez příplatku Climatronic 2DIN radio Swing (lze volit Bolero, Amundsen, Columbus za kombinační cenu) Sunset [*]po doplnění příplatkových položek (včetně metalízy) do provedení Ambition se dostáváme na stejnou cenu, jako u tohoto akčního modelu - zákaznická výhoda je tedy pouze v tučně vyznačených věcech, které (prozatím) nelze objednat: sportovní sedadla, alupaket, černostříbrné provedení kol[*]standardní provedení Experience doplněné o objednatelné prvky akčního modelu (metalíza, Sunset, ocelové pedály a stříbrné provedení kol Annapurna) vyjde na 514 900Kč (tzn. o 6100Kč více) a navíc obsahuje kontrolu tlaku v pneu, multifunkční volant pro rádio, corner mlhovky, el. okna vzadu, světla v zrcátkách boarding spots, další 4 reproduktory vzadu, vyhřívání předních sedadel a signalizaci při parkování vzadu; neobsahuje ale specifické prvky modelu Champion
    -1 bodů
  21. No a co z toho plyne? Že bude dál 2. generace CR motoru?
    -1 bodů
  22. Dostaly se ke mě informace, že zastoupení Škody na Islandu a ve Velké Británii objednala speciální edici vozů s fleetovou barvkou červená Vulkan a do konce roku je tedy na zvláštní lakování stop stav.
    -1 bodů
  23. Tak z akčního modelu Trumf a jeho cen se staly ceny normální. Z webu a ceníků zmizely netrumfové motory 1.4/55kW a 1.8T/110kW, do ceníku se naopak dostaly dosud neuváděné kombinační pakety k paketu Plus. Papír toho snese hodně, každopádně věta, že cena už nikdy nižší nebude zůstala
    -1 bodů
  24. Zase menší vzorek fleetových barev. Zelená See Modrá Nightfire (dávala se na Superb I)
    -1 bodů
  25. Teoreticky by mohl mít menší FL se změnou loga a pokud přijde na konci 2013 se začátkem prodeje počátkem 2014, mělo by to i smysl... no uvidíme..
    -1 bodů
  26. S odstupem času - podařilo se již někomu zjistit jestli zůstaly zachovány aspoň některé funkce z Climaticu u nově zavedené mechanické klimatizace? Někdo tu psal, že se jen změnilo kolečko ovládání, někdo zase, že už není proměnlivý výkon klima kompresoru a že je jen režim "zapnuto" nebo "vypnuto".
    -1 bodů
  27. Akční modely Magic opět na scéně: http://www.skoda-aut...ster-Magic.aspx O co jde: - rozšíření akce Family o další motorizace (1.2/44kW, 1.2/51kW a 1.2/63kW) - modely mají víc výbavy oproti Family - jsou o něco dažší - nemají navíc metalízu v ceně např. Magic 1.4/63kW je dražší o 10 000Kč, 10 000Kč stojí případná metalíza a ve výbavě má oproti Family navíc kola Antares 15 palců, rádio Blues s CD/MP3, prodlouženou záruku na 4roky/60 000km a combi ještě střešní nosič. Po dokoupení všech věcí a využití metalízy je Family zhruba nastejno. Roomster Magic Style 1.4/63kW je dražší o 15 000Kč, 10 000Kč stojí případná metalíza a oproti Family má navíc el. ovl. oken vzadu, vyhřívaná sedadla vpředu, prodlouženou záruku a střešní nosič - tzn. Family je i po dokoupení všech věcí v případě využití metalízy výhodnější Jestli bude Family i dál spolu s Magicem, to je otázka..
    -1 bodů
  28. Podrobný popis jsem přesunul na první stránku. Magic je dobrá nabídka hlavně pro motory 1.2HTP, které byly u Family pouze s leasingem. Ne každý chce silnější motor a čím širší nabídka, tím líp. Dá se s tím šermovat v určitých kombinacích i u 1.4/63kW - když nechce člověk metalízu, může to být levnější varianta. Asi se těžko můžeme divit, že cenová výhoda u TSI není tak velká jako u ostatních motorů. Právě Family přišla jako snaha nabídnout konkurenceschopnou cenu a přitom nejít s cenou TSI dolů. Je potřeba pamatovat na to, že 1.4/63kW je u Family oproti TSI levnější o 30 resp. 35 000Kč. Magic dává u TSI rozšířenou výbavu se slevou 5000Kč, lepší než drátem do oka. Co se týče radií, dá se předpokládat kombinační cena pro Swing. Bylo to tak u prvního Magicu, u Beatu i u Sportline. S dostupností Sportu I. a II. pochybuju.
