Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 03/31/13 ve všech sekcích

  1. Bez debat je Golf za tu cenu super auto a přesně se trefil do dnešní situace na trhu. Škodovka pořád dělá, jakoby byla ekonomika tam, kde před x lety a ještě se chlubí tím, že ceny zůstaly stejné, ne-li o 5 tisíc nižší.. Přesto však poté, co jsem viděl nového Leona naživo, měl bych jasno. Golf je sice klasika za dobrou cenu, Octavii nekomentuji, ale Leon je opravdu atraktivní a velmi výhodný.
    3 body
  2. Jojo, viděl jsem takovou tu temnější rudou s full-LED, auto vypadalo jako z úplně jiné třídy, sportovní, šmrncovní - opravdu pokud Seatu tento model nepomůže, tak už nic
    2 body
  3. Petr2515: podíval jsem se na jednu a pryč od toho!! jsou kalné, řekl bych totálka. Vím o xenech origo stáří 3 měsíce neškrábnuté. Kdyžtak SZ.
    1 bod
  4. Tady je to jen samá morava, a jen já a jedny domažlice
    1 bod
  5. já bych toto téma nechal odemčené nic proti ale může se tu najít někdo další koho by to zajímalo . jinak přeju všem superbákum ať je vačky nepotkaj a krásné prožití svátků . a to i na Slovensku )
    1 bod
  6. Vidím, že se tu potkává mnoho názorů, tak já přidám taky jeden. Mám na tom svém kolovrátku měkčenou palubku, hadru na výplni dveří, ano, vypadá to hezky- to je ale vše. Co z toho, když při přidání hlasitosti ve dveřích vše rezonuje a servis to už rozebírá poněkolikáté, zadní kliky na stahovačkách mám podložené filcem.A palubovku jsem ještě neměl potřebu hhhhlaaadit jak je měěěkouuuučkáááá, jen když to umývám. To raději lehce umytá bez vztekání, než když v tom měkčení zůstávají šmouhy. Hlavně ať je to bez viditelného nechutného šetření, ať je to soustrojí spolehlivé a nestojí to víc v servisu jak před barákem, je to řádně spasované a NEVRŽE!!!! První šetřící pokus Rapid je bolavým statečně a OIII to chmatla taky, viz opravdový humáč na zatmelení kolem vzpěry tlumiče. Vnitřek celkem good. Když sedím třeba v Hyundeeee, tak se cítím jak u výherního automatu. Samý knoflík, blikátka, záhyby úhyby a nic z toho. Kolegyně má Ix35ku a tam to vrže všechno...Síla za 650... Extrémní byla "uklizená" FI, ale krom prvních s vrzacím prostředkem palubky ta auta dodnes bez poskvrny drží pohromadě a je klid. Ovšem je to "betelná" práce co slouží spoustě lidí a osobně najetých 140tis bez jediného vrznutí. Na tom autě se dělala jen údržba a jedna kost na stabilizátoru. Dodnes se slzou v oku a že jsem neměl možnost ji odkoupit(ve firmě jsem končil) z důvodu výměny jako tomu bylo u Feldy 1,3 50 co dodnes jezdí známému ve firmě bez zaváhání.
    1 bod
  7. Žena smaží volské oko, když v tom momentě do kuchyně vtrhne muž a začne křičet: "Pozor! Pozor! Víc oleje! Potřebuje to víc oleje!Pozor! Otočit! Otočit! Otočit! Rychle! Pozor! Pozor! Zbláznila ses? Ten olej! Proboha sůl, sůl! Nezapomeň na sůl!" Žena už to nevydrží a úplně vynervovaná se ptá: "Co tak řveš? Myslíš si, že neumím udělat volské oko?" Muž klidným hlasem odpoví: "To jen, abys měla představu, jaké to je, když mi kecáš do řízení!"
