Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 05/25/13 ve všech sekcích
-
tak jo, Pawouku. Já jsem si to myslel, že nás (mě) sepsuješ :-) , proto taky ta poslední věta v mém předchozím příspěvku :-) motor je skoro stejně dobrej jako 1,4 TSI bez "vygajdaného řeťazu" .....ne vážně, je dobrej, ale prej jen trochu inovovaný (na rozdíl od všech ostatních v OIII). Hezký den musím na procházku i když chčije a chčije. Děti mne šikanují...skoro jako Pawouk....2 body
-
http://www.autoforum.cz/predstaveni/skoda-rapid-sport-nove-fotky-ukazuji-i-jeho-xenony-v-akci/2 body
-
Ale neplac tady jako male dite a nehadej se porad. Jestli je na to zvedava tvoje stara, praktikuj to doma. Na foru prispivej s chladnou a klidnou hlavou. Timto absolutne nic nevyresis, jen zbytecne zvedas vlnu emoci. Jestli mas pet pohromade, vezmes si to k srdci. Jestli ne, napises tu stejne nesmyslny prispevek jako tento, tvuj posledni - ktery je kazdemu stejne absolutne jasny.2 body
-
nevim co furt manfroto a další řeší kus nějakýho bazmeku u sedačky...já to snad neměl na žádným autě a četl jsem, že to tady chybí až po testovačce, na který jsem si toho taky nevšiml to je fakt hloupost....jako dokážu pochopit, že Vás štve tvrdá palubovka, pže na ní půlka lidí asi spí nebo nevím (mám teď měkčenou a hladím si ji snad?, tahle v rapidu vypadá kvalitně, není důvod na ni šahat), dokážu pochopit tvrdý plasty ve dveřích že vás štvou (některý auta nemaj ani vypolstrovanou podpěru na loket), dokážu pochopit rozčarování nad posunutýma pedálama (víceméně jsem na to od mýho itala zvyklej), co ale nedokážu pochopit je že z toho každej chce mít prostě oktávku za 300 Kdo tohle vše chce ať si koupí oktávku...však holotu seženete za 334.900, ale to zas budete mít plastovej volant, netonovany okna atd Taky nechápu co se rozčilujete nad motory 1.2...nechceš ho? Tak si tam kup 1.4 TSI nebo 1.6 TDI.... aha ono už je to zas drahý nebo snad chceš za 300 novy tdičko?...tak si za těch 400 kup oktavku...ale to je zas 1.2 TSI...tak si doprdele kup fluence a máš to Jediný co já můžu vytknout rapidu jsou ty pitomý malý utopený kola, který to auto degradujou.... jinak není za co se stydět za ty peníze... EDIT: beru zpět..oplastovanou sedačku jsem měl u Octavie Tour Trumf:) ale tu jsem měl stejně jen půl roku, ale hlavně to byla octavie2 body
-
To víš Pawouku, ještě před nedávnem jsem vozil v obou autech "rezervní pampersky pro dětičky" , něco mi tam ještě zůstalo a život....?...to je samá perioda, takže už je vyndávat nebudu a až mi to Ozi přeprogramuje, budu mít takovou radost, že bych se z toho mohl popopopo.....vracím se do dětských let, pomalu ale jistě a to buď rád, že nejde naprogramovat, aby mi "ručičky" v klidu visely svisle dolů, jako u audiny...to plánuju, až mi bude svisle viset i v neklidu úplně jiná ručička...a s tím mi Ozi nepomůže....:-))))...pak si buď koupím Audi, nebo otočím mechanicky ciferníky, abych se mohl dívat alespoň na něco, jak to vystřelí nahoru, když tam strčím klíček....:-))1 bod
-
Mam to stejně, ale na tech fotkach to vypada hůř nez ve skutecnosti - až jsem se lekl a šel se podívat.1 bod
-
Důležité je tam slovo "opakovaně". Divím se, že nedostal zákaz už mnohem dřív. Přínos ale má, naučil mě používat ignore.1 bod
-
No když už ji mám, tak ji vymontovávat nebudu Když už Škodovka nenabízí originál, tak mi to přišlo jako nejlepší varianta.1 bod
-
Prave, ten nadhled tady chybi, resp. nerespektovani nazoru jineho. Ja jsem nikdy (pokud to nebylo podlozeno fakty) nerozporoval nazor ostatnich, jen jsem vzdy vyjadril ten svuj. Nic vic. Ve sve reakci jsem se vubec nerozciloval, jen jsem se jednou vetou o sedmi slovech zeptal, v cem je to problematicke, ze ten plast je poddajny. Nebo jinak, co by prineslo, kdyby byl tvrdsi/pevnejsi. Jen bych chtel slyset duvod, proc to na rozdil ode me hodnotite negativne, nic vic v tom neni. Ja v tom treba vidim bezpecnostni vyhodu - v pripade nehody a styku tela s vyplni napacha tahle poddajna mene skody nez pevna/tvrda. Navic, oduvodneni pozitiva chybejiciho plastu z pohledu vysavani je naprosto relevantni. Sam jsem vcera dukladne vysaval interier a v oblasti kolem sedacek to jde samo prave z tohoto duvodu. Muzu srovnavat, OII mela dukladne oplastovano a v techto mistech to proste vysat neslo. Ze tam ten plast neni ale nadale kritizuju, byť jen z optickeho hlediska, ktere je 98% zakazniku uplně jedno. Jinymi slovy, delas to same - lidem, kteri nepovazuji nejakej plast u sedacky za podstatnej, vnucujes/-jete nazor, ze je to do nebe volajici zvěrstvo. Nadhled tedy chybi obema nazorovym stranam.1 bod
