Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 09/09/13 ve všech sekcích

  1. Tak jsem se byl projet v G7. Sice jsem rozhodnutý koupit O3, jelikož máme malé děti a kufr je pro nás priorita, ale ty věčný testy na internetu mezi O3 a G7 mě nahlodaly a šli jsme se s manželkou o víkendu do VW projet, Když vezmu jízdní vlastnosti, tak není G7 absolutně co vytknout (stejně jako se mi líbila jízda O3), ale ten dokola opěvovaný interiér mě dostal. Na obrázku se mi interiér G7 velmi líbí, ale ve skutečnosti hrůza - připadal jsem si úplně jak v G3. Středový panel pro mě nevhodně nakloněn k řidiči, materiál panelu nevkusný, a jelikož jsem postava, co musí jezdit se sedačkou úplně vzadu, tak za celou jízdu jsem nenašel vhodnou polohu volantu, aby mě nevadili nohy. No a místo na zadních sedačkách - manželka se za mě nevešla a v O3 za mě vklouzne bez problémů, takže nevím kde v těch testech berou, že jsou to prostorově stejná auta. Jinak mu nemám co vytknout, ale pro mě i interiér z O2 je hezčí, než Golf. Toť můj názor, každému se líbí něco jiného.
    1 bod
  2. Asi to tak vážné nebude,když šel na pivko.
    1 bod
  3. Nové 1.2 TSI EA211 má síce remeň, ale to že tak je kvôli problémom s reťazou u EA111 je iba domnienka. Keby bola EA111-ka tak problémová, tak prečo ju stále montujú, a prečo ju dali aj do nového Rapida? Rapid mohol dostať už od prvého dňa EA211 a nedostal. Treba si uvedomiť že EA211 je konštrukčne dosť iný motor, má 16 ventilov, počíta sa u neho aj systémom stop-štart, odpájaním valcov a neviem čo všetko ešte. Remeň tam môže byť kľudne iba kvôli zníženiu spotreby. Jednoducho to už je Euro 6 motor kde sa hraje na všetko, len aby emisie išli dole. Tiež si treba uvedomiť, že tie rozvody sa tu na fóre neriešia. Rieši sa tu, že motor pri štarte niekomu trochu zadrnčí. Niekomu sekundu, niekomu 20 sekúnd, ale u nikoho sa ten motor ešte nestretol. Takže by bolo na čase pri tomto motore nerobiť z komára somára.
    1 bod
  4. protože je tady toho mraky a kdo tu není denně, prostě nemá přehled a hledání moc nepomáhá. btw, v tomto vláknu se hlavně řeší vhodnost motoru... Nemůžu každý téma projít komplet... Velice se omlouvám za založení nového tématu....
    1 bod
  5. Je to technicky podminene - Monte Carlo ma jak znamo z designovych duvodu cerne svetlomety a tim padem nemaji parabolu pro dalkova svetla. Ta musi tedy byt resena bi-halogenovym modulem a ten si vystaci s jednou zarovkou.
    1 bod
  6. Vlákna jsem sloučil,nechápu,proč se zase zakládá nové,na tu stejnou věc...
    1 bod
  7. Našiel som už aj cenu 2.200 €, za komplet úpravu aj s papierovačkami, čo je cca. 56.800 Kč. Je to veľa peňazí, na druhej strane sa jedná o systém navrhnutý priamo pre TSI, tak prečo nie? Príplatok za naftový motor je stále väčší. To že TSI majú problém s reťazami (mňa sa to zatiaľ netýka), nemá žiaden súvis s tým čo sa spaľuje vo valci. Vlastne ak sa pozrieme na toto fórum, tak pri nových ročníkoch TSI sa okrem reťaze už nič nerieši, nevidím problém v tom aby sa jazdilo na plyn. Ak niekto jazdí ľahkou nohou, tak návratnosť je za cca. 60 tisíc km, pri ťažkej nohe ešte skôr, a to som počítal so spotrebou 1.2-ky. Ak má niekto napr. Octaviu 1.8 TSI tak návratnosť je ešte rýchlejšia. Pozrel som sa aj na svoju reálnu spotrebu. Ak by som hneď po kúpe namontoval do auta to LPdi, tak do dnes (35.180 km) som mohol ušetriť už cca. 1.500 € na palive a to som počítal LPG už za 0,80 € a spotrebu zvýšenú o cca. 8%.
    1 bod
  8. Jenom poznámka - vždy tankuji tak, abych měl stojan na pravé straně, tedy u víčka nádrže. Nerad totiž přetahuji tu hadici.
    1 bod
  9. Pravda, to se ale prece tyka vsech soucasnych aut, ne jen OIII. A podekovat za to muzeme pouze a jen Bruselu. Souhlas, ale to je vec predevsim marketingu a prodejni strategie znacky. A tech znalcu je v mnozine vsech zakazniku marginalni podil, cili pokud skutecne utecou k jine znacce, je to pro prodeje znacky bezvyznamna ztrata.
    1 bod
  10. 1 bod
  11. Asi dotyčnému přišla FABIE veliká, tak si z toho udělal CITIGO. My Češi jsme ale hlavy.
    1 bod
  12. Aby bylo jasno, ta holota Creation měla v roce 2003 pár věcí jako ABS, zadní parkovací senzory, kola 15 palců, radio symphony s cd, 8 reproduktorů, přední mlhovky, el. zrcátka nebo dalkové centrální zamykání se sklopným klíčem (ten měla normálně jenom Elegance). Pro tvoji informaci, sice oficiálně vycházela z verze Classic, ale všechny jmenované prvky šly vysoko nad rámec výbavy Comort. A to včetně některých detailů jako je chrompaket, šedý pruh na čelním skle, sít a koneckonců i to jediné, co ti ulpělo v paměti - tzn. sada na opravu pneu. Obdobně to bylo s drtivou většinou ostatních akčních modelů. Občas byly zároveň dva, jeden vybavenější a jeden pod Comfortem. Takže sorry, ale plácáš blbosti- A není dobrý nápad zkoušet exhibovat zrovna tady Jinak podle mých informací Škoda u nás neplánuje změny strategie, takže se specifických akčních modelů (mimo věci typu Monte Carlo, Noir) nedočkáme. Zpátky k MR2014 - jaké jsou změny nevidím přesně. Každopádně je jich opravdu dost. Zatím jsem neprojížděl ostatní modely, tak nemůžu říct, jestli je jich nad poměry.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...