    1 bod
  8. Ekkare, myslím že u nás je tých horských priesmykov trochu viac ako u vás, tak viem o čom píšem, ja totiž z bydliska nemám inú možnosť na 3 svetové strany ako cez horský priesmyk. Poznámka o motorizácii padla, nakoľko pri každej príležitosti prezentuješ TSI ako nepodarok a MPI ako najlepší a najvydarenejší. Nemyslel som samozrejme hore a dole tou istou trasou, myslel som spoločne priemer spotreby cesty z bodu A do bodu B a samozrejme z B do A, zato tá podmienka o rovnakej nadmorskej výške. Neviem ako Ty, ja sa vždy po nejakom čase vrátim domov, teda ma v konečnom dôsledku nezaujíma čiastkový priemer napr. za cestu z A do B, je samozrejmé, že ak začínam napr 100km trasu z domu v nadmorskej výške cca 500m, idem cez horský priechod vo výške 1200m a končím v nadmorskej výške cca 700m, tak mám cestou tam spotrebu 7l/100km a cestou naspäť 5,5l/100km, vďaka prevýšeniu 200m a premene cestou tam získanej potenciálnej (polohovej) energie na energiu pohybovú, čo dáva cca moju obvyklú spotrebu 6,2l/100km, to všetko pri obdobnej dynamike a rýchlosti jazdy tam aj päť (rovinky v stúpaní i klesaní cca 100, zákruty podľa povahy od 30 do 90). Ešte jedna poznámočka k tunelom, principiálne musí byť trasa cez tunely kratšia, ideš predsa takpovediac preponou a k tomu ešte priamočiaro, tu teda nie je celkom vhodné nazývať to tou istou trasou. Ekkare, myslím že tu nie som jediný koho Tvoje príspevky neustále presviedčajú, že tu naozaj niektorí ľudia na civilizovanú diskusiu ešte nedorástli, čo je ešte horšie, evidentne zastávajú názor, že jedine ich pohľad na svet je ten správny. Na väčšinu Tvojich príspevkov je škoda reagovať (čo už zrejme mnohí zistili), bola to moja chyba že som sa na tie nezmysly ozval. Maj sa Ekkare a užívaj si jazdu, viac už k tomu nemám čo povedať.
    1 bod
  9. Dnesny postreh: Bol som v Budapesti cca 260 km tam a 260 spat, spotreba podla PP tam 5,3 naspat 5,5. Za menej to u mna neide. Medzi novym SW 9852 a 9695 ziadny posun k lepsiemu. pri zrychlovani na 3,4,5 akoby nieco motor dusilo, ale ked som mierne povolil plyn vtedy mierne zrychlenie, tak som do plynu tukal ako blbec aby to islo. Dnes uz strasne lutujem den ked mi robili 24W6, a prijimaci technik ma ubezpecoval ze nebojte sa auto vam nepojde ani lepsie ani horsie pojde rovnako. Ked ho stretnem asi mu rozbijem hubu.
    1 bod
  10. A to jde včas zjistit že ti klepou vačky?Jakmile začnou klepat tak už to asi není podchyceno včas ne?Já teda nevím kolik máš nalítáno na autě,ale myslím že když jsou tady borci kteří mají na autech přes 300k km a mají klid tak ani ty bys neměl mít obavu.prostě měň včas to co máš a tečka.Stejně pokud se to má stát tak tomu neujdeš.Tak se zbytečně nestresuj a nepřemýšlej nad tím co by se mohlo stát. To je jak bys furt přemýšlel, že tě někdo může na cestě sestřelit.Nebudeš proto jezdit?Jednoduše řeš problémy které jsou aktuální a na ostatní se vybodni.Hlavně se nerozčiluj,protože tím ničeho nedocílíš. Ber to jako radu a ne jako rýpnutí do tebe ok.
    1 bod
  11. A víš,že takových řidičů je stále dost? A je jedno z jakého důvodu neudrží stálou rychlost (teď mám na mysli dálnice).
    1 bod
  12. ovšem potkat někde takového Galviho, tak mu po asi desátém vzájemném předjětí buď ujedu a nebo mu dám do zubů. Takových jsem potkával mraky v době profi ježdění a k tomu blbců se 120cama. Většinou končili s uvařenýma motorama na krajnicích.... Dnes to sice nehrozí, ale takový styl je na nakopání...
    1 bod
  13. Na prvním foto zmíněný sport paket.
    1 bod
  14. Chtelo by to vetsi foto, ale na prvni pohled se zdaji byt OK. Jak rika kibi, hlavne cocka musi byt cira, nesmi byt kalna, zašedlá.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...