Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 03/13/13 ve všech sekcích

  1. dnes jsem si dovezl Octu domu po opravě. výsledek můžete zhodnotit sami. Chtěl bych, ale ještě poděkovat místnímu členovi Spirit-ovi za ochotu a hlavně za to, že se opravy ujal a výsledek je uchvatný Navíc pro mne Spirit připravil i malé překvápko, kromě toho, že mi sehnal zadní FL nárazník a FL lišty dveří, tak mi vyměnil i slepičky Takže díky chlape, jsi machr Přední dáreček a zadní dareček
    1 bod
  2. Mám jednoduchý vysvětlení a to platí dlouho, objem ničím nenahradíš. Když si vezmu stadou 1,8 T která nemá téměř nic složitýho na motoru a vystačí si s jední spolehlivým turbem a porovnám to s nynějšíma maloobsahama s děma turby a kupou nesmyslů okolo tak vím jak to bude servisně náročný v provozu. Prostě motory jako pro sekačky nebudou mít takovou výdrž jako větší obsahy, fungují totiž v jiném otáčkovém spektru. Takže například spotřeba maloobsahu je v reálu stejná jako u vyšších obsahů které si vezmou jen kolik potřebují. Podle toho se taky pozná dobrej motor. Já tedy dávám přednost větším obsahům a přitom spotřebu mám skvělou a rezervu výkonu taky. Proto beru 1,8v Tsi jako základ pro delší bezproblémový používání OIII.
    1 bod
  3. Zbytecne strachy, 1.8TSI (TFSI) byl od zacatku fenomenalni motor, v jednom roce to byl nejlepsi motor roku sveta ve sve kategorii, zadne problemy s nim nebyly. Co se tyka tech "rozvodu" je to problem odpovidajici statisticke chybe, dost zveliceny, prizivovany konkurenci, je zbytecne to rozebirat, tento motor ma svuj thread. Mel jsem predtim 15 let ruzna TDIcka, s timto motorem jsem mel NEJMENE potizi (zadne potize) oproti nim. TDI - ruzne potize se senzory vahy vzduchu, servisni rezim motoru, hadice k turbu atd. atd. Statisticky je tento motor spolehlivejsi nez kdejake TDI, to potvrzuji i odborne servisy (!).
    1 bod
  4. Koukni ještě k tomu "harmisovi", ten je dělal asi z těch co myslíš a má tam celý postup ve fotkách.
    1 bod
  5. hmmmmmm,....... tak to bude ucast jak bejtk ze by dvacet kocaru ? MODRANY JSOU JASNY :D
    1 bod
  6. taky hodlám kupovat auto,ale nikdy neplatím vyšší částku než 10%..pokud neberu skladovku,předváděčku ještě ten den..
    1 bod
  7. ano, jak říkám, právo na to bezpochyby je ovšem ať nikdo nepočítá s tím, že to půjde tak snadno - soudní spor, výlohy za právní služby, promarněný čas, atd. atd. auto není mobil nebo brýle, pohybuje se to v jiných částkách, automobilka se prostě nedá, řešil to tu Kong tuším, co jsem tak četl, tak se poptat jeho třeba nebo jestli k tomu nemá něco ve vlákně
    1 bod
  8. zcela jednoduše Patriku. životnost vozu (u jednoho majitele) je někde kolem 150-200t km max. To ten řemen i kladky vydrží. U dnešních PD naftových motorů byl interval na rozvody 150t km a benzíny jsou ještě o chlup dál (stejně i CR diesely). A v rámci testů agregátů se dělají i zátěžové zkoušky, kdy se komponenty nemění a jen se jezdí a jezdí dokud to jede a drží. A ty nájezdy jsou ještě o velký "fous" vyšší, než je udávaná hodnota Po deseti letech je třeba jej vyměnit, protože materiál postupem času ztrácí na vlastnostech a v extrému by mohlo dojít např. k napuchření atp. a následnému poškození řemenu, kladek či motoru samotného.
    1 bod
  9. to má tvar golfu
    1 bod
  10. ...ten slovenský taxikář je myslím "harmis", ale nejsem si jistej.
    1 bod
  11. No to víš...s oteplením vylejzaj škodovkáři z garáží....
    1 bod
  12. tyhle jsou ty co ma brc.majkl http://www.tuningstyle.cz/led-svetla-pro-denni-sviceni-nssc-drl-523hp.html ale nemuzu najit topic od majkla abyses mrknul. vypadaji moc pekne na aute taky je budu davat .
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...