Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 01/02/14 v Příspěvky
-
http://www.autohanak.cz/pdf/padelany_castrol_v_Evrope.pdf2 body
-
Jirko, to si nemyslim. Twindoor je super reseni a podle me ho koncern presune tam, kam bude chtit. U Passatu/CC (popr. Phaeton) by toto reseni davalo smyl. Vyvoj tohoto reseni neco stal a nemyslim si, ze ho koncern pohrbi, konkurecni automobilky podobne reseni casto ani nemaji. VW je v koncernove hierarchii porad vyse nez Skoda Auto.2 body
-
Jo,ano pánové! moderátor Pawouk podle mého názoru od nás ode všech, zaslouží to největší absolutorium,za ty rychlé a dá se říci odborné odpovědi. A když vidíme, že to dělá " z lásky k nám a celému zdejšímu foru ",tak obzvlášť !! A tak se to dnes docela hodí. Zvedám sklinku vína na jeho zdraví, ať vydrží po celý rok 2014 !!2 body
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
kokta7 Jo v pohodě. Musíme se tu trochu poškádlit, aby jsme to tu trošku osvěžily. Testy jsou drahá věc. Zveřejněné jsou jen některé a z nich stejně nic nevyčteš ( tedy jako pouhý smrtelník ). Recenze no osobně ho v autě ještě nemám ( až příští týden + měsíc zkoušky ), a moc lidí si takto drahý olej do aut nepořizuje. Raději nakoupí Castrol za 5-ti bábu nevadí mu že je to padělek a je spokojený. Mnou pořízený olej, ačkoliv má v názvu LONGLIFE, není longlife nýbrž jen na pevný servisní interval 15tis./rok. Jistě by ti dal pan motorář za pravdu, že pokud měníš olej každý rok nebo po 10 tis.km uděláš motoru tu nejlepší službu co můžeš a shodou okolností se tato věta týká i mě. Takže věřím, že to bude v pořádku. Nicméně vyčetl jsem na olejářském fóru, že Aral je dobrý olej. S těmi palivy je to trochu OT, ale rychle OMV má naftu MaxxmotionDiesel a ta je z Rakouska, díky její výrobě. Osobně jsem do teď tankoval na Benzině VERVU Diesel, a teď chci na proplach zkusit EO OPTIMAL Diesel ( bez biosložek ) no a samo že ho vylepším VIFEM. Mimochodem ŠA leje jako prvotní olej do motorů tu značku, s kterou na dané období domluví lepší cenu.1 bod
-
jednou bych seto chtel dozvedet jakto stemi oleji doopravdy je. u PHM mam jasno sklad čepro cisterna a jede noname benzinka, omv, shell a zpet sklad čepro a pokracuje dále soukromník, benzina, noname kamarad tam jezdí mam to z první ruky par krat jsem ho i potkal na noname benzince jak stačel palivo...1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Možná tomu nerozumím, ale neměl by ten krouťák být na max. už od 1550 otáček (jak je tomu u nečipovanýho motoru) ? vycházím tedy z údajů výrobce.1 bod
-
Obecne jsou upravy tohoto typu vetsine lidi vcetne me spise pro smich, ale tak pokud se to tobe libi, tak si to tam klidne dej. Jezdis s tim ty a co si mysli ostatni ti muze byt fuk.1 bod
-
otestuju, nicmene jestli je to ve fazi kdy to nejak nepozoruji, tim padem mi to nevadi a tim padem je mi to fuk ...uvidime edit: tak emates má prý taky zatím ticho, bohužel nevíme ani jeden jaký silentblok nám tam dali... pokud má někdo přístup do toho systému a mohl by to zjistit tak ať se mi ozve prosím do PM edit2: tak abych doplnil předchozí: Najeto 1400km od výměny silentbloku (20.11.), po klepání ani podobných zvucích ani památky, dnes jsem to testoval na obvyklých místech bez rádia...1 bod
-
