Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 02/15/13 ve všech sekcích
-
Mne to proste neda, na tuto diskusiu musim reagovat. Naozaj su tu ludia, ktory vidia aj viac ako len obal a maju pristup k informaciam zo zakulisia alebo sa priamo podielaju na vyvoji noych modelov a ich komponentov. Tito ludia vidia aj suvislosti, ktore vy laici ani v najlepsom nie ste schopny vidiet. To nie je nic zle, takto to proste funguje. Len mi celkom vadi, ked sa vam snazi clovek vysvetli nejake veci a vy ho zakopete pod ciernu zem lebo to nie je v sulade s vasim pohladom na svet, ktory je casto krat ziskany s medii. Ked uz ste nacali temu zadnych sedadiel, ako jeden s tych, ktory sa podielali na ich vyvoji viem preco su urobene tak ako su urobene. A viem aj, ze absolutne nema zmysel vam vysvetlovat preco to ktore konretne technicke riesenie je take ake je. Mate svoju pravdu a klapky na ociach. Ale uvediem vam na zamyslenie par faktov ohladom nesklopitelneho zadneho sedaku. - riesenie ma lepsiu antisubmarining zonu, takze je bezpecnejsie - komfort zona je lepsia, lebo sedak nemusi mat v sebe taky komplikovany ram - pri sklopeni operadlna nie je potrebne vyberat hlavove opierky - mate k dispozicii dlhsiu loznu plochu - v druhol polroku nabehne do vyroby spolujazdcove sedadlo so sklopitelnym operadlom, s vyklopenym zadnym sedakom by to moc nefungovalo, ze jo - a ANO je to lacnejsie Takze nabuduce, ak budete mat nutkanie nieco kritizovat dobre sa zamyslite, a velmi dobre hladajte argumenty, pretoze su tu ludia, v ktorych ociach mozete vyzerat ako totalny amateri co ani nevida o com pisu2 body
-
Místo hádek bych zde raději četl poznatky majitelů O III z provozu, porovnání motorizací, hodnocení majitelů kteří k ní přešli z předchozích dvou generací atp. Teprve prodeje ukážou nakolik je nová generace ůspěšná či neúspěšná.... Díky1 bod
-
:D :D uz je o tom tady tema ! staci hledat ! nic mene NARAZNIK NEPASUJE !!!!!!! jak by mohl pasovat kdyz verze KOMBI ma delsi zadek oproti HATCHBACKU kazdopadne se delaji ale prekryty z laminatu a ten tam pasuje,... staci prohledat net !!!!!!1 bod
-
1 bod
-
Taky patřím k Vám blázni WoT,já jsem vše prodal a teď jedu ruský Téčka vždy bez uprav abych se co nejdřív dostal k premiovynu T-62.Teď mám T-44a nick je koutny35.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Chtěl jsem zlomit nad tímto tématem hůl, ale neudělal jsem to... K první otázce: ano, mám osobní zájem na profitu škodovky, jako její největší minoritní akcionář... A teď vážně: udávaná a mnohokrát zmiňovaná zadní náprava nemá negativní vliv na chování vozu. Celý podvozek je velice dobře sladěn a nabízí kvalitní a bezpečnou jízdu. A když nezvládá řidič průjezd zatáčkou, má za zády nejrůznější systémy, které mu "zachrání prd*l"... Nová Octavia si nechá líbit mnohem víc, než OII. Každá konstrukce má své výhody i nevýhody, o tom žádná. Ale nemůžeme házet všechno do jednoho pytle. @mc2uba: zadní náprava z Rapida je konstrukčně odlišná od nápravy na OIII, proto není možné psát, že jsou stejné Ad nesklopný sedák: na vše je potřeba se dívat globálně, ne pohledem jednotlivce. Každý si odpovězte, kolikrát jste za posledních 3 roky sklopili sedák? Opěradlo je jasné - pro zvětšení objemu kufru je to nejsnažší. Ale sedák mnoho lidí ani netuší, jak