Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 11/26/13 v Příspěvky
-
Já jen čekám, kdy chlupatý začnou skutečně kontrolovat technickej stav včetně těchhle bastlů a kdy za to začnou sázet příslušný postihy - protože furt potkávám kokoty s HIDama v obyčejný parabole a furt jim to prochází...2 body
-
ten Peugeot byl nejlepsi vuz, jakej jsem kdy mel a jakej vlastne kdy mohl spatrit svetlo sveta... taky procestoval celou Evropu, byl proste vsude, i na trajektu se plavil... zato moje O1 nebyla za hranicema - byla z druhy ruky a bal jsem se, aby nekoukly nemecky blumy na popelnik, nemel jiny SN a nejel jsem domu Elefantem (jako se stalo kamosovy s Passatem... sice je ukecal ze to je jen popelnik, i tak ale musel na Adama a pekne prohlidka, jestli neveze nejaky zbozi)... s O2 jsem se do nemec jel podivat a po tech 15ti (mozna i vice) letech se to tam dost zmenilo2 body
-
2 body
-
Asi tak. Kazdy ma rad jinou barvu...ty cerny gemini jsem dnes videl...pecka panove1 bod
-
Hawky jsem zvažoval taky na zimní ale jsou široký 7" a nevešly by se tam řetětězy. Červenou Rio jsem zvažoval, ale když ji nyní vidím tak jsem rád za coridu1 bod
-
Ale leda velký hovno dobre nastavené paraboly - už jen tím, že se do obyčejný paraboly nacpe HIDka se veškerý nastavení pošle do hajzlu, protože HIDka jako světelnej zdroj nemá geometrii stejnou jako vlákno žárovky a na kterou je obyčejná parabola "vytvarovaná". To, že má HIDka stejnou patici jako běžnej halogen H4 pro normální parabolu ještě neznamená, že je stejná i opticky - a to je právě ten průser, protože obyčejná parabola s HIDkou je pak všecko jiný, než dobře seřízenej světlomet. Jiná situace je v případě bi-halogen projektorů, kde je HID opticky skoro identickej s obyčejnou jednovláknovou žárovkou a kde je tvar "beamu" určovanej optickou clonou nezávisle na druhu světelnýho zdroje.1 bod
-
Tvrdost vody = obsah rozpuštěnejch minerálů se dá zjistit u dodavatele vody, je to údaj dost relevantní i třeba k dávkování pracích prášků a pod, protože ovlivňuje rozpustnost dalších látek ve vodě a tím i "ochotu pracího prášku prát" - ne nadarmo se v případě tvrdý vody podle doporučení výrobců pracích prostředků MÁ ZVEDNOUT DÁVKOVÁNÍ až o 50% - myslím že v porovnání s nemrznoucí směsí je to docela dost výmluvný. Pokud by se ve všech domácnostech pralo v demi-vodě (stejně jako se to dělá třeba v textilním průmyslu), stačilo by uvádět na škatulích prášků jen jedno dávkování. Čím se dá víc prášku, tím se do lázně přidá i víc chemickýho změkčovadla vody (nejčastějc hydrogenuhličitanu sodnýho = obyčejný "prací" sody), který výrobci PREVENTIVNĚ do směsi různejch látek obchodně označený jako "prací prostředek" přidávají. U nemrznoucích směsí to je zrovna tak - každá je do určitý míry dotovaná něčím, co v praxi funguje proti usazování minerálů z tvrdý vodovodní vody, ale čím tvrdší voda se použije, tím dřív se tyhle aditiva vyčerpají. Protože v principu funkce ty samý aditiva fungujou i proti usazování dalších látek v chladicím systému, zbyde jich ve výsledný směsi tím menší %, čím tvrdší voda se použije k naředění a tím je pak menší životnost výsledný směsi. Takže když se použije vodovoda, vyčerpají se aditiva určený na dlouhodobou ochranu motoru a chladiče z větší nebo menší části už na eliminaci minerálů vnesenejch do směsi tou tvrdou vodou, kdežto z demi-vody alias technický destilky získaný inverzní osmózou nebo prolitím přes příslušnej iontoměnič vznikne směs, kde je původní obsah aditiv zmenšenej jen tím zředěním a ne jejich nutným vyčerpáním na zbytečnou eliminaci nepotřebnejch minerálů. Prostě nejdřív majitel auta zaplatí X peněz za koncentrovanou směs nemrznoucích látek, barviv a aditiv a místo aby je s minimálním přídavkem pokud možno chemicky čistý vody využil k co nejlepší ochraně chladicího systému, tak jejich nezanedbatelnou část vyhodí oknem hned při tom naředění NE-destilkou. Ale jak říkám, ať si každej ředí nemrzku čím chce, třeba kozíma chcankama, když mu je nějakej jézeďáckej chytrolín poradí jako univerzální ochranu a dotyčnej to vezme jako evangelium...1 bod
-
Tak u Seatu Leon od 2014 budou nabízet za příplatek víceprvek i u dalších motorizací ... http://auto.idnes.cz/naprava-skoda-octavia-seat-leon-d3g-/automoto.aspx?c=A131126_164410_automoto_fdv1 bod
-
K RS se zvlastni lakovani neposkytuje. Takze to bude to rio.1 bod
-
