Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 10/04/13 ve všech sekcích

  1. Přijet na sraz taxíkem, tomu se říká luxus, co si může dovolit jen baron von Radiushof
    2 body
  2. No nevím, z dálky to vypadá jako plechy.
    1 bod
  3. To je logika - a s potkaným nafťákem bys dojel?
    1 bod
  4. Presne tak uplne zbytecne to zobrazovani jsem to asi za tu dobu co to mam pouzil jen jednou a asi jen na 5 min. Jen je to daleko hezci ty radia nez neoriginalni.
    1 bod
  5. Mě Swing u faceliftu funguje, ale že bych bez toho nemohl žít no nevim... Je tam problém, že bud ti bude ukazovat Maxík informace o autě, takže spotřeba a pod a nebo to přepneš přes nastavení a ukazuje třeba název radia (čudlíkem na páčce se přepínají radia), ale nejde oboje najednou.. Pokaždé lozit do nastavení a přepínat mezi informacemi o autě a nebo radiu... to je o ničem
    1 bod
  6. No jak to tady ctu tak me pristi auto bude nejspise s DSG
    1 bod
  7. Radiusi, dík za poklonu, já jsem opravdu slušnej řidič Ale nevím proč, nějak mi přijde, že začínáš hledat důvody, proč nepřijet....sveze tě přece každej z nás, když budeš mít chuť. Přezout můžeš i dopoledne před srazem a nebo v jiném servisu, kde mají i v neděli. Takových je hodně. Taky můžeš přezout i v listopadu, nikde není psáno, že nesmíš vyjet na letních za dobrého počasí v listopadu. A že by bylo začátkem listopadu půl metru, nebo ledovka, to nepředpokládám. Tak nespekuluj a koukej přirazit
    1 bod
  8. Jojo, přesně tak. Řekli mi tehdy, že jsem do nich v zimě určitě kopal, abych vokopal hroudy sněhu....(což se nesmí, musí se to sundavat rukou nebo smetáčkem údajně)
    1 bod
  9. Ohľadom pádiel tu bolo napísané všetko. Čo sa týka tempomatu, ešte dodám, že s automatom má naozaj zmysel. Pri manuále stlačením spojky alebo brzdením sa tempomat vypne. Takže keď treba napr. kvôli dopravne situácií spomaliť a potom znovu nabrať potrebnú rýchlosť, treba najprv zaradiť prevodový stupeň na ktorom chceme ísť. Pri automate stačí pri rýchlosti 20 km/h alebo väčšej ťuknúť do páčky a auto znovu zrýchli na poslednú nastavenú rýchlosť. Toto pri manuále dokáže tempomat iba vrámci tej istej prevodovej rýchlosti. V meste je toto vynikajúce, lebo sa rozbehnem na nejakých 20 km/h, ťuknem do páčky a auto už zrýchľuje samo. Ďalej je tiež dobré, že keď idem do kopca, tempomat funguje aj pri podradení. Nemusím sa o nič starať, auto ide stále rovnakou rýchlosťou. Dokonalejšie by to mohlo byť už iba tak, že by tempomat dokázal zrýchľovať od 0 km/h a mal by som zároveň aj radar aby auto dokázalo samo dodržiavať odstup. To by som už potom plynový pedál takmer nepotreboval. :-)
    1 bod
  10. Mně zrovna teď, když jsem byl u dealera řekli, že na RS musí jít minimálně 17". Ani se nedivím, když jsem viděl ty kotouče na vystaveném RS a to to bylo jen TDI.
    1 bod
  11. Nojo, tak je to nový typ auta a jak říkají sami výrobci, musí se vychytat provozem všechny chybičky. Další už to dělat nebudou Vždy je lepší počkat tak rok po novém modelu, protože těch much bývá někdy více, ale výrobce na to reaguje a snaží se je na dalších eliminovat. Jinak na pazvuky jsou náchylnější diesly a auta provozovaná převážně ve městech. Já mám tedy ještě dvojku FL, najeto 70tis. a nic naštěstí teď nepozoruji...Někdy bývá problém i v kombinaci použitých materiálů, které k sobě doléhají. Nicméně fakt je, že u nového auta (ono i u staršího) tohle naštve. Lucasse: Tohle podlepování je většinou naprd. Mrskni to do servisu a neřeš to. Ať se snaží oni, však to nestálo pár tisíc....Já to takhle řešil se zadní sedačkou, bylo to tam třikrát, nejdřív měnili horní tlačítko sklápění, cvakalo dál. Podruhé měnili celej sklápěcí mechanismus, cvakalo dál. Potřetí měnili celou sedačku a konečně klid
