Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 04/30/12 ve všech sekcích

  1. už aby byli na autě
    1 bod
  2. Já jsem si už vytvořil tabulku "servisních" záznamů,chybí tam jen doplnění chladící kapaliny (cca 3-4x):
    1 bod
  3. Manekýn vypadá skvěle
    1 bod
  4. a taky mi přijde dost trapný chyby automobilky tím, že prostě měl dodavatel tupý nástroje a jiný pohádky. jednou je to komplet postavený z různých dílů a ten kdo to skládá za to ručí jako za celek a kvalita použitých dílů by se měla průběžně kontrolovat, teda pokud automobilce záleží na kvalitě výsledných produktů, což se ukázalo, že nezáleží :-)
    1 bod
  5. Bohužel, spousta lidí to dělá tak, že auto zaveze do servisu, tam přisedne mechanik, majitel odjede domů nebo do práce, mechanik autí převezme a jede zpátky do servisu - přitom má za úkol udělat něco jako prověřovací jízdu. Auto se opraví bez přítomnosti zákoše a pak se mu zavolá, jestli chce sám přijet a převzít, nebo mu mají auto přivézt. Zákoš tím pádem nemá ani šajnu, co všecko mu s autem dělali - jednoduše ho nenapadne se na to zeptat, naopak je rád za to že na něj byli milý a ještě mu ubylo starostí s dopravou auta do servisu a sebe zpátky. Servisy to dělají docela běžně, protože jim to nepřidělá skoro žádné náklady - benzín platí zákoš, jede se přece jeho autem... A člověk neznalý fíglů a podvůdků páchaných hlavně značkovýma servisama na zákazníkovi jim to sblajzne jak hladová ryba i s chlupama a s navijákem. Takže ve výkazu činností na garančce vůbec nemusí být uvedeno, že byl vyměněn rozvoďák nebo přeflashován soft v ŘJ - protože zákazník to ani nepožadoval. Výkaz odesílaný ŠA samozřejmě obsahuje jiné údaje... To je těch zbývajících 90% majitelů aut, kteří ho prostě používají jen jako dopravní prostředek a dá se říct, že je jim ganz putýnka, jestli jim v servise vyměnili jen soft, nebo půlku agregátu - pokud to stihli v jednom pracovním dni a bylo to na záruku... A tyhle lidi TADY NA FÓRU neuvidíme. Proto můžeme klidně předpokládat, že problémy má mnohem víc majitelů, než kteří se tady rozčilují. Jen někdo si to prostě bere osobně a jiným je to šuma fuk. My první si prostě dovedeme vážit věci, za kterou jsme vysolili nemalou sumu oběživa a mnozí i dlouho čekali na dodání - takže nás nebetyčně nasere, když neobdržíme poctivou reflexi svých vynaložených peněz. Ti druzí se prostě přizpůsobili, je jim to buřt a jednoduše mlčí jak Fučík...
    1 bod
  6. při 15000 km první výměna řetězu, budu za pár km na 30000km a už se ozývá opět rachtání. A to jak kdy. někdy ano, někdy ne...ale objevuje se. Ještě necelý 2 roky úvěru a auto jde z domu. na tohle fakt nemám!!!
    1 bod
  7. tak po měsíci zpět z Řecka, něco málo fotek jak jsem jel z Roomem na horu Olymp podél pohoří cesta spíš na SUV ale Roomster to dal na jedničku dokonce nás nezaskočil ani sníh i když to byl asi nejnáročnější část, autem 10cm od rokle a kola hrabala )), Jinak cesta 1439km ve dvouch řidičích dost náročná na jeden zátah bych to už příště nejel Jinak nepodařilo se sehnat CMS C9 dark ani CMS C16 tak jsem vzal Alutec Poison dark Jinak v plánu jsou mlhovky do černa a přední maska včetně nového loga Škoda a ještě ztmavit stříbrný lem zadních světel
    1 bod
  8. Oukej Moje auto to není psal jsem v rodině ( Přítel sestry) Kdyby bylo moje , tak by tam svíčky byli už ve 40tis km Nějaký další typ , kdyby to nebyli svíčky ? Co třeba EGR ventil ? Je ubec v ýhle fábce ? Ten je hned u škrtící klapky ne ? Takže bych to mohl vyčistit najednou co myslíte ??
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...