Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 11/30/12 ve všech sekcích

  1. tak v tom prípade si ale olej a filter v rámci ročnej prehliadky platíš sám preto ja dávam meniť reťaz až po 1,5 roku, potom je prakticky každá druhá výmena oleja zdarma.
    1 bod
  2. Když budou ty laufy z 2taktu tak zase to nemá až takovej bastl Je to funkční
    1 bod
  3. Mohu potvrdit akubusův údaj - já to mám na Fabii na kolech 195/55 R15 také tak. Ocituji jeden svůj starší příspěvek: "Už jsem to tady někde psal,tak to dám znovu: je to teda jenom TSI 63 kW,ale 77 kW bude určitě podobně točit - otáčky motoru: 50 km/h (III rychlostní stupeň) - 2000 ot./min 50 km/h (IV) - 1500 ot./min 50 km/h (V) - 1200 ot./min 90 km/h (V) - 2100 ot./min 100 km/h (V) - 2350 ot./min 130 km/h (V) - 3050 ot./min 150 km/h (V) - 3500 ot./min Rychlosti jsou podle tachometru."
    1 bod
  4. nestartuje jakože netočí startér a nebo točí, ale nechytne? pokud první, tak bývá často problém v přechodovém odporu na drátu ke startéru a nebo ukostření baterie-karoserie-motor. případně můžeš ze startéru (z cívky) odpojit konektor s tenším drátem, připojit do něho žárovku 12v, druhý konec žárovky na kostru a někdo ať ti zastartuje, jestli se rozsvítí žárovka. tím zjistíš, jestli jde šťáva ze spínačky na startér. pokud druhé, tak to může být hodně věcí (svíčky, palivo ...) a chtělo by to začít s diagnostikou.
    1 bod
  5. Padne to do núdzového režimu po niekoľkých sekundách, respektíve prvom zošliapnutí plynu. To neplatí, pokiaľ sa prevedie prispôsobenie, potom to ide rovnako nemastno-neslano, ako s podložkou.
    1 bod
  6. Ja som to skúšal, je nutné prispôsobenie, na výkon to nemá absolútne žiadny vplyv, nakoľko sa práve v tom prispôsobení nastavuje minimálna a maximálna poloha, teda je úplne jedno či tam tá podložka je, alebo nie, obtok sa otvorí vždy rovnako. Pokiaľ sa neprevedie prispôsobenie, motor padne do núdzového režimu, nakoľko RJ vyhodnotí nesprávne parametre. Pokiaľ viem, podložka slúži na to, aby bolo možné jemné preregulovanie, inak dochádzalo vplyvom toleranciíí serva a sedla obtokového ventilu u niektorých kusov k rozkmitaniu v krajnej polohe vplyvom nasycovania regulátora serva. Problémom je FW RJ motora, jeho negatíva sa prejavia podstatne výraznejšie pri jemnej zmene časovania vplyvom predĺženej rozvodovej reťaze, ako som si to mal možnosť overiť po poslednej návšteve servisu, keď som neodolal novej rozvodovej sade, ale hlavne oleju a filtru zadarmo. S novými rozvodmi ťahá takmer ako pred 24W6, no nástup je stále "po rampe" teda je daný maximálnym dovoleným prírastkom momentu za jednotku času "na tvrdo" uloženým v RJ motora. Inak úplne stačí prevetrať TDI, či HTP, alebo nedajbože 1.4MPI, potom si uvedomíte aké skvelé je TSI, hoci aj na sedatívach 24W6. Tu som o tom písal, fešanda tam má aj fotku: http://forum.skodaho...ost__p__1634230
    1 bod
  7. No nejen ze se nemeni, on tam zadny neni.
    1 bod
  8. spuštění: motor po 75°C, venkovní teplota pod 5°C, dostatečná rezerva ve výkonu altíku, u climatronu - NESMI být zaplý econ, u climaticu - teplota na max
    1 bod
  9. Taky bych uvítal nějaké řešení místo popelníku , ten vedle ručky je na dvě věci a ještě v kombinaci s loketkou, měl jsem ho ve starým autě a do tohodle ani nepáchne a držák nad rádio taky nepůjde, mám DX navigaci Chci si jen někam bezpečně položit termo hrnek s kafem, abych neměl kafe po celým autě
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...