Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 06/11/13 ve všech sekcích

  1. Super diskuze jeden sklopný klíč se řeší v patnácti příspěvcích. Ono není hloupý dotaz jako hloupý dotaz - nikdo nemůže vědět vše a tak ze zeptá. Ale asi jsou tu i tací, kteří odpověď vědí a přesto se ptají jen aby vyvolali nějakou diskuzi. Brzy očekávám otázku, jestli má Rapid dvoutónovou houkačku nebo něco podobného . Trochu to tu zavání: http://cs.wikipedia.org/wiki/Troll_(internet) To je jen můj O.T. názor, netřeba komentovat, možno smazat.
    2 body
  2. Zdravím vás.. též jsem jeden z vás čekatelů na rapida a troufnu si tvrdit že nejmladší.. Každopádně tohle forum často sleduji a když jsem se dočetl ohledně obměnění fresh výbavy nedalo mi to spát a zavolal jsem prodejci který mě ujistil že není možné aby byla FRESH výbava změněna již u objednaných modelů... respkt..(u mého modelu).. objednávali jsme v půlce května a prý bude auto za 14 dní na salonu..
    1 bod
  3. Nemuzete nekdo dopravit ty preventivne vymenene srouby nebo ojnice do bratislavy? Mam moznost udelat na nich rontgen (jestli tam nejsou nejake vyrobne vady)
    1 bod
  4. Na to nemusím být majitel.Rapid má jenom jeden sklopný klíček a pokud chceš dva,tak si musíš přikoupit Alarm.Viz ceník.
    1 bod
  5. manfroto brzdi,plácáš tady jako obvykle nesmysly,tvé plky nikoho nezajímají,dáváš sem příspěvky jeden za druhým po několika málo minutách - snad umíš příspěvky editovat,ne?
    1 bod
  6. Blíží se nám 60tis prohlídka a pozvolná příprava za velkou louži jinak spotřeba si celkem hezky sedá
    1 bod
  7. v tom pripade to prestalo byt zajimavy auto
    1 bod
  8. Ceník je pěkně o ničem! Bez climatronicu a park. senzorů ztrácí fresh nabidka na zajímavosti!
    1 bod
  9. Malý sestřih z jednoho vyjezdu
    1 bod
  10. Moje FII facelift viz. podpis..
    1 bod
  11. Máš pravdu, také mě to překvapilo, že tam nic není, ale zase nějak se nic nešpiní i když tam tu nohu odkládám, prostě se to lehce vysaje vysavačem. Co mi vadí možná o něco více, tak ty koberce (ať už gumové nebo textilní) nezasahují jakoby více pod pedály jak tomu bylo u O1 a veškerý bordel z bot jak se odírají o pedály padá před koberec a ne na něj. Podobné u spolujezdce, pokud si spolujezdec natáhne nohy a dá si je na tu přední šikminu, už má boty mimo koberec, prostě ty koberce jsou krátké.
    1 bod
  12. Ale on tě nikdo ani přesvědčovat nechce :-) Každému je jasné, že čím víc objem tím více motor. Třeba takové motory z poloviny minulého století. Objem kolem 2-3 litrů a výkonu na rozdávání = 50 kW vždy stačilo na krásnou a sportovně laděnou minutovou akceleraci z 0 na 100. A před touto érou? I naši otcové v mládí tvrdili, že objem ničím nenahradíš a se závistí v oku vzpomínaly na dědečkův 4-litr s megavýkonem 20 kW. Nechci tady rozdmýchávat nějaké emoční výlevy, ale myslím, že dnes jsme na tom mnohem, mnohem lépe: 1) Auta jsou velice laciná, pohodlná a bezpečná - stačí se podívat 15 roků dozadu a dál (srovnat platy, tehdejší ceny a nabídku) 2) Když pomineme jisté malé procento totálních uživatelem nezaviněných poruch tak životnost je dosti velká. Koho by dříve napadlo, že bude 10 let lít do motoru jen olej a benzín a najezdí bez zásadních oprav 200000 kilometrů? Ano mezi staršími vozy se najdou držáky co mají najeto kolem milionu kilometrů. Ale ruku na srdce, opravdu si všichni myslíte, že takové auto a motor vydrželo tak dlouho jen silou vlastní konstrukce? Vzpomeňte na éru našich otců a dědů, kteří trávili v garáži stovky hodin, aby udržely své plechové mazlíčky v kondici. Kdyby nebylo takovéto péče, kde by ty káry teďka asi byly? skoro V každém městě byla dilna na generálkování motorů, a když jste najeli kolem 60000km tak jste se již zapisovali do pořadníku. Dneska se tato kilometráž považuje za pěkně zajetý motor s výhledem mnoha spokojených let. 3) Auto je jen další spotřební zboží. Prodat levně, pak relativně draze udržovat a co nejdříve sešrotovat a koupit nové. Téměř všechny automobilky se potýkají s dílčími problémy kolem rozvodového mechanismu. No a co? Vždy se to dá vyřešit. První 4 roky záruka, pak další roky placená (formální částka) záruka mobility. Pokud se i po této době (řádově 6-8 let stáří) něco začne na motoru ozývat šup do servisu. V pípadě rozvodů 1,2 TSI ať mi nikdo neříká, že cca 6000,- Kč za opravu je částka likvidační. Vždyť se jedná o 1/4 průměrné mzdy. Pochybuji, že naši otvcové provedli generálku v 80-tých letech za 400,- Kč. Smutné je, když je někdo osudem předurčen k totální pozáruční destrukci motoru jako takového. Takový člověk je potom právem konsternován do nejkrajnější meze. Bohužel se to občas stane, ale naštěstí jen v mizivém procentu. Je však doba internetu a tak tito jedinci zcela logicky prezentují svoji mizernou zkušenost na všemožných forech. Pak se svrhne lavina nespokojených, ale hlavně vystrašených jedinců, kteří od té doby při každém startu či jízdě ostrým sluchem naslouchají každému zavrznití či zachvění motoru - už nemají takovu radost z jízdy jakou by měli, kdyby si nikdy na foru nepřečetli, že vlivem mírného protažení řetězu a uvolnění nenatlakovaného napínáku se při startu může chvíli ozývat kovové klepání. Podstatné je užívat si a jezdit a jezdit. Dokud můžem.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...