Ja som to skúšal, je nutné prispôsobenie, na výkon to nemá absolútne žiadny vplyv, nakoľko sa práve v tom prispôsobení nastavuje minimálna a maximálna poloha, teda je úplne jedno či tam tá podložka je, alebo nie, obtok sa otvorí vždy rovnako. Pokiaľ sa neprevedie prispôsobenie, motor padne do núdzového režimu, nakoľko RJ vyhodnotí nesprávne parametre. Pokiaľ viem, podložka slúži na to, aby bolo možné jemné preregulovanie, inak dochádzalo vplyvom toleranciíí serva a sedla obtokového ventilu u niektorých kusov k rozkmitaniu v krajnej polohe vplyvom nasycovania regulátora serva. Problémom je FW RJ motora, jeho negatíva sa prejavia podstatne výraznejšie pri jemnej zmene časovania vplyvom predĺženej rozvodovej reťaze, ako som si to mal možnosť overiť po poslednej návšteve servisu, keď som neodolal novej rozvodovej sade, ale hlavne oleju a filtru zadarmo. S novými rozvodmi ťahá takmer ako pred 24W6, no nástup je stále "po rampe" teda je daný maximálnym dovoleným prírastkom momentu za jednotku času "na tvrdo" uloženým v RJ motora. Inak úplne stačí prevetrať TDI, či HTP, alebo nedajbože 1.4MPI, potom si uvedomíte aké skvelé je TSI, hoci aj na sedatívach 24W6.
Tu som o tom písal, fešanda tam má aj fotku:
http://forum.skodaho...ost__p__1634230