Presne po mesiaci som vytiahol päty z Bratislavy a premiestnil som sa na pár dní do Prahy a hlavne som vyhnal pavúkov z výfuku. Aj s nejakým motaním sa v Prahe som zvládol cestu tam a späť na jedno tankovanie, ale bolo to na hrane. Celková priemerná spotreba bola podľa tankovania 7,5 litra, priemerná rýchlosť 93 km/h. Do tejto priemernej rýchlosti treba započítať aj cestu cez celú Bratislavu a nejaké to jazdenie v Prahe. S motorom 1.2 TSI je dôležité uvedomiť si, že Fabia pri vysokej rýchlosti a hlavne do kopca, s plným kufrom a troma osobami okrem trávy zožerie aj zvodidlá pri ceste. Museli sme stihnúť v Bratislave vlakový spoj, preto som išiel za Prahou prvých cca. 100 km 160 km/h (do kopca D5, 5000rpm na 7°DSG) . Jediná vec s ktorou som nepočítal, že pri tejto rýchlosti skoro 2/3 nádrže nebudú stačiť na cestu späť. Ako som postupne začal dobiehať stratený čas (podľa GPS navigácie), postupne som spomaľoval a prepočítaval som aj dojazd, aby som nemusel zastaviť a strácať čas tankovaním. Bolo to dosť zaujímavé, lebo ešte pred Brnom som mal dojazd menší ako bola dĺžka cesty predomnou, ale postupným spomaľovaním sa znižovala priemerná spotreba a tým pádom ani dojazd neklesal tak rýchlo ako ubúdali kilometre. Nejakých 90-100 km pred cieľom začal byť už dojazd taký, že som mohol do cieľa doraziť bez potreby tankovať. Šok prišiel, potom keď PP s dojazdom 70 km zapískal, že treba tankovať a začala svietiť "rezerva". Ten skurvený PP potom začal dojazd odpočítavať rýchlejšie, a to napriek tomu, že som na tempomate priebežne uberal rýchlosť a išiel som aj jemne z kopca (D2 smerom na BA). Nakoniec mi na hranici mesta svietil dojazd 0 km a musel som sa ešte dostať do centra a na čerpaciu stanicu. S nulovým dojazdom som prešiel ešte nejakých 15 kilometrov (bol to stres, nikomu to neprajem). Tam som nabral benzín iba za 5 € (3,35 litra) aby som prešiel na svoju zaužívanú ČS. Vtipné bolo, že aj po natankovaní tých troch litrov naďalej svietila na PP hodnota dojazdu 0 km a to som priemerné hodnoty s indexom 2 nuloval. Až po nejakých 5-10 km ľahkým tempom (70 km/h) po obchvate mi tam zasvietil dojazd 5 a neskôr 10 km. Potom som nabral plnú nádrž v Rakúsku s rozdielom 15 centov na liter. :-) Vzhľadom na to, že som dotankoval ďalších viac ako 53 litrov (dá sa, maximum je okolo 56-57 litrov), v tej nádrži som toho naozaj veľa nemal. Ponaučenia: Keď ste šofér, treba ľudí pred odchodom naháňať už o dosť skôr, lebo kým sa všetci pozbierajú, prejde 20 minút ktoré je potom možné dohnať iba za cenu rýchlej jazdy a naozaj nechutne vysokej spotreby. Údaj PP o dojazde treba brať s rezervou. Najprv si myslíte že si s palivom vystačíte a potom ledva dorazíte do cieľa.1 bod
-
My o Supovi a Sup na auto.cz http://www.auto.cz/skoda-superb-treti-generace-prijde-twindoor-sestivalce-786811 bod
-
tak ja se pridavam, cca 800km po vymene a uz se obcas taky ozve klepnuti. zatim to neni tak intenzivne slysitelne a caste jako s predchozim silentblokem, nicmene se to zase zacina slysitelne projevovat. uz by to chtelo, aby soudruzi konecne udelali novy dil, jelikoz bude dalsi reklamace a po nasledne 3. si pak muzem rovnou jit vybirat novy vuz MR20141 bod
-
Zas nepřeháněj. Nebýt toho, že mám tento stroj k dispozici, tak bych toho tolik nesesmolil. A děkuji za přání, tobě i ostatním taktéž přiťukávám na zdraví!1 bod
-
Omg, tak ten RS nárazník je pěkně trapnej kdyby byl za příplatek, tak prosím, ale dávat ho tam automaticky1 bod
-
Vis MX6, mas v ledascem pravdu samozrejme. Me kdyz chytnou spliny. Vezmu si na cestu do prace manzelky 2 roky starou R Thalia 1.2 - 55kw atmo a ver, ze jsem pak vzdy na dlouho vylecen :-). Clovek je tvor stale nespokojeny. Ano taky bych bral lepsi, vykonejsi. Clovek kdyz si zvykne na to co ma, bral by lepsi a tak by to slo dal a dal. Ja se obcas ohlednu za lidma, znamyma co jsem jim i pujcil svest treba, co by za toho Rapida dali a nemuzou si ho treba dovolit a nebo vubec nove auto a jezdi ve starych popelnicich. Pak si clovek vazi vic toho co ma i kdyz by bral lepsi.1 bod
-
ak budeš stále nad každým dielom motora takto rozmýšlať či sa pokazí alebo nie,tak nič nekúpiš...1 bod
-
1 bod