Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 05/26/13 ve všech sekcích
-
Pod to se musim podepsat. Nektere zdejsi omlouvani zjevnych nedostatku ci uspornych opatreni ci dokonce jejich oznacovani za vyhodu mi vazne prijdou komicke. A ted vubec nemluvim jen o plastech sedacek. Az tam Skodovka priste nenamontuje celni skolo, tak budete tvrdit, ze alespon nehrozi riziko jeho rozbiti od sutru? Nemam vubec problem na svem aute oznacit zjevne nedostatky pravym jmenem a ze se tam taky nejake najdou, byt jsem prece jen o tridu vyse. Bohuzel soudruzi z Boleslavi setri az moc brutalne napric celym svym portfoliem. To ze mam neco doma a dal jsem za to balik penez neznamena, ze to musim nekriticky chvalit.2 body
-
Tak raketu si představuji poněkud jinak. Co jsem měl možnost jet s FII TSI 63 kW po dálnici,tak to nad 130 km/h bylo mdlé. A to jsem vždy jel sám. Minimálně tam vidím rozdíl v tom,že OIII má ten motor nové konstrukce a ve velikosti vnitřního prostoru.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Sice jsem opět v práci na 3.srazík,ale zkusím si zařídi volno a rád dorazím1 bod
-
1 bod
-
Pánové, už jsem "lítací" ručičky měl,ale nechal jsem to zase zrušit.. nějak mě to neuspokojovalo1 bod
-
1 bod
-
Ja presel z OII 1.6 TDi CR Elegance (cela historie je videt v mem podpisu). Proc? Rapid je/v te dobe byl novinka a zajimalo me, co nabizi, jaky je rozdil oproti OII, co stoji za konstruktivni kritiku, co je jen zbytecne nafouknuta bublina. To cele videno z pohledu kazdodenniho praktickeho pouziti. Komentare jsou k nalezeni v mem vlakne. Pri objednavani Rapida jsem si byl samozrejme vedom toho, ze prechazim z dospele OII do budgetoveho modelu (v mem pripade o 100 tKč levnější nez mé predchozi OII) a podle toho je take potreba se na to koukat. Z tohoto duvodu hodnotim Rapida jako povedene a velmi prijemne auto, byť s nekterými nedostatky, které jsou pro někoho více, pro někoho méně a pro někoho vůbec důležité. Nakonec dodám, ze konfigurace meho Rapida není zrovna bezna, typicky zakaznik tohoto modelu volí jinou motorizaci i výbavu a tím pádem i cenu.1 bod
-
Lukas97: Me teda napad lepsiho interieru za priplatek vubec spatny neprijde a zaplatil bych urcite. Pripadne by to proste davali jen k Eleganci. Dyt byvalo v minulosti zcela bezne, ze mezi plasty byl u nejnizsi a nejvyssi vybavy rozdil. Nemam vubec problem s tim, kdyz u nejlevnejsi holovybavy jsou mene kvalitni nebo treba i chybejici plasty nebo cokoliv jineho. Vadi mi to u top vybavy.1 bod
-
Já bych nedostatky taky tak nějak neřešil, o co jde. Ať jde o motor, karoserii či interier o nic zásadního se nikdy nejedná když si auto člověk co půl roku vymění no né?1 bod
-
Fufal, mike_k: Pochopi uz nekdo, ze nic neomlouvam? Nebo nemluvim cesky? Nebo to chcete hlaskovat? Sice jste oba napsali hromadu slov, ale v cem je problem (funkcni, bezpecnostni, nebo jakejkoliv jinej) poddajne vyplne nenapsal ani jeden z vas. A me by to proste pouze a jen zajimalo. To, ze je plast vyplne dveri poddajny jsem zjistil az podle pripevku zde na foru. Do oblasti vnitrni kliky saham pouze z duvodu otevreni dveri a zatahnutim za kliku rozhodne nemackam vypln. Mam najeto pres 8tkm, takze jsem se dveri uz neco naotviral. Jiny pohyb me jaksi nenapada. PROTO NIC NEOMLOUVAM, ALE JE MI TO JEDNO, PROTOZE PODDAJNOST VYPLNE DVERI JE Z POHLEDU KAZDODENNIHO POUZITI NEPODSTATNA VEC A PRAVE Z TOHOTO DUVODU TO POUZE NEVIDIM JAKO NEGATIVUM. Je to dost cesky? Taky jsem napsal, ze poddajna vypln muze mit pozitivni vliv v pripade nehody a styku tela s vyplni. Ne vzdy je naraz tak silny, aby tuhost vyplne byla irelevatni z duvodu devastujici deformace ostatnich konstrukcnich prvku, tedy vystuh, ramu dveri apod. Ale je to jen muj nazor - dekuji, ze si ho mohu ponechat a svobodne ho vyjadrit. Pokud s tim nesouhlasis, v poradku, ja nemam nejmensi ambici te presvedcovat. Ad plasty sedacek: Kdyz si date tu praci, vyhledate si vsechny me pripevky v sekci Rapid a prectete si je, plasty kolem sedacek jsem od meho prvniho az po predposledni vyse uvedeny prispevek kritizoval, ne nekriticky chvalil! Ani me se to nelibi a kritizuji to od sameho zacatku. Zaroven je ale fer rict, ze kdo pise, ze v absenci plastu kolem sedacek vidi "vyhodu", protoze se ten prostor da dobre vysat, ma take pravdu, protoze to tak proste je. Prakticnost dana absenci tech krycich plastu je pro neho proste prinosnejsi, nez zakryte kolejnice. U me to tak neni, ale to neznamena, ze mu budu jeho (z jeho pohledu pravdivy) nazor vyvracet. O prispevek vyse jsem psal o nadhledu - zajimave, ze v sekci Rapid na rozdil od OII nebo FI/II je ho jaksi nedostatek. Mozna by to stalo za sociologicky pruzkum...1 bod