    -1 bodů
  29. Bohužel, Family Grand byl výhodný oproti Ambiente Family pouze v případě, žes nechtěl 1.4/63kW a vzal se motor 1.2/44kW. Už cena slabšího motoru 1.2/51kW byla v případě combi o výrazných 25 000Kč vyšší a pokud by se porovnávaly stejné motorizace, rozdíl byl dokonce ke čtyřiceti tisícům. Přitom výbavy bylo na ty peníze navíc hodně málo: interiér Crystal (látka) vkládané tkané koberce kola z lehkých slitin Antares střešní nosič (combi) síť pod platem v kufru (hatchback) tašku v zavazadlovém prostoru Zkusil bych kontaktovat prodejce s tím, jestli je ještě možné změnit výbavu. Podle mojeho názoru je vina na obou stranách - ty sis pořádně neprohlídl nabídku a prodejce by tě měl upozornit, že jsou také jiné možnosti. Z uvedené výbavy jdou kola koupit včetně sportovních sedadel a koženého paketu za 10 000Kč, textilní koberce do tisícovky a síť je maximálně pětistovka. Pokud ti nedali ještě nějakou neveřejně prezentovanou slevu, tak opravdu nejde o úplně rozumnou volbu. Můj návrh - kontaktovat prodejce s tím, že při porovnání s Ambiente Family došlo k nedorozumění a požádat o úpravu výbavy - podle toho, co preferuješ, tak na Ambiente Family a nebo aktuální Magic. Teoreticky by v případě odhadu dodání v průběhu května nemusela být zaplánovaná do výroby a s tím je ještě šance hnout. Možná to ale nejde. Pokud by nechtěl změnu udělat a spočítal sis cenový rozdíl na vysokou částku oproti dohodnutým sankcím, uvažoval bych i o stornu objednávky. K ochotě prodejce bych ale zkoušel dojít nezmiňováním akce Magic, ale spíše nabídky Ambiente Family. Pokud by byl svolný a Magic by vycházel lépe (je o něco dražší a nemá metalízu v ceně), hurá do změny i tak. Jestli chceš, hoď sem podrobnosti objednávky.
    -1 bodů
  30. Na skladech není už dlouhou dobu prakticky nic, někde samozřejmě něco mají, ale doby, kdy i malý prodejce měl klidně 20 Fabií, to je dávno pryč.
    -1 bodů
  31. Od HTP se těžko mohlo upustit, když je pořád v nabídce pro Polo, Ibizu i Fabiu. Pokud by to byl průser, tak by ho nenechávali přes osm let ve výrobě.
    -1 bodů
  32. Názory mechaniků jsou pro mě rozporuplné. Dost často to je o názoru na věc, bohužel nemáme statistiky poruchovosti, kde by bylo poznat mnohem víc.
    -1 bodů
  33. Měl bych dotaz související s tématem: když zapnu manuální klimu na nejnižší teplotu, zapne se současně vnitřní cirkulace. Pro mě je to teda jev nežádoucí - dá se s tím něco dělat?
    -1 bodů
  34. Ono se v podstatě vychází z mnohaletých zkušeností konstruktérů, které navíc doplňují počítačové simulace jak pevnostní, tak i dynamické, teplotní apod. Potom se na motorech najede spousta kilometrů, dělají se úpravy... A pak jde motor do prodeje. Ale testováno na lidech tak, jak to podáváš, to bude asi trochu přehnané. Samozřejmě, v průběhu života produktu dochází ke změnám a vylepšením (které určitě vycházejí z praktických poznatků reálného provozu), aby se maximalizovala spolehlivost. To však platí u všech produktů (alespoň z odvětví strojírenství). Rozhodně bych však nesouhlasil s tvrzením TESTOVÁNO NA LIDECH - navrhlo se šmečko a ono se z toho časem vytvoří snad dobrý motor (aspoň takhle bych tvou verzi chápal já).. K tomu bych doplnil - mám tento motor (zatím krátce) a bez sebemenších vad funguje jak má, solidní průběh výkonové křivky, nízká spotřeba...
    -1 bodů
  35. cost cutting = snížení nákladů na výrobu => "optimalizace" ceny produktu
    -1 bodů
  36. Na nabídce ani faktuře není vypsaný slevový paket k Magicu? Jak říkám, tehdy taková sleva možná byla, i když je opravdu vysoká a zřejmě v tom bude hrát roli ještě nějaká dodatečná akce/sleva.
    -1 bodů
  37. Nevím, čeho chceš touhle exhibicí dosáhnout. Jak vidíš, těch minusů máš povícero a já dál opravdu nehodlám řešit KOKOTINY. Pro majitele novějších škodovek, kteří ale kupují delší dobu vzkaz od Škodovky:
    -1 bodů
  38. Pokud by měl někdo nějaké otázky na aktuální akce, napište sem do zítra do rána dotazy, jde se nakupovat :-)
    -1 bodů
  39. Díval jsem se na stránkách http://www.sportmotor.cz/fabia.html na čipování motoru 1.2 TSi a narazil jsem na zajímavou věc. U tohoto motoru Škoda uvádějí, že z důvodu konstrukčních problémů neprovádí úpravy. Kdežto u motorů 1.2 TSi Volkswagen, Seat a Audi čipování provádějí. Je tedy mezi těmito motory rozdíl, pokud se jedná o Škoda vs. VW ??? Např. jiné použité díly, od jiného dodavatele, jiné materiály, ... ?????
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...