Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 05/24/13 ve všech sekcích

  1. Ale blbost s tema zidlickama , to by melo jit do roomika ll kvuli variabilite , v flll maj byt jutove pytle vycpane slamou a misto svetel lucerny na svicky
    2 body
  2. 1 bod
  3. Vectom bodejd by ne tady toto vlakno se jmenuje Ostrava v Lokální srazy a akce a srazy a akce se zde nedelaji kazdy den . Pokud si chces pokecat s nekym tak navstiv nejake vlakno co se jmenuje Hospoda a taky nam muzes predstavit sve auto a udelat si sve vlakno .
    1 bod
  4. Moje HTP 47KW jezdí za 7,7L dle PC a jezdím po praze. Když vytáhnu 1.4MPI tak jezdím dle PC za 6,9L po praze. Takže HTP není žádná výhra na spotřebu.
    1 bod
  5. nevim co furt manfroto a další řeší kus nějakýho bazmeku u sedačky...já to snad neměl na žádným autě a četl jsem, že to tady chybí až po testovačce, na který jsem si toho taky nevšiml to je fakt hloupost....jako dokážu pochopit, že Vás štve tvrdá palubovka, pže na ní půlka lidí asi spí nebo nevím (mám teď měkčenou a hladím si ji snad?, tahle v rapidu vypadá kvalitně, není důvod na ni šahat), dokážu pochopit tvrdý plasty ve dveřích že vás štvou (některý auta nemaj ani vypolstrovanou podpěru na loket), dokážu pochopit rozčarování nad posunutýma pedálama (víceméně jsem na to od mýho itala zvyklej), co ale nedokážu pochopit je že z toho každej chce mít prostě oktávku za 300 Kdo tohle vše chce ať si koupí oktávku...však holotu seženete za 334.900, ale to zas budete mít plastovej volant, netonovany okna atd Taky nechápu co se rozčilujete nad motory 1.2...nechceš ho? Tak si tam kup 1.4 TSI nebo 1.6 TDI.... aha ono už je to zas drahý nebo snad chceš za 300 novy tdičko?...tak si za těch 400 kup oktavku...ale to je zas 1.2 TSI...tak si doprdele kup fluence a máš to Jediný co já můžu vytknout rapidu jsou ty pitomý malý utopený kola, který to auto degradujou.... jinak není za co se stydět za ty peníze... EDIT: beru zpět..oplastovanou sedačku jsem měl u Octavie Tour Trumf:) ale tu jsem měl stejně jen půl roku, ale hlavně to byla octavie
    1 bod
  6. oooooooooooo tak to se omluvuju nejak sem to nesjel cely nebo sem to prehlidnul takze jeste jednou SORRY
    1 bod
  7. Lukáši, k ceně se vyjádřil ZDE a taktéž píše, že to ještě nění na eshopu. Je to teprve v přípravě, protože to patří k edici Citigo Sport
    1 bod
  8. Nemecka kvalita pokud nepocitam Porsche skutecne neni nr.1 a v podstate ani nikdy nebyla. Nevim odkud jsi na to prisel. Na zebriccich spolehlivosti jsou nemci v prumeru, Skodovka spise v podprumeru a v top 10 je obvykle Porsche a kupa japoncu. A to je jeste treba dodat ze vetsinu tech zebricku tvori Nemci.
    1 bod
  9. vormen: Nemuzes soudit Renault podle Thalie. A rovnez bych byl velmi opatrny nez bych psal neco o kvalite VW. Ta rozhodne nejak zazracna neni.
    1 bod
  10. Panove, cela tato diskuze je o ho*ne. Absolutne nevyresite tuto problematiku, ale stale do sebe budete stourat - ukaz mi to, ty nepis, ne ty neprispivej. Superb II facelift tohle mit zatim nebude, ale jeho nastupce jiste ano, alespon si to muzeme prat. A pokud nekomu kamera chybi, muze si na aukru dokoupit kamerku do osvetleni SPZ. A komu se to nelibi, at si zadek polibi. Stejne to zamitnete a budete dal tvrdit, ze by tuto vybavu mel superb mit. Nebojte se, ze za takovou vybavu zastupci Skody neapelovali. Tak se tu prestante urazet a reste veci, ktere mate moznost vyresit. A pokud tu kamerku opravdu tak moc potrebujete, myslim, ze zastupcu z rad audi a vw je zde vice.
    1 bod
  11. neboj, jak tam vleze, bez poskvrny nevyleze. Přinejmenší se tam řádně vychčije jako na označení teritoria. A ten smrad jak se to odpařuje je fakt nezapomenutelný
    1 bod
  12. Já mám také 51 kW. Najeto necelých 30 000 km a jezdím téměř denně minimálně 20 + 20 km, většinu tras na okraji Prahy (tj. není to popojížděčka po centru, ale plynulá jízda po okreskách také ne). Na letních R15 195/55 jezdím průměrně za 6 litrů, na zimních R14 185/60 za 5.8 litru. Olej nežere vůbec. Za tři roky, kdy auto mám, zatím ani nejmenší problémy. Když nepočítám, že jsem nedávno krátce po sobě musel měnit obě přední H7. Ale to mě tolik neuráží...
    1 bod
  13. Já už jsem si na to celkem zvykl, že když na chatě otevřu kapotu tak na mě kouká kočka....
    1 bod
  14. nyní demontáž nosníku agregátu neboli stahovačku okna!postup též není nijak složitý,ale poprvý je to vždy alchimie 1.začneme tím že opatrně vycvakneme sponky které drží kabeláž k plechu stahovačky!je třeba velmi opatrně protože jsou velmi měkké a rády praskají 2.odpojíme hlavní konektor!pozor konektor má pojistku!! 3.vyloupnout gumové zátky,stáhnout okno do polohy kdy se v otvorech objeví šrouby!povolit šrouby co drží okno! 4.vytáhnout okno na horu!doporučuji tak 5cm od vrchu(kvůli zpětné montáži) a zafiksovat lep.páskou(klido kancelářskou) a stáhnout držák okna do polohy kdy se v otvorech objeví opět šroub držáku okna!!(při opětovné montážo spouštíme okno do držáku rukou a tudíž vidíme jak oknu zapadne do držáku!!) 5.dale se nabízí dvě možnosti a to bud se stahovačkou demontovat i celej zámek(vyšroubovat hvězdicovité šrouby v hraně dveří,demontovat kliku,pouzdro zámku..)) nebo pouze stahovačku,to znamená za jakým důvodem se stahovačka demontuje!já sem potřeboval jen demontovat stahovačku,tudíš jsem zamáčkll dva plastové nýtky do vnitř(dulčikem zatlačit do středu nýtku!při opětovné montáži nýtky je složité zpět zatlačit do stahovačky!!!) 6.vyšroubovat všechny šrouby,promáčknem gumové prachovky a nyní mužeme celou stahovačku odklopit a směrem nahoru ji vysunout ven a je to
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...