-
Stejnak nechápu, že to někdo má už z výroby a někdo ne, vždyť je to taková prkotina, stejně jako ostatní vychytávky... Mno ty FL budíky mě pořád lákají, jenom až se vše kolem té montáže dořeší, tak jdou do auta a budu mít taky "lítající" ručičky určitě to potom bude jezdit rychleji1 bod
-
Pro někoho je to nedostatek(tak ať si to nekupuje!) a pro někoho je to výhoda a někomu je to jedno.1 bod
-
1 bod
-
To víš Pawouku, ještě před nedávnem jsem vozil v obou autech "rezervní pampersky pro dětičky" , něco mi tam ještě zůstalo a život....?...to je samá perioda, takže už je vyndávat nebudu a až mi to Ozi přeprogramuje, budu mít takovou radost, že bych se z toho mohl popopopo.....vracím se do dětských let, pomalu ale jistě a to buď rád, že nejde naprogramovat, aby mi "ručičky" v klidu visely svisle dolů, jako u audiny...to plánuju, až mi bude svisle viset i v neklidu úplně jiná ručička...a s tím mi Ozi nepomůže....:-))))...pak si buď koupím Audi, nebo otočím mechanicky ciferníky, abych se mohl dívat alespoň na něco, jak to vystřelí nahoru, když tam strčím klíček....:-))1 bod
-
Problém přátelé vyřešen. Plynové vzpěry to nebyly, až byly unavené hodně. Vyměnil sem je, 290,-/ks, origo. Ale byla to správná poloha dolního kusu zámku.Tak jak sem tu četl. A proč sem na to přišel tak pozdě? Horní část zámku je na pevno, s tou se nehne. Ale spodní má plošné matice zevnitř kastle uchycené a když se dolní část zámku povolí (vořech T40), a lehce se klepne do této části, "odlepí" se matice od kastle a lze seštelovat spodní část zámku jak výškově, tak stranově. To jsem provedl, zatáhl a vše chodí jak má. Děkuji všem za rady!!!!1 bod
-
Přijedu 1,4 TSI s "vygajdaným řeťazem" , už jsem přeorganizoval všechny odlety a přílety, tak doufám to nezrušíte asi teda přijedu rovnou z letiště. Ozi, přijeď, dám Ti sponzorský dar:-), vem si "kabelu a tabletu" (to je název mých dětí pro kabel a tablet) potřebuju se v tom "poščourat" (nic závažného, to zvládnem mezi polívkou a gulášem s pětima) - víš já bych moc chtěl (já vím že se mi budete smát...) aby se mi ty ručičky na budíkách "pohnuly na konec a zpátky" , prosím, Ozi, teď nebyl čas a měl jsem jiné auto :-))))1 bod
-
Jen tak mezi námi, potkat někoho s xenonama v normálních parabolách, rozbiju mu hlavu o kapotu...1 bod
-
Zdar chlapi, s MPíčkem v Rapidu jsem měl možnost se svézt a velice mile mě to překvapilo, pokrok od HTP v jedničkový fabii (47 kw) je fakt velice znát, jak v projevu, dynamice i hlučnosti (zřejmě je rapid lépe odhlučněn), docela jsem čuměl Pro člověka, který jede po dálnici maximálně parkrát za rok (rozuměj výjimečně) a není zvyklý na více dynamickou jízdu bude tenhle motor 100% stačit. Prostě normální přibližovadlo s dostačující dynamikou. Popravdě mě to trošku vždycky udiví, jak se tenhle motor začne vždycky na fórech podhodnocovat-hlavně kvůli tomu, že u ostatních značek mají základní motory s podobným výkonem a kolikrát i horší dynamikou-třeba dneska jsem si četl test v SM - CLIO Grandtour - 1.2, 54 kW, zrychlení 15,4 s. A je kvůli tomu terčem posměchu? Myslím že ne. Ale u škodovky si na tenhle motor každej ukazuje prstem a už zdálky říká - naložíš tři lidi, něco dáš do kufru a do kopce to budeš tlačit tak tyhle povídačky neberte tak úplně vážně. Jasně, je to nejslabší motorizace, není to žádnej závoďák, ale budu se opakovat-na normální ježdění s minimem dálnic naprosto stačí. Kdo nevěří svezte se, taky jsem byl hodně překvapen1 bod
-
takze kdyz si vymenis sam autobaterii nebo kdyz si budes neco bastlit s elektrikou a odpojis ji, tak potom budes muset vzdycky do autorizaku?! no tepic... jak dlouho to asi vydrzi nez nekdo vymysli nejaky keygen na ty kody? Je to smutny jak se u nas krade, clovek nemuze mit chvili radost z neceho peknyho...1 bod