Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 05/30/13 ve všech sekcích

  1. Nabele, otazka je kdo a jak to udelal.. malta ma 2auta na LPG, na jednom najeto 250t na LPG a je spokojenej.. pokud je tvoje bohata zkusenost upredena z nekvalitni montaze lpg, zanedbanem servisu, vyslehanem motoru, tak se nediv.. namontuj LPG do noveho, resp. zajeteho auta u firmy, ktera na to nesere, ktera to dela poradne a pak mluv.. takove jako ty mam nejradsi.. ja sam mam LPG na nove fabce, za 8 mesicu najeto na LPG 20t km a vse OK, jezdim za 1.3 kc na kilak.. kolega v praci, daewo nubira, kupovane ojete, na LPG najeto cca 70t km, vse OK, druhe auto mazda 626, najeto 220t km, na LPG 50t km, vse ok... takze to jsou zase moje zkusenosti... ty si jezdi ve svem tsi na benzin, my si budeme jezdit na lpg... ja nemusim resit kdy se mi vysypou rozvody, kdy se mi vysype turbo, nemusim kontrolovat olej jestli mi do toho nechcije benzin atd.. za 650korun najedu 510km, ano, i v tom uzranem motoru 1.4 a vuubec to nesetrim.. ja jsem spkojenej..
    1 bod
  2. brc.majkl: Laskavě si přečti, co jsi napsal na začátku této debaty... Už se jen vymlouváš a jen nás tady bavíš... Když se ti nechce, tak se ti nechce a konec této debaty Bája
    1 bod
  3. Tak já mám zase auto od toho,aby jezdilo,a ne aby soutěžilo o to,kdo najede nejmíň kilometrů,a jet někam za kamarádama...tomu opravdu neříkám zbytečnost ,nebo jízda bez cíle,to tedy pardooooon,........................................................
    1 bod
  4. Tak hlásím, že dnes ráno se mi po roce, 9 měsících a 2 týdnech NARÁZ odporoučely obě H7 Night Breaker Plus - večer jsem dojel do práce normálně se světlama, zaparkoval, podle odrazu v prosklených dveřích kukaně vrátnýho svítily obě dvě normálně. Ráno přijdu, natočím motor, rozsvítím a PRSK!, obě žárovky naráz v hajzlu... Najeto na 1 pár hrubým odhadem 15 - 18 000km ...
    1 bod
  5. lepší současná 111ka než současná 211ka o tom nemůže být pochyb. u té nové řady se odstranil sice problém s rozvodama, což se probírá snad všude a ví o tom každý, ale třeba třeba regulace teploty, přestavovač vačky a já nevím co všechno tam je jinýho, tak minimálně první dva roky se tam bude něco sypat.
    1 bod
  6. To máš pravdu,je to všechno vynucené "hrubou silou" stále novějších a novějších emisních norem. O spolehlivosti nového motoru si nedělám iluze (alespoň z počátku),mě stačí osobní zkušenost s předchozí generací.
    1 bod
  7. Já zrovna takové věci řeším. U škodovky mě štve už jen to, že sundali "ochrané lišty" z nárazníku. Na své F1 tohle strašně oceňuji, protože při parkování mě nebo okolních mi to zatraceně dost ochrání nárazník. A pořád lepší podle mě lakovat nebo vyměnit jen nárazník než třeba u Opelu měnit celé výko kufru. Ale třeba náš Citroen C4 má tu hranu kufru ještě vyšší než moje F1 Jako souhlasím s tím, že vyndat třeba velkou těžkou krabici z kufru bez hrany je jednodušší. Ale určitě by mě to neodradilo od koupě další škodovky. Jsou u mě důležitější věci, kterým dávám přednost než to, jestli to má hranu kufru nebo ne
    1 bod
  8. Všechno toto co jsi vyjmenoval. Navíc má čtyři ventily na válec,přestavovač vačkového hřídele (sání),jiný termomanagement,chlazené výfukové svody v hlavě motoru,skoro všechno odlehčené atd. Zásadní chybou je,že se považuje nová 1.2 TSI jen za jakousi modernizaci té staré. Ale je to jiná konstrukce. Shoduje se pouze název motoru. Já pořád tvrdím,že není na škodu,se občas podívat trochu po jiných sekcích,kde se řeší stejné problémy. Jsou zde ke stažení různé dokumenty,kde se dovíte více detailů o těchto motorech. Motor 1.2 TSI EA 111 http://forum.skodahome.cz/topic/123617-12-tsi-ea-111-63-kw-a-77-kw/ Motory EA 211 1.2 TSI a 1.4 TSI http://forum.skodahome.cz/topic/121847-14-tsi-ea-211/page-2#entry1717306
    1 bod
  9. Přesně tak zákazníci si nikdy nemůžou být ničím jisti. To platí u všech značek. Nic není na 100%
    1 bod
  10. VÚ 7717 Trenčín Letiště, v letech 1984 - 1986, ale ke konci roku 1985 byl útvar zrušen, tak jsme dosloužili 3 měsíce různě možně, já na vrtulníkovém letišti kousek pod věznicí Plzeň - Bory, dnes už tam prý ten útvar není. V Trenčíně bylo velice dobře , byl to zabezpečovací útvar pro tehdejší velitelství východního vojenského okruhu, Plzeň stála za prd, to byl naopak západní okruh a manýry, které jsem před tím nepoznal, jsem zde přetrpěl, naštěstí jen necelých 90 dní Za nás se říkalo: "Vojna je krásná, ale krátká" :kol-48:
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...