sklopit. A pokud je nesklopný sedák v řádu eur levnější, tak je to v celé produkci (miliony kusů) velký objem peněz, který se dá investovat do dalších výzkůmů a vývojů. Krom toho byla škodovka dlouhou dobu jediným výrobcem, který sklopný sedák nabízel a uměle se tak zvyšovala cena sedadel. U VW se sklopný sedák nenabízí již několik let a nikomu to divné nepřijde Ad argumenty: s novým autem, přicházejí i změny. Kdybychom kupovali nové auto, které by změnilo jen kabát, ale technika by zůstala stále stejná, tak budeme logicky taky nadávat, že nám prodali starou techniku. Nová Octavia (stejně jako Golf, A3 či nový Leon) nabízejí nejlepší podvozek ve své třídě s největším nabízeným vnitřním prostorem. Octavie to navíc korunuje velkorysou nabídkou místa i vzadu a k tomu rekordní objem zavazadlového prostoru. Poprvé v historii jsou v nabídce nové systémy, které do té doby byly pro škodovku tabu. To je kvalitativní a hlavně komfortní skok pro řidiče (posádku)/zákazníka, o kterém si před tím mohl jen snít. Vždyť podobné systémy v tuto chvíli nenabízí ani Superb, vlajková loď značky. A srovnávat prodej škodovky s pochybnými prodeji typu Amway a podobnými tunely, mi přijde totálně mimo realitu a hodně přitažené za vlasy! A pokud někdo kupuje auto jen podle typu zadní nápravy, sklopného sedáku a dalších kritizovaných věcí, tak kupuje vždy špatně. Protože můžu mít auto s bombastickou nápravou, sedačky sklápět do hranatý kuličky, ale co vedle toho opravdu prodává auto, tak je zejména i nabídka doplňkových služeb, tzv. oblast after sales. Tím je myšlena dostupnost dílů, servis dostupný vždy a všude a další věci, které současní zákazníci berou jako standart. A zejména v této oblasti udělala ŠKODA v posledních třech letech velký pokrok a další se plánuje. Což se o konkurenci nedá vždy říct; nezřídka je servis jen v okresním městě, dodávka dílů vázne, kvalita není valná atp. pavelbob: vsadil jsi na "klasiku" Passata B7 Variant a neudělal jsi špatně. Máš vozidlo, které je etalonem střední třídy i co se týče nabídky asistentů. OIII a Passat jsou a vždy budou dvě odlišná auta ve dvou odlišných třídách, které se k sobě přibližují maximálně velikostí. Škodovácký zástupce a konkurent Passata ve střední třídě je Superb, se kterým je možné přímé srovnání. Nikdo nikoho nenutí si kupovat tento model, stejně tak tu nikomu nevnucuju svůj názor. Jen když tu občas čtu veškeré výplody, tak je mi fakt blivno. Zejména, když se člověk v této branži pohybuje a v určitých ohledech mají někteří zdejší členové větší přehled, než ostatní. A když sem napíšeme naše názory a (správné) pohledy, hned jsme kamenováni, že nepřipouštíme jinou myšlenku. Tak to ale není! Pokud chci kritizovat, tak prosím konstruktivně. Protože pak vím, že se pisatel kritikou zabýval a že nad tím hlavně přemýšlel a nepapouškuje něco, co se někde dočetl. Za rozsáhlost se omlouvám, nenutím to nikoho číst. Jen to vyjadřuje můj postoj a můj názor ke všemu.1 bod
-
