Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 12/11/13 ve všech sekcích

  1. Tak jsem akorát v servisu. Trochu jsem se na to oblékl, hned to zabírá. Vedoucí mě hned zavedl do patra, nabídnul kávičku na jejich účet a ředitel mě přišel pozdravit. Hned mi nabídli, že mohu být přítomen u prací na svém vozů a zeptali se mě, jestli si přeji výslovně nějakého jejich mechanika. Řekl jsem "Jen toho nejlepšího"
    2 body
  2. ale já bych se rád tomu systému ve Švýcarsku přizpůsobil, než žít v tomhle švajnerajnu. Mě to tu začíná srát pomalu víc, jak za komančů. Ten neuvěřitelnej bordel, korupce, nic prostě nejde normálně, nic nemá pevnej řád. Hnus.
    1 bod
  3. 1 bod
  4. tak pawouku, pak si tedy kupuji 1.2 tsi...
    1 bod
  5. 1 bod
  6. Jj je to strašně špatnej motor holt no....Proč?No protože to není český sen každeho original čechcáčka,nejezdí to za 4 litry,chce to pravidelný servis,a vše je nato stašně drahé = typické mínusy pro českého uživatele. A díky právě temto lidem jsou ty V6tky tak doničený. Máš na opici musíš mít i na banany to prostě jinak nepujde.
    1 bod
  7. Ještě jednou: Na co? Že je aktívní vím bezpečně podle toho, že mám pravou nohu volnou. Přehršel kontrolek je na prd. Můžou v něm zaniknout ty důležité.
    1 bod
  8. kokta,... tak to je pak jasny,.... kdyz si nekdo sedi na curaku a takhle se mu to prosedi,...
    1 bod
  9. EGR ventil,jeho činnost, jde diagnostikovat přes bloky hodnot,na to ,to tam je!Číst závady umí každý osel.Kde kdo má diagnostiku,ale neví ,co stím....Funkčnost EGR se měří přes váhu vzduchu.Pokud je auto starší a váha proměřuje,může to vyhazovat závadu EGR ventilu.Každopádně má auto snížený výkon,nejede,tak, jak má.Vyřešit to zaslepením není dobré řešení....Mechanik,který umí s diagnostikou stím nemá problém...
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...