Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 11/08/12 ve všech sekcích

  1. Prosím, kdo má zájem 18. 11. přijet do Prostějova, aby se sem nabonzoval. Účast Artigase, Hekiho, Mika, Gogina, Konga a Kubíka beru jako samozřejmost.
    2 body
  2. Pokud je xenon v projektorovým světle, který je na podobnou instalaci přizpůsobený už jen tím, že obsahuje fokusační optickou sosustavu pro využití bodovýho dzroje světla, ještě se to dá. Sice zákon požaduje pro xenony automatickou regulaci sklonu podle podélnýho náklonu auta a ostřikovače těchto světel, i bez nich jsou ale xenony v projektorech snesitelný pro protijedoucí řidiče i přes svou nesporně vyšší intenzitu světla ve srovnání se světlomety osazenými klasickými vláknovými žárovkami (halogeny). Co je prasečina nejhrubšího zrna, jsou v běžným provozu na silnici používaný HID xenony v klasický parabole bez čočky - za to bych každýmu s chutí roztřískal držku bejzbolkou na fašírku a minimálně by se patřilo za to nesilomrdně odebírat papíry od auta = osvědčení o technický způsobilosti k provozu.
    1 bod
  3. Pokud to umoznuje provoz, tak si vetsinou takovy kreten uzije bud diskoteku a nebo mlzny opar od ostrikovacu.
    1 bod
  4. Tomas to podle me vubec nechape, nejspis si mysli, ze mas nulovou spotrebu na volnobeh TOMUS: podczas jazdy na biegu i bez gazu nieidzie do silnika paliwo, air może. Debata nie jest o bezczynności motora, ale o jazde bez gasu. Mylisz się
    1 bod
  5. Jasné že zhasne, pri zatvorenej klapke a nulovej dĺžke vstreku tam ani nemá čo "horieť", preto motor pri jazde dole kopcom (pre natvrdlých: rozumej so zaradeným prevodovým stupňom) s "nakritickým" klesaním chladne, ale už Galileo Galiei povedal "a predsa sa točí", no tu sa točí motor vďaka premene potenciálnej (polohovej) energie telesa na energiu kinetickú (pohybovú), čiže ak je energie viac (pri strmšom klesaní) a súčet pasívnych odporov podvozok+prevodovka+motor+alternátor+klíma je nižší ako moment vytvorený premenou potenciálnej energie v energiu kinetickú, auto dokonca vplyvom prebytku momentu zrýchľuje, čo normálny vodič vyrieši zaradením nižšieho prevodového stupňa, zatiaľ čo vodič ktorého hobby je výmena brzdových doštičiek pribrzdí. Pre tých, čo s týmto tvrdením majú problém, odporúčam zopakovať stredoškolskú fyziku, prípadne úspešne absolvovať aspoň tú strednú školu, no ani vysoká technického, alebo ekonomického smeru by nebola na škodu, potom sa môžeme pohrať s diferenciálnymi rovnicami. TOMUS: Poľsko je síce veká krajina, no kopec tam nenájdeš, to je dôvod, prečo nie je v Poľsku možné ísť dole kopcom so spotrebou 0l/100km. Inak Google prekladá príšerne.
    1 bod
  6. Nábeh O3 na Slovenský trh: 2/2013 - O3 liftback 5/2013 - O3 combi, combi 4x4, RS liftback, RS combi 2/2014 - O3 combi 4x4 Scout
    1 bod
  7. zde davam pro informaci vysledek lestici sady od firmy CAREX foto 1.-2.: ... pred opravou foto 3.: ... zrnitost 320 foto 4.: ... zrnitost 1000 foto 5.: ... zrnitost 2000 foto 6.: ... rozlesteni pastou a zavoskovano foto 7.-8.: ... po oprave rozdil ? ..... hodne znatelnej
    1 bod
  8. Je to dost zklamání. Jakékoli řeči o tom, že Octavia míří do střední třídy jsou pak k smíchu.
    1 bod
  9. Ked to nebude o vykone, bude to o vybave. Golf a A3 maju adaptivny podvozok, Octavia nie. Leon a A3 maju full-LED svetlomety, Octavia nie...
    1 bod
  10. Mě je to jedno a neřeším to. Mám automat a za jednu jízdu zařadím 2x. Poprvé abych tam dal D a podruhé abych tam dal P.
    1 bod
  11. Čekej ještě: - fotky detailů na facebooku - první fotku ve tmě - "únik" fotek ze zahraničí při nakládání do kamionu - první tři fotky na asfaltu - první fotku interieru - první testovací den odhalených aut pro novináře - první cena - ceník
    1 bod
  12. Dnes v SM vyšel rozhovor s panem Hrdličkou (šéfem vývoje agregátů a podvozků ŠA),kde tento tvrdí,že problémy s rozvody u motoru 1.2 TSI jsou již vyřešené. Poněkud se zdráhám tomu uvěřit,když si totiž vzpomenu co tento pán tvrdil při zavedení tohoto motoru do výroby (že vydrží 250 000 km bez závad !?).
    1 bod
  13. Vdaka za info, predpokladam, ze ked ti kontrolka svieti, mas to original z vyroby. Ale aspon viem, kde si ju mam domyslat, ked zapnem tempomat. ;-)
    1 bod
  14. Tak dnes mi přišlo potvrzení, že Yeti jde do výroby v 8 týdnu. Objednáno bylo 6.12. Jedná se o 2.0 TDI 4x4 81kW Experience Barva - Rosso Brunello Příplatkovou výbavu jsem dal - vyhřívané trysky ostřikovače ( už teď vím, že je to zbytečnost ), dál rezervní kolo, vyhřívané čelní sklo a SUNSET, 3 ramenný volant, kryty pedálů z ušlechtilé oceli a day/light assistant. Uvažoval jsem ještě nad bixenony, ale nakonec jsem je tam nedal. Od prodejce mám ještě slíbenou handsfree Parrot. Slevu od prodejce jsem dostal 8% + v mém případě odpočet DPH. Snad bude vše OK. EDIT : tak nakonec jsem do výbavy ještě přidal bi-xenony. Prodejce mě do nich nakonec dotlačil a navíc mi na ně dal 20% slevu
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...