Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 09/18/11 ve všech sekcích

  1. A čo tých zostávajúcich 10 percent ? Okrem toho, ako čítam fóra (Škoda aj VW), turbo odišlo aj ľuďom, ktorí jazdia väčšinou v meste a aj takým, ktorí sa snažili o dochladzovanie. Ak je to turbo také extrémne citlivé na zaobchádzanie, tak doporučujem predajcom na nových autách napísať cez celé čelné sklo heslo "Chladiť, chladiť, chladiť". Taktiež doporučujem osobitný papier aspoň formátu A4 s pokynmi na dochladzovanie turba, ktorý bude musieť každý kupujúci podpísať. A bude kľud !
    1 bod
  2. bikeone, tak snad příště nemusíš machrovat, že víš, když nic nechceš, nebo nemůžeš říct. Nepiš prostě nic a hotovo. Na diskusním foru se snad diskutuje, ne? A o autorizovaných servisech mám své mínění (podpořené vlastními nedobrými zkušenostmi...).
    1 bod
  3. No někde to bylo asi jako koncept (viz. částečně faceliftovaná Fabia rok předem), ale CJ musí prozradit kde :-)
    1 bod
  4. Že se s tím chcou na poslední rok drbat. Mě by docela zajímalo, jestli dojde i k zavedení ESP do všech modelů nebo jak to teda vlastně je s jeho vynucováním od eurosajuzu.
    1 bod
  5. Ještě poznámka: Myslím, že není nutno tento motor nějak zbytečně hanit a zatracovat, má prostě svoje mouchy, které se, doufejme, podaří časem vychytat. Ale občas mi připadá, že některý kolega zde na foru je snad agent z Bolky, snažící se vylepšit image TSíčka.
    0 bodů
  6. Ano v návodu se píše: "Upozornění! Po déletrvajícím vyšším zatížení motoru jej nevypínejte ihned po ukončení jízdy, ale ponechte motor v chodu při volnoběžných otáčkách po dobu asi 2 minut. Zabráníte tak přehřátí odstaveného motoru." Pro neznalé tam není o dochlazování turba nic. Jestli jsem špatně hledal, tak mě opravte. Mělo by tam být jedoznačně napsáno, že se nejedná jenom o přehřátí motoru, ale také o dochlazení turba. Myslím, že jedním z důvodů proč si pořídit nový vůz je, aby sloužil alespoň pár let bez nadměrných návštěv servisů a také nemít pocit, kde se to proboha na cestě vysype. To, že škodovka je opravuje bez reptání v záruce, by snad měla být proboha samozřejmost. A co až skončí záruka? No a ty opravy a výměny dílů po záruce, no možná se to i děje, já mám opačnou zkušenost (i když auto mělo pravidelné prohlídky), to nemluvím o neznalostech zaměstnanců. A co ty rozvody? To asi není způsobeno nedostatečným dochlazením...
    0 bodů
  7. Bikeone, a teď tu o Červené Karkulce... Na co tam teda je elektrické dochlazovací čerpadlo, které frčí i po vypnutí motoru a dochlazuje turbo? Asi nějaká chybka soudruhů z konstrukce, ne? U mě to nedochlazování nepřipadá v úvahu, není prakticky co dochlazovat...
    0 bodů
  8. Kotouče v zadu nejsou u silnější verze TSI v základu ani u nejdražší verze automatem a kdo ví s čím ještě,kotouče vzadu se se dávají jen pokud si k autu objednáš "active pack",aspoň momentálně to tak je u scouta.Jinak že kotouče mají menší brzdný účinek než bubny je totální hovadina kterou může napsat jen někdo kdo toho o autech ví opravdu hodně málo,kotouče se používají především pro větší brzdný účinek,lepší chlazení,větší spolehlivost a menší nároky na údržbu,proč asi v dnešní době mají skoro všechny auta kromě některých náklaďáků,motorky a už i jízdní kola vepředu kotouče a ne bubny jak to měli auta do šedesátých let?
    -1 bodů
  9. To že nějaký cimbál napíše, že se zaklepávají ventily, neznamená, že to je automaticky pravda! V podstatě ani nemá šanci se dovědět kolik takových motorů škoda-auto měla na reklamaci. Pokazit se může opravdu cokoli a pokud se ve výjimečných případech jedna o vadu materiálu - budiž. Ale v žádném případě se nejedná o pravidelnou závadu, ale velmi individuální záležitost. Co se turba týče, tak z 90 procent opravdu jde o přehřátí vlivem nedochlazení oleje a následného zanesení kanálků zapečeným olejem a tím samozřejmě k nedokonalému protékání oleje a přidření hřídele.
    -1 bodů
  10. Provoz jenom po Praze. Denně i 20 startů. Při teplotách pod nulou se většinou nezahřeje olej ani na 80 st. Výměna oleje po 15 t. km. V současnosti najeto 29 000 km. Při servisní prohlídce se nejspíš budou měnit rozvody, rachotí to už prakticky při každém druhém startu (jedno jestli je motor studený, nebo zahřátý). Turbo měněno v 16 t. km, jinak se občas "nárazově" vytratí chladící kapalina a od výměny oleje se doplnily tři litry. Bohužel ve srovnání např. s Felicií, kterou jsem měl před TSíčkem v práci, je to zatím bohužel bídná spolehlivost... Kolegové teď mají jinou TSI v servisu po 15t.km + výměna rozvodů (stejný způsob provozování).
    -1 bodů
  11. Nikdy, ty jsou v pořádku. Turba odcházejí vlivem špatného používání (=nedochlazování po jízdě) a s ventily nejsou vůbec žádné problémy, to nevím kde jsi zase slyšel.
    -2 bodů
  12. Tak určitě bude vývoj pokračovat dál a třeba za rok se motor zas posune o krok dopředu. Co se týče vývoje, těžko ti někdo prozradí, jak bude motor vypadat. Jak sis asi všiml, škoda auto dost pečlivě tají i třeba jen názvy modelů, které mají vyjít v nejbližší době a vše okolo toho. Nečekej proto, že ti někdo poví na jakém vylepšení se pracuje u motorů. To fakt po nikom nechtěj
    -2 bodů
  13. Ale já netvrdím, že problémy žádné neexistují, ale v téhle věci se nejedná o problém konstrukční, ale individuální. Čili připouštím vadu materiálu, pochybení ve výrobním procesu... Ale od toho je záruka! A co se týče záručních i pozáručních oprav, tak k tomu se ŠA staví velice vstřícně. Vy, co tady brečíte, jaké máte problémy - kolik vás to stálo peněz, uvést auto do bezvadného stavu? Myslím že minimum. Vždy vyřešeno v záruce, a to i v případech, kdy mohla být ta daná součást zničena i chybným užíváním, či nekvalitním palivem. A po záruce? I tehdy ŠA poskytuje zdarma nové součástky (v případě pravidelných prohlídek v autorizovaných servisech). btw: chladit, chladit a chladit se píše v návodu k používání a upozorňují na to i prodejci... lidi co jezdí s dieslovými motory to znají, u benzinu ne.
    -2 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...