    1 bod
  12. Trochu jsem to pročistil. Ondiku,zklidni hormon. Příště to bude Varování.
    1 bod
  13. e1. to napsal perfektně . Co se týče spotřeby, tak mimo město se dá jet s DSG i na hranici 4,5 l/100 km, nicméně chce to už dost snažení a předvídání. Já jezdím trasy mimo město cca 100 km pravidelně a spotřeba se mě pohybuje zhruba od 4,6 l/100 až po 5,3 l/100 podle toho co zrovna po cestě potkám... Jezdím i hodně často tyto trasy s manuálem 1.2 TSI ale v Golfu VI (6°manual) a stejnou trasu mívám od cca 4,5 l/100 do těch 5,4 l/100 km. Co se týče spotřeby ve městě, tak tam v porovnání s Golfem má Fabia DSG o cca 0,2 l/100 km vyšší spotřebu, ale je to hodně o stylu jízdy a hlavně o tom jak chodí semafory a jak je hustá doprava. Výhoda DSG je v tom, že např. ke křižovatce dojíždíš se zařazenou rychlostí a tudíž ti to snižuje spotřebu, nicméně já jsem naučený i u manuálu brzdit, jen když je to nutné a jinak vždy brzdím motorem, takže se ten rozdíl smazává. Ohledně zrychlení 0-100 km/h jsem to nezkoušel porovnávat, ale myslím si že jak manuál, tak DSG bude srovnatelné, možná i DSG nepatrně rychlejší, protože řadí opravdu bleskově, u manuálu už to chce dost cviku aby to člověk zvládal v podobné rychlosti jako DSG. Ohledně řazení DSG do 100 km/h mě to jede na režim "S" +- takto co si pamatuji: I. 0-40 km/h (řadí dost brzo cca 4000 ot./min) II. 40-65 km/h (řadí lehce před 6000 ot/min) III. 65-100 km/h (100 km/h je kolem 5500 ot/min) Otáčky jsem s Fabii nemohl porovnávat, ale s Golfem je to při 6. rychlostním stupni srovnatelné c 7 °u DSG (DSG má asi o 200 ot/min méně) Jízda na manuálním režimu je s DSG jak píše e1. dosti složitá, protože máš již hodně rychlostí na výběr.. Já manuální režim používám jen někdy, kdy nechci ať mě třeba v kopci auto podřazuje. DSG i v mírném kopci "pro jistotu" podřadí z 7° na 6° i když to není potřeba, protože i na 7° zvládá do kopce akcelerovat. Pro brzdění motorem velmi často dávám páku oproti e1. do "S", kdy jakmile motor dosáhne cca 2000 ot/min již podřazuje o stupeň níž. Při jízdě z mírného kopce používám sem tam i "N", kdy na 7°auto bez plynu zpomaluje a na Nko mě rychlost drží.. ale to už je na každým, jak moc si s automatem "vyhraje" a bude mu do toho kecat. Jestli o DSG uvažuješ, určitě si jej vyzkoušej, já jsem jej třeba z prvu vůbec nechtěl, ale po první jízdě jsem přišel na to, že to není vůbec špatné a teď jsem rád, že jsem ho koupil. A pokud mi to finance dovolí, tak i příští auto budu brát zase s DSG . EDIT: Jak si napsal o předjíždění, tak děláš podle mě dobře, když dáváš II., s manuálem bych udělal úplně to jisté. Otáčky do 6000/min nejsou pro TSI dle mého názoru žádný problém. Nicméně moment motoru od cca 4200 ot/min již klesá a tak řadit kolem 5000 ot/min je si myslím nejoptimálnější.