Ale to mě říkají vždycky u každý závady . Mě to už klepe tak, že to musí slyšet i hluchej. A to že to spousta lidí neslyší může být způsobeno: a - neklepe jim to opravdu, jiná serie silentbloků b - nějaké ruchy v autě neřeší, protože auto je pro ně spotřební zboží nebo to mají jako služebák c - spousta lidí sice závady řeší opravdu jen se servisem, protože "profesor dějepisu" na to prostě nemá, protože je humanitně vzdělán a je totální technický antitalent d - jsou nahluchý ZÍTRA!1 bod
-
Zatím je přístup takový, že na reklamující osoby nahlížejí servismani jak na pacienty z Bohnic či Opavy. Říkají, jste jediný reklamující ... Docela se tomuto přístupu nedivím, jelikož, když jsem oslovil několik pánů co šli do/od Rapidu a zeptal jsem se jich, zda jim klepe něco u přední nápravy, tak na mě hleděli tak, jak ti servisáci. Takže jsem jim klepání popsal a sdělil, že pokud ho mají, tak ať reklamují. Na čež jsem dostal odpověď, že to nepoznají, a že až pojedou do servisu na výměnu oleje, tak to technikovi řeknou, ať se na to podívá. Na jaře zase nic slyšet nebude. Klepání se projevuje pouze v závislosti na teplotě, což je z hlediska vlastností silentbloku logické. Takže stanovisko mrtvýho brouka AŠsměrem k masám je asi přirozené. Jen mne zaráží, že ani techniky na tento negativní zvuk a jeho odstranění neupozornila.1 bod
-
Šup sní do vlastního vlákna. Černou nemusím ale RSku sluší!1 bod
-
1 bod
-
mike_k: tak nevím,s tím bych až tak úplně nesouhlasil. Jako je třeba rozdíl mezi indickou ocelí a českou ocelí,tak může být i rozdíl mezi polskou,ruskou, čínskou, německou směsí na výrobu pneumatik1 bod
-
To takovej Clint umí vypouštět olej bez sundání krytu i dokonce bez povolení vypoušťáku. Má totiž asistenta automatické vypouštění oleje, ale já bych ho nechtěl, není to dokonalé, filtr se sám vyměnit neumí a nový olej nalít taky ne. Hold nevychytaná novinka1 bod
-
Toto tu bolo na fóre niekoľkokrát vyvrátené - hubo ukázal rozkuchaný 47kw motor, že sa tam žiaden olejový kanál v blízkosti katalyzátora nenachádza a nejaký užívateľ si domontoval čidlo teploty oleja a tá teplota že vraj len málokedy presiahla 120 (plus mínus) stupňov...1 bod
-
1 bod
-
Hravec, to je zbytečný, stačí pohled zepředu na OIII a každý vidí jak pod nárazníkem doslova svítí za těma mega otvorama vetší část chladiče, tak ať si kdo chce, dá ten kus plastu na masku a bude spokojenej.....možná by někdo mohl přijít s tím natáhnout na celý předek nějakou deku a vyříznout díry na světla, to by alespoň mělo význam, ten plast z OB je jen takový nepěkný bezvýznamný doplněk.1 bod
-
15000 km mezi výměnami je moc. 7500 je tak akorát. Uvědom si, jak hrozné teploty má motorový olej - na dálnici klidně 150 st.C - a jak rychle tedy degraduje. Motor nemá výměník voda-olej, jako většina koncernových motorů, protože se tam nevejde. Katalyzátor je hodně nahoře a kousek od bloku motoru v místě, kde blokem prochází hlavní olejový kanál. Takže olej jednak nemá chlazení a jednak je ještě navíc ohřívaný teplem katalyzátoru. 150 ve vaně je na horním pístním kroužku teplota oleje tak 260 st.C. To už shoří i nejkvalitnější plně syntetický olej. Popel a zplodiny hoření utvoří úsady v hydrozdvihátkách, která potom neplní svoji funkci, ventily nedovírají a protože se chladí jen stykem s ventilovými sedly, přehřívají se a praskají.1 bod
-
1 bod
-
Rádius nemůže, sice to svolal, ale prej jeho tetička peče v předstihu vánoční cukroví a on se tam už do Vánoc pro něj nedostane....1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
To mi chceš říct že to mají jen on line? Mno to nás potěš. Proto to taky asi tak vypadá v origo servisech. Diagnostika problému žádná, je to potřeba vyměnit díl sem díl tam a pak to stejně nejde. Když mi seřizovali xenony tak jsem mu musel říkat jaká je to adresa, jak dál a co pak. Byl bych tam jinak tak o hodinu déle než by se tím vším prokousal. Ale platil bych to já.1 bod
-
Ahoj, mám dotaz. Dá se někde najít nějaká příručka nebo podklady k diagnostice climatronicu? Jde mi o elektronickou diagnostiku, blok měřených hodnot! Asi tu budu za vola, ale nikde jsem to vůbec nenašel. Například k FI to je přímo v té dílenské příručce, u FII je to všechno o tom jak to rozebrat a diagnostika mi přišlo že tam vůbec není. Třeba jsem špatně četl.1 bod
-
Tepelná clona pravá 3T5 825 712 - 792,-,držák (číslo dohledám a doplním, nenašel jsem doklad, ale je to ve skupině u nastavení podélníků podlahy kufru v etce) 349,- difuzor FAA 800 002 - kupoval jsem z Anglie i s poštou za 2400,-,lakování 1500,-, koncovou část výfuku 3,6 i s plechovými držáky a gumovými silentbloky jsem koupil za 2500,-, montáž svépomocí na profi zvedáku, na zemi by to asi moc nešlo.1 bod