Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 12/05/13 ve všech sekcích

  1. ale pak s tím jeď do servisu, to jsou pálky a příslušenství, zeptej se kačera proč šel do RS od BMW.... kupní cena je jedna věc, ale pak ty pálky kolem toho....
    1 bod
  2. nejde to jen kódovat, musí tam být navíc jednotka ve dveřích.
    1 bod
  3. musíš si přes ty lakovaný lišty nalepit ještě jedny ochranný, černý
    1 bod
  4. Slyšíte to? Ne? Já jo, protože slyším jen ticho ticho ticho ................. . Auti vyzvednuto, podepsán zakázkový list převzetí, podpis u popisu závady. Faktura připnutá nahoře, dost s tím šmrdlal, možná abych to neviděl. Ale protože jsem se na to vysloveně soustředil tak vím, že mám opravdu díl.č. 6Q0199555AS a cena opravy byla někde kolem 2600,-Kč, to jsem už moc nestihnul, soustředil jsem se spíš na to číslo dílu. O mejlu pana XY věděli, výměna tedy snad proběhne již bez problémů, pokud ŠA neusoudí, že ta moje verze je právě ta správná. Poznámka: kolegové v práci se "dobře baví" celým příběhem a vymysleli to, že každý z nás reklamujících dostane záměrně jiné číslo dílu, aby se ukázalo, který je ten správný a který toho vydrží přes zimu nejvíc.
    1 bod
  5. já mám záseky v kapotě a nad čelním sklem. v autorizáku se z toho mohli včera podělat, řikám jim že mě to takhle prodali fakt to je neskutečný. tak sem to zatírnul origoš opravným štětcem a snad to bude ok.
    1 bod
  6. Vypadá to zajímavě, už jsem to kdysi viděl, ale jak říkáš, práce hafo. Mít doma nějakého mazla v garáži a vyjíždět jen o víkendu, kdy první mrak je teprve nad Španělskem (jak říká Treo), tak asi ano, ale já používám auto denně jako spotřební věc a dvakrát ročně želva musí stačit Letos ani nebyl čas před zimou to udělat...
    1 bod
  7. Hurikáne co RSo??? Ještě není doma???
    1 bod
  8. trik s lyžema http://www.mojevideo.sk/video/1d04c/trik_s_lyzami.html
    1 bod
  9. ahoj mam stejny problém...za studena nic ale jakmile je provzni teplota tak na volnobeh takove skubani(cukani) az do sedacky tak 1-2 krat za 10s..jde to videt i na motoru jak trosku skubne..zajimave ze za studena nic..jinak zatah fpohode a i při jizde když vyradim tak bez skubani(cukani)..
    1 bod
  10. Dlho som tu nebol a dnes u nás bolo -10,tak som sem nazrel a natrafil na tému v oct.III.Najskôr však o OII.Neviem,čo by povedali v Škodovke,ale ja nepíšem o pocitoch.Ja mám šiestu Octáviu a vo firme nám prešlo rukami ďalších cca 9 OII.Aby som predišiel subjektívnym pocitom,zobral som 2ks O II face +ja všetky 1,6tdi cr a po nočnom státi sme traja vyrazili na diaľnicu.Ja som mal samozrejme medzi nárazníkom a chladičom plast.Išli sme len 100 a dorozumievali sa vysielačkami.Moja sa dostala na 90°o cca 4km skôr,ako tie dve,ktoré toto zahlásili v rozmedzí cca 500m.Dôležitejšie je pre mňa ako taxikára to,že po polhodinovom státi a čiastočnom schladení motora pri -12° sa moja dostala na 90°zase asi o 1km skôr. Teraz mám O III 1,6 tdi cr a vidím,že to,čo tu čítam o "zimnej clone chladiča" je mimo mňa,pretože prívod vzduchu cez masku je veľmi malý.Skôr idem špekuľovať,ako dostanem nejaký plast za tú mriežku,čo je v nárazníku,pretože tá je veľká. Nepíšem to,aby som sa hádal,takto som kedysi porovnával aj čipnutú 1,9tdi a sám som bol prekvapený rozdielom.
    1 bod
  11. No jak jsem psal, u me cukani zmizelo az tak po 5 nadrzich, takze u me spis tak 4000 km.
    1 bod
  12. Zrovna včera jsem četl o TEC 2000. Zkus to udělat. Četl jsem, že někomu to zachránilo vstřiky.
    1 bod
  13. no jako nepočítejte hoši s tim, že se to spraví za 20km. Já ujel přes 2000km, než se celá ta palivová soustava pročistila a upálil karbon.... Jetu vyšší cetanové číslo a bez bio složky. Těžio říct kde v ČR tankovat, ale rozhodně bych nebral naftu u malých s.r.o. protože je o 30ník levnější.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...