Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 02/27/13 ve všech sekcích

  1. Prosimte a tys jako porovnaval tloustku plechu, konstrukcni reseni a fungovani ABS na obou tech autech, ze o tom tak fundovane hovoris? Jinak ta 1.6ka atmosfera v 301ce je ve vsech ohledech lepsi snad az na spotrebu, ktera ale neni o moc horsi. Jel jsem v obou. Jinak na youtube jsou i videa tak to muzes porovnat. Treba 1.6ka atmosfera v Aurisu, ktera ma jeste o 10kw vice, ta je opravdu lina, ale ta u Peugeotu je hodne slusna.
    1 bod
  2. Natankoval jsem benzín a ono se pískání ztratilo. Nechápu. Při pískání tam bylo asi 12l. Doplnil jsem 20l a je klid. Kontrolka přitom nesvítila.
    1 bod
  3. Speciální šrouby pro strojírenstvi: Zvláštní šrouby pro strojírenství.pdf
    1 bod
  4. Mi to ani směšné nepřijde, neboť je znát, že je to řekněme "fake" - takto by nepsal ani cigán a navíc, opomenu-li další věci, jsou při těch všech hrubkách cǎsto správně doplněné čárky mezi větami. Někdo se snažil až příliš okatě.
    1 bod
  5. Tak ta operka je prasarna, nic ve zlem...ale to je sila vymenit kov za plast...
    1 bod
  6. Uz me to tu fakt s*re...nejdriv se tu resi naprava, jakoby jste byli nejvetsi znalci na svete, kdyz se konecne prehoupneme k jinemu tematu a zamerime se treba na LED svetla, tak to zase spadne k premerovani, jestli ma Skoda, nebo Kia (Hyundai) vetsi pero....s propagaci jinych znacek jdete vite kam, tady je Skoda forum a resim OIII! Neznamena, ze ji budu pet ody do nebes, ale chci vedet fakta, vase nazory a postrehy na toto auto a ne rozebirat neco co v nadpise tematu vubec neni. PS: Kdyz srovnavam, tak proboha auta ve stejne tride, kdyz uz nic jineho...jak nekdo muze resit OIII vs SUV...z toho by jednomu vlasy vypadly.
    1 bod
  7. nějak v Dubnu sem napíšu jak na tom budu, ale budu se snažit
    1 bod
  8. Módní diskusní trendy v Diskusním Roku 2013 stejně jako v DR2012 věnujeme akcent zejména jednotlivým prvkům výbav a poukazujeme na modelové řady Favorit/Felicia popř. Fabia (zadní stěrač neměla za příplatek ani Fabia Junior...) velmi dobrý dojem již několik let po sobě zanechává konstatování "za cenu dobře vybavené Fabie/Octavie/Superbu mám plnohodnotnou nižší střední/střední/vyšší střední" Citigo je předražená plechovka a kdo by chtěl auto do města je blázen s novou generací Octavie se do módy dostává opět šik věta "nakonfiguroval jsem si Octaviu podle mých požadavků a stojí 850 000Kč" vhodné je v rámci konfigurátoru ignorovat vyšší výbavy a přihazovat prvky k nižším výbavám nejvděčnější je momentálně výběr některého z akčních modelů modelové řady Favorit/Forman, který disponuje některým z prvků výbavy dodávané do Octavie Ambition na přání vhodné je pronést větu "tohle měl v základu už můj Favorit/Felicia/Fabia/... před dvaceti lety"; pozor zásadně nesdělujeme tehdejší cenu vozu Rapid je zlo a jeho cenovka by měla začínat na 150 000Kč Pegueot a Citroen sklízí úspěch s cenovou politikou svých modelů 301/C Elysée a za leden dodali dohromady téměř 95ks (!) pětistupňová převodovka je těžkou vadou bez ohledu na zpřevodování koncern VW a jeho nabídku bereme zásadně jako samostatnou, neposuzujeme jako paletu různě zaměřených značek a modelů zásadně nezmiňujeme, že celková cenová úroveň je u nás odlišně od let 2007-2008 výrazně nižší než v Německu nebo Rakousku Škoda se chová na našem trhu špatně, protože prodává své modely levnější než korejci v Německu Škoda má tu drzost montovat do Fabie/Roomsteru s motorizací 1.2TSI/63kW zadní kotoučové brzdy pro německý trh i přesto, že takový model v Německu stojí o desítky tisíc víc než u nás korejská auta mají tlačítka na volantu a mají nižší pořizovací cenu; cenu servisních prací a podmínky prodloužené záruky nezmiňujeme
    1 bod
  9. Tak konecne uz mam vylesteno a obuto tak to sem taky placnu 8x17 a 215/45
    1 bod
  10. 16V 74kW zacina byt zajimava az od cca 4400 otacek, to v ni pak chytnou saze, do te doby ale nuda. Osobne se mi jednoznacne nejvic libila verze 59kW, ktera se v poslednich letech FI davala do kombi a sedanu (krome verzi s automatem, tem zustala 55kW verze). Ani nasledna 63kW u FII a Roomsteru neni tak charakterove vyvazena.
    1 bod
  11. Ja síce nemám odjazdené tisíce km s 1,4 ale z pár kilometrov a taktiež z papierovej charakteristiky môžem povedať toto: 55 kW je celkom fajn na pohodovú jazdu aj v kopcovitom teréne a 74 kW na rýchlu jazdu po rovnej ceste. Zátah 74kW je totiž v hodne vyšších otáčkach a na ceste plnej zákrut, klesaní a stúpaní sa človek naradí ako debil. Pokiaľ ide o 55 verzus 59 tak by som určite bral 59kW. Donedávna som si myslel že rovnaké motory su fabia+polo a Golf. No Golf má 8ventil. A rozdiel medzi 55 a 59kW tam je ohromne velky. 55kw by som bral len zadarmo a 59kW sa mi v celku páči.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...