-
To nesnesete jiny, byt opakovane vyjadreny, nazor? Nereknu kdyby vam nadaval vulgarne, ale davat ban kvuli slovu PROPAGATOR mi fakt prijde ujete.1 bod
-
manfroto: Jeste jednou mě nebo nekoho jineho oznacis za propagatora, dostanes ode mě posledni varovani a na tomto foru koncis. Rikam to tu verejne. Nevim, co je na mem nebo s-talkerove prispevku, ze nikdo Rapida nikomu nenuti a ze se muze poohlednout jinde, propagatorskeho. Vyse uvedene plati - jeste jednou a koncis.1 bod
-
Ale vzdyt ti Rapida nikdo nenuti - nevyhovuje ti? Poohlidni se jinde.1 bod
-
Kazdy ma trosku jine preference. Me zajima treba v prve rade vybava a kvalita interieru. Abych se koukal pri kazdem nasednuti na sedacky jak v nejakem indickem aute, to bych fakt nesnesl.1 bod
-
1 bod
-
Kriste pane, vždyť je to jen auto. Jaky dojem při nasedání. Při jízdě to vůbec nevadí. Pořád dokola řešit takové prkotiny. Rapid má rozhodně jiné přednosti a jezdí se s ním skvěle.1 bod
-
Panove, cela tato diskuze je o ho*ne. Absolutne nevyresite tuto problematiku, ale stale do sebe budete stourat - ukaz mi to, ty nepis, ne ty neprispivej. Superb II facelift tohle mit zatim nebude, ale jeho nastupce jiste ano, alespon si to muzeme prat. A pokud nekomu kamera chybi, muze si na aukru dokoupit kamerku do osvetleni SPZ. A komu se to nelibi, at si zadek polibi. Stejne to zamitnete a budete dal tvrdit, ze by tuto vybavu mel superb mit. Nebojte se, ze za takovou vybavu zastupci Skody neapelovali. Tak se tu prestante urazet a reste veci, ktere mate moznost vyresit. A pokud tu kamerku opravdu tak moc potrebujete, myslim, ze zastupcu z rad audi a vw je zde vice.1 bod
-
Ale on tě nikdo ani přesvědčovat nechce :-) Každému je jasné, že čím víc objem tím více motor. Třeba takové motory z poloviny minulého století. Objem kolem 2-3 litrů a výkonu na rozdávání = 50 kW vždy stačilo na krásnou a sportovně laděnou minutovou akceleraci z 0 na 100. A před touto érou? I naši otcové v mládí tvrdili, že objem ničím nenahradíš a se závistí v oku vzpomínaly na dědečkův 4-litr s megavýkonem 20 kW. Nechci tady rozdmýchávat nějaké emoční výlevy, ale myslím, že dnes jsme na tom mnohem, mnohem lépe: 1) Auta jsou velice laciná, pohodlná a bezpečná - stačí se podívat 15 roků dozadu a dál (srovnat platy, tehdejší ceny a nabídku) 2) Když pomineme jisté malé procento totálních uživatelem nezaviněných poruch tak životnost je dosti velká. Koho by dříve napadlo, že bude 10 let lít do motoru jen olej a benzín a najezdí bez zásadních oprav 200000 kilometrů? Ano mezi staršími vozy se najdou držáky co mají najeto kolem milionu kilometrů. Ale ruku na srdce, opravdu si všichni myslíte, že takové auto a motor vydrželo tak dlouho jen silou vlastní konstrukce? Vzpomeňte na éru našich otců a dědů, kteří trávili v garáži stovky hodin, aby udržely své plechové mazlíčky v kondici. Kdyby nebylo takovéto péče, kde by ty káry teďka asi byly? skoro V každém městě byla dilna na generálkování motorů, a když jste najeli kolem 60000km tak jste se již zapisovali do pořadníku. Dneska se tato kilometráž považuje za pěkně zajetý motor s výhledem mnoha spokojených let. 3) Auto je jen další spotřební zboží. Prodat levně, pak relativně draze udržovat a co nejdříve sešrotovat a koupit nové. Téměř všechny automobilky se potýkají s dílčími problémy kolem rozvodového mechanismu. No a co? Vždy se to dá vyřešit. První 4 roky záruka, pak další roky placená (formální částka) záruka mobility. Pokud se i po této době (řádově 6-8 let stáří) něco začne na motoru ozývat šup do servisu. V pípadě rozvodů 1,2 TSI ať mi nikdo neříká, že cca 6000,- Kč za opravu je částka likvidační. Vždyť se jedná o 1/4 průměrné mzdy. Pochybuji, že naši otvcové provedli generálku v 80-tých letech za 400,- Kč. Smutné je, když je někdo osudem předurčen k totální pozáruční destrukci motoru jako takového. Takový člověk je potom právem konsternován do nejkrajnější meze. Bohužel se to občas stane, ale naštěstí jen v mizivém procentu. Je však doba internetu a tak tito jedinci zcela logicky prezentují svoji mizernou zkušenost na všemožných forech. Pak se svrhne lavina nespokojených, ale hlavně vystrašených jedinců, kteří od té doby při každém startu či jízdě ostrým sluchem naslouchají každému zavrznití či zachvění motoru - už nemají takovu radost z jízdy jakou by měli, kdyby si nikdy na foru nepřečetli, že vlivem mírného protažení řetězu a uvolnění nenatlakovaného napínáku se při startu může chvíli ozývat kovové klepání. Podstatné je užívat si a jezdit a jezdit. Dokud můžem.1 bod
-
1 bod