Módní diskusní trendy v Diskusním Roku 2013 stejně jako v DR2012 věnujeme akcent zejména jednotlivým prvkům výbav a poukazujeme na modelové řady Favorit/Felicia popř. Fabia (zadní stěrač neměla za příplatek ani Fabia Junior...) velmi dobrý dojem již několik let po sobě zanechává konstatování "za cenu dobře vybavené Fabie/Octavie/Superbu mám plnohodnotnou nižší střední/střední/vyšší střední" Citigo je předražená plechovka a kdo by chtěl auto do města je blázen s novou generací Octavie se do módy dostává opět šik věta "nakonfiguroval jsem si Octaviu podle mých požadavků a stojí 850 000Kč" vhodné je v rámci konfigurátoru ignorovat vyšší výbavy a přihazovat prvky k nižším výbavám nejvděčnější je momentálně výběr některého z akčních modelů modelové řady Favorit/Forman, který disponuje některým z prvků výbavy dodávané do Octavie Ambition na přání vhodné je pronést větu "tohle měl v základu už můj Favorit/Felicia/Fabia/... před dvaceti lety"; pozor zásadně nesdělujeme tehdejší cenu vozu Rapid je zlo a jeho cenovka by měla začínat na 150 000Kč Pegueot a Citroen sklízí úspěch s cenovou politikou svých modelů 301/C Elysée a za leden dodali dohromady téměř 95ks (!) pětistupňová převodovka je těžkou vadou bez ohledu na zpřevodování koncern VW a jeho nabídku bereme zásadně jako samostatnou, neposuzujeme jako paletu různě zaměřených značek a modelů zásadně nezmiňujeme, že celková cenová úroveň je u nás odlišně od let 2007-2008 výrazně nižší než v Německu nebo Rakousku Škoda se chová na našem trhu špatně, protože prodává své modely levnější než korejci v Německu Škoda má tu drzost montovat do Fabie/Roomsteru s motorizací 1.2TSI/63kW zadní kotoučové brzdy pro německý trh i přesto, že takový model v Německu stojí o desítky tisíc víc než u nás korejská auta mají tlačítka na volantu a mají nižší pořizovací cenu; cenu servisních prací a podmínky prodloužené záruky nezmiňujeme1 bod
-
mike_k: K upgradu prece nema nic nikoho nutit. Ma primet majitele OII az prijde cas a bude menit vuz, aby do mnoziny potencialnich kandidatu zahrnul i OIII. A ze je klikova naprava OIII horsi nez multilink OII si vzal kde. Je jednodussi, ale lehci a z pohledu servisnich nakladu mnohem priznivejsi. Mozna prenasi vice hluku nebo vibraci nez multilink verze, ale pri testech jakysi novinar uvedl, ze klikova naprava je ve vsech ohledech porad lepsi nez multilink u OII. BTW: Podle teto logiky jsem zvedavej, jak budu jezdit pristi pulrok s Rapidem - ten ma jeste starou napravu z OI/Roomsteru - to auto bude muset byt absolutne neovladatelny a do zatacky abych se radeji nepoustel vubec... Pěkna kravina, co?1 bod
-
Je to jak pise bojler, ale bylo to vazano na urcite MR (a trhy), vypsat to tady by dalo pomalu na roman. Po FL ale takoveto variace uz nejsou.1 bod
-
Přesněji řečeno souvislost má, ale jenom do faceliftu. "Prostřední" motorizace nákupem ESP zadní kotouče získaly. Týkalo se to motorů 1.4/63kW a 1.4TDI/59kW. Po faceliftu už TSI 63kW a TDI 66kW na našem trhu kotouče nemá. V Německu jsou standardně od 55kW.1 bod
-
No ja jsi myslim že když ma na to někdo živit takoveho žrouta jako 3,6 tak to pojištěni už ho nezabije :smich:1 bod
-
Auto se na začátkem zimy začalo klubat, dostalo nový lak atd -> vice v " Vaše Fabia" -> JohnyS´kova Fabulca Zvuk auta byl po ujetí 100m uplně jiny, více se toho poznat nedalo, je potřeba najet 500km minimálně, než si to posedá. Ale při sešlápnutí na podlahu, tak se motor rozespívá a začne vrčet jak dvoulitr do véčka Ale problém nastal, kdy mě přetlakovou hadící z klikovky začal lítat všechen olej z motoru. Zjištění? Nevydrželi kroužky...... :(1 bod