    1 bod
  14. DSG radí pri ľahkej nohe 7° pri cca. 59-60 km/h, ale tie otáčky sú u DSG na 7° +/- rovnaké ako na manuále 5°, čo ti potvrdí aj takmer rovnaká maximálka Fabie s DSG a bez. To znamená, že do rovnakého rozsahu má DSG vtesnaných viac prevodových stupňov, tj. všetky prevody sú kratšie. Čo sa týka spotreby, s DSG sa dá ísť naozaj superúsporne. Ak ideš s ľahkou nohou, tak ďalší stupeň radí už pri cca. okolo 1900 otáčok, a nakoľko tie prevody sú svojim pomerom dosť blízko sebe, motor sa ani nenamáha. Spotreba sa mení podľa toho ako jazdíš. U mňa je rekord na jednu nádrž 5,19 l/100 km. Ak jazdíš dlhšie trasy a dokážeš predvídať premávku, tak sa dá isť aj niekam na úroveň 4,5 litra. Naopak, ak jazdíš v meste a snažíš sa ísť svižnejšie, tak máš hneď 7 litrov. Ale toto je skôr o motore samotnom ako o prevodovke, lebo podobné hodnoty platia aj pre manuálnu prevodovku. Inak môj priemer za posledných 4163 km je 5,55 litra na 100 km, ale teraz to pôjde hore, lebo ide zima a keď jazdím v meste so studeným motorom krátke vzdialenosti, tak tá spotreba je niekedy aj dvojciferná (všetko platí pre pneumatiky so šírkou 205 mm). Čo sa týka zrýchlenia z 0 na 100, to nemám otestované, ale buď si istý, že na prevodovku určite nebudeš čakať, lebo radí bleskovo. Nie náhodou bol predchodca dnešných DSG montovaný už v roku 1985 do Audi Sport Quattro S1 E2. Pri automatoch a hlavne pri DSG je oveľa zaujímavejšiou disciplínou podradenie. Ak chcem rýchlo podradiť ručne, o 2 alebo 4 stupne, tak to trvá dlhšie. Ale nie je to pomalé, čas cca. rovnaký ako keby si radil sám na manuále, len nakoľko nič nerobíš (nepracuješ so spojkou a neradíš) a len čakáš, tak sa to môže zdať dlhšie, ale ak by si to reálne zmeral, stále to radí rovnako rýchlo ako keby radil rukou. Toto všetko platí pre režim D, resp. ručné podradenie z režimu D. Ak si v režime S, tak to DSG je ešte lepšie. Vtedy nechá motor ísť viac do otáčok na každom prevodovom stupni, ale zohľadňuje aj to, ako silno tlačíš na plyn. Ak ideš agresívne, tak sa nechá vytáčať, ale keď zrazu zmeníš štýl jazdy a ideš ľahkou nohou a ustálenou rýchlosťou, tak za chvíľku začne postupne radiť vyššie prevodové stupne až kým sa dostane na ten istý prevodový stupeň, ako keby si bol v režime D. Jazdil som s mojim DSG aj na okruhu a ponaháňal som aj o niečo silnejšie autá s manuálnou prevodovkou. Jednoducho som mal výhodu toho, že som vďaka veľkému množstvu prevodov bol takmer celý čas v optimálnych otáčkach. Kick down: podradí niekedy aj o 4 stupne. Na okruhu som raz išiel prvé dve kolá omylom v režime D, ale nakoľko tam sa jazdí štýlom brzda-plyn (tj. kick down) radilo to ako keby som bol celý čas v S-ku. Manuálne radenie: pre bežné jazdenie nepoužiteľné, tých prevodových stupňov je moc, človek sa v tom rýchlo stratí. Ja manuálny režim používam iba keď chcem brzdiť motorom, tj. pred križovatkou, alebo dolu kopcom. Inak prevodovka sa chráni, nedovoľuje preradiť, alebo podradiť na taký stupeň kde by boli moc nízke alebo moc vysoké otáčky. Ak motor nejakým spôsobom dosiahne minimálne alebo maximálne otáčky, prevodovka preradí sama aj napriek manuálnemu režimu. Takže ak podradím z 7 na 4, a začnem brzdiť motorom pred križovatkou a potom už ďalej nerobím s pákou nič, prevodovka postupne podradí na druhý stupeň, a keď zastavím, tak na prvý. Čo mne osobne vadí na manuálnom režime, je to, že sa nedá rozbehnúť na iný prevodový stupeň ako na prvý. V zime by bolo fajn, keby sa dalo jemne rozbehnúť na dvojke, alebo trojke. Ak auto nezabrzdíš, tak sa v režime D pomaličky pohybuje rýchlosťou cca. 6 km/h na druhom prevodovom stupni.
    1 bod
  15. Ondiku, já třeba proti tobě nic osobně nemám, ale podle tvého vyjadřování tady na fóru jseš pro mě člověk, který je ve většině případů uplně mimo mísu ať už se mluví o čemkoliv. Ať už jednáš třeba se 100 servisy, je to úplně jedno. Ty třeba máš dojem, že tu svou pravdu máš a budeš si jí do krve bránit, ale ta realita může být právě úplně někde jinde než si sám myslíš...
    1 bod
  16. No, budu souhlasit s tim, ze auto s kotoucema vzadu brzdi o neco malo lip. Je to hodne subjektivni vec, predevsim co se tyka nastupu brzdneho ucinku, nicmene pri testech auta s kotoucema mela brzdnou drahu obvykle o cca 1m lepsi, nez s bubnama. Ze by to ale bylo nejak prukazny se rici neda, prime srovnani chybi a ovlivnujicich faktoru je hromada. Jasnou vyhodou je lepsi odolnost kotoucovych brzd proti fadingu, proste se lip chladi, to ale v bezne praxi nikdo nepozna - teda pokud to nepusti z Grossglockneru šusem. Ze kotouce lip vypadaji nemusime resit. Nicmene koupit novy auto za hromadu penez a pak do nej podomacku nacpat jetou (buh vi jak) napravu za 2500,- se mi jevi jako totalni nesmysl... Ale kdo chce kam...
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...