Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 01/03/13 ve všech sekcích

  1. Uživatel poka mě stejně jako několik dalších v poslední době napsal soukromou zprávu, ve které poděkoval za pomoc při výběru auta. Za necelého tři a půl roku má vlákno víc než 116 000 zobrazení a téměř 900 příspěvků. Až na výjimky byla drtivá většina příspěvků k věci, bez balastu. Nikomu nebráním v diskusi k věci, každý může přispět zajímavou informací k dané problematice. Mě sledovat vývoj cen baví a budu rád, pokud vlákno pomůže. Pokud se někomu toto téma nelíbí, nemusí ho číst nebo se za každou cenu se vyjadřovat. Žvanilové se čas od času objeví. Tak to bylo s beránkem, hrachem na kolečkových bruslích nebo nejnověji s psychopatem, podle kterého od ledna nedojde ke zvýšení cen. Naštěstí tak jak se objeví, tak také zmizí. Pravidlo zní - nekrmte trolly
    2 body
  2. Nech to být,příště poděkuj kliknutím na tlačítko "Líbí se mi" u příspěvků kolegy bojlera,které tě zaujmou. Někdo prostě není schopen docenit hodnotu bojlerových informací pro některé uživatele,které sem dává zdarma a ve svém volném čase,který by jistě mohl věnovat něčemu jinému. Nechápu proto,proč se k tomu vůbec vyjadřují. Jestli je to nezajímá,tak ať to tady nečtou.
    1 bod
  3. Tak jistě vývoj to je, ale vnucený EU... Ano, když motor neběží, spotřeba = 0, hluk také žádný (i když na volnoběh moderní motory skoro nejsou slyšet), ale teď to trochu přeženu - při startu se hlukem budeš tetelit, až tam bude stát na semaforu víc takových vozů a při rozsvícení zelené všichni začnou startovat... Mně na to celém nevadí sám tento systém Start Stop jako takový, vadí mě, a to dost, že je mi něco vnucováno a nemám možnost výběru. Podle mě, kdyby nebylo úředních zásahů, tak se na to automobilky vykašlou. A tak to je a bohužel bude se vším, od žárovek počínaje a nevím čím konče - protože fantazie bruselských úředníků je nekonečná...
    1 bod
  4. Poděkování za tyto a jistě následující celoroční informace přímo od zdroje, pro nás všechny zde normální, posílám Mistrovi Fóra Bojlerovi
    1 bod
  5. Nová motorizace pro Yetiho - 1.4TSI/90kW DSG, příplatek oproti manuálu 55 000Kč. Dostupné pro výbavy Ambition, Elegance a L&K. 1.4TSI/90kW je nově dostupné i pro Yetiho Trumf Active. Základní ceny Trumfu Active a Ambition se se změnou DPH neměnily, příplatek oproti 1.2TSI/77KW proto stoupl u výbavy Ambition na 24 000Kč, u výbavy Active je stejný.
    1 bod
  6. někdy mě ty pohádky baví dát na oktávku 18ky je vtipný, k tomu je nafoukat na 2 bary a nakonec jezdit za 4.5 litru to me rozsekalo :)
    1 bod
  7. Hoši to je vrchol vrcholový. 3.8 litrů. Ale já to umím dokázat taky.(ale pouze švindlem) Jedete z kopečka, vynulujete počítač a von vám klidně i zprůměruje 2 litry na sto.
    1 bod
  8. No, to je ale KRAVINA!!! Na 1.9/81kW není nic co by "pouštělo tlak z turba" není! Prosím tě, kde ty ten BOV máš vůbec namontovaný? Tlak z turba se "pouští" jen u benzínových motorů, kde je škrtící klapka a kde, když se zavře, nemá turbo kde "tlačit", ale u dieslu, rsp. u TDI, nic takového není!
    1 bod
  9. Ale on tě nikdo ani přesvědčovat nechce :-) Každému je jasné, že čím víc objem tím více motor. Třeba takové motory z poloviny minulého století. Objem kolem 2-3 litrů a výkonu na rozdávání = 50 kW vždy stačilo na krásnou a sportovně laděnou minutovou akceleraci z 0 na 100. A před touto érou? I naši otcové v mládí tvrdili, že objem ničím nenahradíš a se závistí v oku vzpomínaly na dědečkův 4-litr s megavýkonem 20 kW. Nechci tady rozdmýchávat nějaké emoční výlevy, ale myslím, že dnes jsme na tom mnohem, mnohem lépe: 1) Auta jsou velice laciná, pohodlná a bezpečná - stačí se podívat 15 roků dozadu a dál (srovnat platy, tehdejší ceny a nabídku) 2) Když pomineme jisté malé procento totálních uživatelem nezaviněných poruch tak životnost je dosti velká. Koho by dříve napadlo, že bude 10 let lít do motoru jen olej a benzín a najezdí bez zásadních oprav 200000 kilometrů? Ano mezi staršími vozy se najdou držáky co mají najeto kolem milionu kilometrů. Ale ruku na srdce, opravdu si všichni myslíte, že takové auto a motor vydrželo tak dlouho jen silou vlastní konstrukce? Vzpomeňte na éru našich otců a dědů, kteří trávili v garáži stovky hodin, aby udržely své plechové mazlíčky v kondici. Kdyby nebylo takovéto péče, kde by ty káry teďka asi byly? skoro V každém městě byla dilna na generálkování motorů, a když jste najeli kolem 60000km tak jste se již zapisovali do pořadníku. Dneska se tato kilometráž považuje za pěkně zajetý motor s výhledem mnoha spokojených let. 3) Auto je jen další spotřební zboží. Prodat levně, pak relativně draze udržovat a co nejdříve sešrotovat a koupit nové. Téměř všechny automobilky se potýkají s dílčími problémy kolem rozvodového mechanismu. No a co? Vždy se to dá vyřešit. První 4 roky záruka, pak další roky placená (formální částka) záruka mobility. Pokud se i po této době (řádově 6-8 let stáří) něco začne na motoru ozývat šup do servisu. V pípadě rozvodů 1,2 TSI ať mi nikdo neříká, že cca 6000,- Kč za opravu je částka likvidační. Vždyť se jedná o 1/4 průměrné mzdy. Pochybuji, že naši otvcové provedli generálku v 80-tých letech za 400,- Kč. Smutné je, když je někdo osudem předurčen k totální pozáruční destrukci motoru jako takového. Takový člověk je potom právem konsternován do nejkrajnější meze. Bohužel se to občas stane, ale naštěstí jen v mizivém procentu. Je však doba internetu a tak tito jedinci zcela logicky prezentují svoji mizernou zkušenost na všemožných forech. Pak se svrhne lavina nespokojených, ale hlavně vystrašených jedinců, kteří od té doby při každém startu či jízdě ostrým sluchem naslouchají každému zavrznití či zachvění motoru - už nemají takovu radost z jízdy jakou by měli, kdyby si nikdy na foru nepřečetli, že vlivem mírného protažení řetězu a uvolnění nenatlakovaného napínáku se při startu může chvíli ozývat kovové klepání. Podstatné je užívat si a jezdit a jezdit. Dokud můžem.
    1 bod
  10. Tak to máš nejúspornější HTP na zeměkouli.
    1 bod
  11. No jo, když já kombíka potřebuju, mám dvě malý děti... A nekaž mi radost...
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...