Jirko, SEAT je pro koncern - ač se to nezdá - důležitá značka, protože cílí na mladé, dravé a dynamické rodiny, které pak časem přestupují na jiné značky v rámci koncernu.
Politika značky v posledních šesti letech byla špatná a celý téměřkonec fabriky byl urychlen designem, který zákazníci nepochopili. On tedy nebyl k pochopení, on byl prostě jen hnusnej Nové modely s novými systémy a technologiemi jsou de facto poslední záchranné pokusy a jak se to zatím vyvíjí, tak vcelku úspěšné; líbivý a dravý design, solidní technika a dobrá úroveň zpracování. A v neposlední řadě je taky solidní poměr kvalita/cena/výkon/výbava.
A k těm různým asistentům - celkově je elektronika dělaná jen JAKO DOPLNĚK ŘIDIČE a nemá jej nahradit! Systému XDS člověk musí přijít na chuť a na začátku je to trošku zvláštní, protože s tímto systémem je třeba spolupracovat - funguje závisle na reakcích řidiče na pedálech, a pokud mu v zatáčce např. ubereš, tak v tu chvíli se vypne, protože se řidič případně bojí Je to zkrátka elektronika, která dokáže napravit chyby řidiče v mezích fyzikálních zákonů. Stejně jako ESP. Ano, v některých ohledech je lepší řídit auto na limitu bez ESP, příp. i ABS, ale to lze jen se zkušenostma, přehledem okolí a uměním. Ale v dnešní době už je takových lidí málo, kteří s tím dokáží něco udělat.
A to, že "ti se systémy" s auty jezdí i na ledových plotnách jako magoři, tak zato technika/elektronika nemůže. Protože auto nemůže za vola, který ho řídí