Hosi ja myslim ze resite zcela zbytecnosti. Ja chapu ze jste do auta dali nemale prostredky a hyckate ho, a radi by jste aby vas to auto nejlepe prezilo. 13 let jezdim ve sluzebnich oktaviich, ne ze by byl clovek umlslne na auto zlej, ale jsou
chvile kdy to mu auto davam dost zabrat, kazde rano 500metru do skolky a zpet, Jindy valim po dalnici a pak k pumpe, chcipni motor hned. V mrazech nastartuji a proste jedu stejne jako v lete Odjezdil jsem 4 oktavie do 150 tis km (pak jde pryc) a nikdy jsem nemel jedinou zavadu na motoru, vlastne na nicem. Nerikam, ze se mate k autu chovat jako prase, to ne, ale mit s kazdym startovanim depku co vsechno musim resit, aby mi motor nevyskocil z kapoty, to je podle mne demagogie. Ty auta jsou staveny i na hrubsi zachazeni. Az bude auto delat problemy, tak vetsinou to zbyde az na dalsiho majitele a jeste ty problemy budou vic na jinych castech nez na motoru. Uz nekolikrat jsme se ve firme presvedcili, ze napriklad zivotnost turba je vice mene zavisla na nahode. Taky se stalo ze turbo odeslo pri 20 tisicich a dotycny zrovna nepatri do kategorie prasat. Kdyz se neco ma pojebat, tak se to proste pojebe. Jezdete normalne s rozumem, bez vycitek, ze jste nejak potrapili motor. Ano asi je spatne, nastratovat v zime motor a hned na to dupat a radit s otackomer v cervenym poli. A resit, ze motoru skodi kratky trasy takova teorie patri do startreku. Jestli s takovyma pocitama sedate do auto, tak to bych radsi jezdil sockou.