Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 02/07/13 ve všech sekcích

  1. tak dnes jsem byl i já absolvovat delší jízdy nejprve Magnum Car Vyškov, prodejce přišel hned (vedoucí prodeje) ryfle a otrhaný svetr byl teda hnus takto vážně někdo prodává, no nevadí chvilku mi tam blekotal o výbavě a pak jsme vyrazily na předváděcí jízdu 1.6 TDI 77kw, autíčko jede hezky ale od zadní nápravy nápravy jsou slyšet dost velké rány, když jsem vymetl nějakou díru případně tankodrom u Vyškova schválně jsem si pak stejnou trasu projel v mém voze a opravdu bych řekl že roomster tu trasu zvládal lépe. Další porovnání jsem měl v Porsche Brno kde jsem vlezl jak do Golfu tak do OIII interiér v golfu se mi líbil více ale prostorněji na mě působil interiér OIII, projel jsem si jak golf tak OIII se stejným naftovým motorem a mohu říct, že podvozek golfu mi přejde daleko líp naladěn. Jinak ve Vyškově jsem dostal stírací los na který jsem si vybral dárek malinkou OIII, bohužel u Porsche Brno nic ani zmínka o něčem takovém . A nakonec ještě návštěva Automechanika Prostějov, kde už jsem se byl pouze podívat jaké mají motory a opět pouze 1.6 nafta A narazil jsem na jeden paradox viz foto takže rozhodně bych spíše šáhnul po tom SII než nové octě v základu jinak schránka seděla na 2 autech dobře a na 4 dalších neseděla :'> Jinak kdybych se měl rozhodnout mezi G7 a O3 tak beru G7 lepší výbava za menší peníz podotýkám že mega kufr nepotřebuji a tohle se vážně nepovedlo při sezení mě to tlačilo do zadku jinak takhle vypadá šetření na vystaveném voze prostor na nohu taky nic moc vrchní díl měkčený spodek ne a nakonec jeden paaradox vs.
    2 body
  2. To logo na těch kolech vypadá jak z favorita. Nějak se s tím těžko smiřuji.
    1 bod
  3. nevim noo kámo, ale určitě neni přesný měřit někde něco venku:D (na rovině co je pro tebe rovina? asi tohle? ________) (moc nefouká to je taky pojem to znamená že se dá chcát všemi směry bez toho aby si měl mokrý nohavice??) to se na mě nezlob ale tohle je nějakej džouk
    1 bod
  4. Ahoj Tomku , kolikpak jsi jih uz dneska snedl ? Ja 6 hystam se na 7mou
    1 bod
  5. Neni od veci pridat tam tesnici pastu. Tesneni jsem kdysi menil (bylo originalni ze skodovky) a za cas to same. Jak je tam pasta je klid
    1 bod
  6. Octavie 3 ambition 2.0 TDI začíná na 540 000 kč. BMW 520d touring začíná na 1 100 000 kč. Passat stojí v základu s 2.0 TDI 684 000 kč. Audi A6 začíná s 2.0 TDI na 1 024 000 kč. Hyundai i40 sedan s 1,7 CRDI ve střední výbavě stojí 619 900 kč (má něco navíc než O3, ale něco ji zas chybí) A tohle jsou podle mě auta, které se s Octavii 3 dají srovnávat. Minimálně v prostoru a motorech. Takže pořád někomu přijde, že O3 je drahá a za tu cenu dostáváte malou kvalitu?
