Bohužel, spousta lidí to dělá tak, že auto zaveze do servisu, tam přisedne mechanik, majitel odjede domů nebo do práce, mechanik autí převezme a jede zpátky do servisu - přitom má za úkol udělat něco jako prověřovací jízdu. Auto se opraví bez přítomnosti zákoše a pak se mu zavolá, jestli chce sám přijet a převzít, nebo mu mají auto přivézt. Zákoš tím pádem nemá ani šajnu, co všecko mu s autem dělali - jednoduše ho nenapadne se na to zeptat, naopak je rád za to že na něj byli milý a ještě mu ubylo starostí s dopravou auta do servisu a sebe zpátky. Servisy to dělají docela běžně, protože jim to nepřidělá skoro žádné náklady - benzín platí zákoš, jede se přece jeho autem... A člověk neznalý fíglů a podvůdků páchaných hlavně značkovýma servisama na zákazníkovi jim to sblajzne jak hladová ryba i s chlupama a s navijákem. Takže ve výkazu činností na garančce vůbec nemusí být uvedeno, že byl vyměněn rozvoďák nebo přeflashován soft v ŘJ - protože zákazník to ani nepožadoval. Výkaz odesílaný ŠA samozřejmě obsahuje jiné údaje...
To je těch zbývajících 90% majitelů aut, kteří ho prostě používají jen jako dopravní prostředek a dá se říct, že je jim ganz putýnka, jestli jim v servise vyměnili jen soft, nebo půlku agregátu - pokud to stihli v jednom pracovním dni a bylo to na záruku...
A tyhle lidi TADY NA FÓRU neuvidíme. Proto můžeme klidně předpokládat, že problémy má mnohem víc majitelů, než kteří se tady rozčilují. Jen někdo si to prostě bere osobně a jiným je to šuma fuk. My první si prostě dovedeme vážit věci, za kterou jsme vysolili nemalou sumu oběživa a mnozí i dlouho čekali na dodání - takže nás nebetyčně nasere, když neobdržíme poctivou reflexi svých vynaložených peněz. Ti druzí se prostě přizpůsobili, je jim to buřt a jednoduše mlčí jak Fučík...