Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 01/09/13 ve všech sekcích

  1. Hmmm, tak jsem si zkousel spocitat 1.2TSI/77 Ambiente + vse co mam ve sve 3mesice stare 1.4TSI/90 OIIFL a vysla ma o 95.000 draze (objednaval jsem na konci cervence, takze tam byla Champion sleva). No, nakonej jsem rad ze jsem nepockal, protoze 95.000 uz by bylo nad limit a k tomu ta zadni naprava. Octavky mam 9 let, ale kdybych se dneska rozhodoval co koupit, tak misto O3 radeji G7
    2 body
  2. Zkus prosím pochopit, že pokud chceš prorazit na trhu, musíš vyhodit peníze za reklamu, musíš se v ideálním případě vymezit a mít příslušně nižší ceny. Jak moc záleží na produktu. Jinak nového zákazníka nezískáš. To, že prodává Peugeot 308 combi za nějakých 350 s velmi slušnou výbavou, to není filantropie, ale nutnost. Jinak by neprodali ani kolo. Škoda svého času docela dost posrala vztah se zákazníky držením cen. Řada konkurentů na tom postavila strategii a první co od nich uslyšíš není kvalita, není auto jako takové, ale je to "sleva a výbava". Přispěla k tomu i druhá generace Fabie, u které úspory nebyly ve stejném gardu jako snížení ceny/rozšíření výbavy. Pro zákazníka by to bylo dobře, pokud by šlo jenom o nás. Jenže západ je v hajzlu a na slevu a výbavu musí slyšet čím dál víc lidí. Auta došla tak, že o pozitivním ohlasu rozhoduje ovládání radia na volantu. Že se loupe lak a rezne kapota, to už nikdo nechce vidět, to se nedá srovnat v ceníku.
    2 body
  3. Jen bych se přidal .. v roce 2001 byla vyrobena i má kráska a já jí dostal do rukou po 10 letech v provozu. A já v roce 2001 měl 10 let
    1 bod
  4. Abych však pouze nekritizoval, musí se nechat, že ta koncernová hnědá (zvláště s ivory interiérem) je opravdu nádherná a u mě by momentálně zvítězila na plné čáře
    1 bod
  5. OIII RS od 22KT/13.
    1 bod
  6. jj, uz som to objavil Vdaka.
    1 bod
  7. a) pokud chci řvát kvůli jedné věci (cena), není úplně ok neřešit jiné věci. například to, že korejci a frantíci vyklesali s cenami z jediného důvodu - začala klesat i škoda a podle té staví svou cenovou politiku. levnější jednoduše být MUSÍ, protože nic jiného nezbývá. tak je to vždycky, když se někdo snaží dobýt tržní podíl. prakticky nic z technických novinek pro Octaviu není snad s výjimkou kolenního airbagu tak podstatnou položkou, která by to auto v rámci mainstreamových značek srážela do podprůměrnosti. kessy, lane assist, side assist, to všechno jsou pro daný segment nadstandardní prvky, které se naprosto míjí s hlavní cílovou skupinou Škody. proto taky mohla nabízet jednu generaci 8,5 roku a stále rostly prodeje. c) octavia roste a udávaná hmotnost klesá. základní motorizace je o 40kg lehčí, 1.2TSI/77kW o 35kg, 1.4TSI o 55kg, 1.8TSI o 30kg. zmiňovaný 1.6TDI je u nové generace lehčí o 45kg, 2.0TDI o 65kg. stálé zatvrdnutí na 105 koních se projevuje tak, že je stovka o 0,5s lepší d) pokud se někdo má potřebu realizovat značkou auta, tak je mně ho upřímně líto
    1 bod
  8. Mně se líbí, jak u nás lidi za bezpečnostní prvky nedají v naprosté většině ani korunu. Ale v základu by je chtěli strašně moc. A ještě jedna poznámka: je naprosto normální prakticky u všech značek, že se ceny modelů jednotlivých tříd překrývají. To jen tak, až zase někdo začne pyskovat, že se Octavia Elegance 1.8TSI/132kW s DSG a všemi příplatky dostává na XXX tisíc.
    1 bod
  9. Super pěkné jsem rád že si zachoval předface svetla... taky bych do toho šel facelift je odporna věc ale naraznik ti sedi pekne...
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...