    1 bod
  7. Pokud pokládáš svoje měření někde venku v reálu jako objektivní, tak já jsem papež Protože nikdy nemůžeš mít a nikdy nemáš stejné podmínky při měření. Hodnota udávaná výrobcem se taky dostává trošku jinak, než jen jedním měřením někde na testovacím oválu
    1 bod
  8. tak ja abych se k tomu taky teda jeste nejak vyjadril,............ spise k tem korejcum ale k OIII nemam zadne vyhrady mimo tech ktere sem uvadel v me mini recenzi a to byla ta RDICKA a ty nesmyslne vyriznute BLATNIKY u kterych si to nedovedu vysvetlit proc,.... co se tyce plastu a nejakejch kasliku kvality zpracovani me je celkem sumak hlavni je at to vydrzi nic mene abych navazal na konkurenci spise tu z asijskeho bloku, tak musim rici ze jak sme byli testovat OIII v kolne byl to jeden velkej komplex a meli tam i FORDY a HJUNDE ,......... po prolezeni vsech aut sem musel rici ze FORD je proste FORD a sem rad ze jednoho FORDA doma v automobilovem parku mame, biť je to uzickac ale od funglovky je nas a bez sebe mensich problemu ! ! ! a to bude mit za chvily uz 300 000 km a zatim se meneni klasika veci,... ale nic mene se porad meni jenom olej v predcasnych intervalech a leje nafta parkrat se delali brzdy a nejaky lanovody remen a atd......... ale to je proste bezna vec ........ jednoduse a strucne FORDA mam proste rad a nebudu se tajit ze pred Fabcou sem chtel FL FOCUSE kazdopadne abych poukazal na HJUNDE ( KIA salon nebyl ale to je uplne to stejne ) ...... tak kdyz sem sedel v I40 nebo treba i v I30 byl sem proste unesen I40 stala 650 000 kc a byla fakt opravdu se vsim ........ proste jak se rika plna palba,.... za to vedle OIII stala 550 000 A NEMELA V PODSTATE NIC ............. korejci se podle me snazeji a v tom jim fandim,... urcite bych se za HJUNDE ci KIA nezlobil ta i40 v bile barve kombiku a na 17" kolach byla proste parada. Nevim co bych mel uz napsat at si kazdej porovna sam ale musim rici ze korejci me o vikendu mile prekvapily a predvadeci jizda v novem SANTA FE v hnede metalize na 19" kolech v plne vybave a necely milion je hodne slusny fakt sem byl unesen a uz vim proc skodovkari utikaji ke konkurenci typu HJUNDE a KIA ....... opravdu se jim nedivim
    1 bod
  9. Jo, Bolehlavci se budou divit ja pa to udělaloooo. Normálně, je to krapátko oj.báno. Oni zapoměli připočíst k tomu řetízku z kozího chlívku rázově-dynamické kmity. Pak by ta část s rozvody vypadala úúúúúúúúúúúúplně jinak. A co teprve maniaci co to chcípají na každém fleku nebo ta zrůdnost start- stop. To se tomu motoru musí potit i katalyzátor a nasranej je při každém nastartování. Jako nápad je ten kolovrátek good, ale provedení se zvrhlo ve zrůdnost. Snad ta nová TSI budou lepší.
    1 bod
  10. Napsal jsi to hezky. Mas pravdu, ze stary podctivy auta budou drzet lepe, nez nove, taky to v te sobe bylo staveno jinak a ne, ze auto je spotrebka. Nesouhlasim s tebou akorat v te spotrebe. Sice za 3,9 litru to po Praze a mestech jezdit nebude, ale do 5 litru se vejdes v klidu, kdyz tomu nebudes slapat na krk. A co se tyce tveho auta, opravdu tam mas predni brzdy puvodni, uz 180 tkm? a zadni jsi menil proc? Z nudy? Podle me zadny brzdy nemuzou vydrzet 180 tkm. Ale jak pises, kdyz clovek neni narocny na design a nemusi mit vzdy nejnovejsi model, tak ho nikdy nemuze natchnout novinka, protoze vlastne nic extra navic nedostane. Dostane akorat nove auto, moderni design a par novych elektronickych prvku a motor, ktery vydrzi tak 159 tkm. Pokud tohle vse nepotrebujes, tak neni duvod kupovat nove auto, kdyz stare splnuje co potrebujes a navic je takhle spolehlive, jak ty popisujes svou octavii.
    1 bod
  11. kokta7: Pod to se neda nepodepsat. Hlavne ty kola jsou fakt ceska specialita. Jde to krasne videt, kdyz se porovnaji stupne vybavy ceskeho a treba japonskeho auta. U japonce jsou hlinikove kola (v normalnim rozmeru) casto az u nejvyssi vybavy. U ceskeho auta clovek naopak sezene totalni holotu bez sebemensiho naznaku vybavy, ale hlavne ze to ma hliny a nejlepe nizkoprofilove a velke. Nekritizuji, ze to Skodovka nabizi, dela to proto, ze to tu lidi proste chteji, ja ale ty lidi nechapu. Pokud bych nemel penize na kompletni auto s kolama i vybavou, tak bych mel 100x radsi vybavu nez kola, ktere vidim stejne, jen kdyz prichazim k autu.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...