Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 02/08/14 ve všech sekcích

  1. Tak jsem se dnes rozhoupal namontovat hagusy... Nejdříve jsem naměřil cca budoucí polohu a polepil krepovou páskou, na které jsem si poznačil díry. Dále jsem každou díru předvrtal cca 3,5 mm dále 6.5 mm poté jsem záhlubníkem udělal díru cca 12 mm aby se mi tam vešel pilník na stopce do vrtačky. Pak už jen opatrně vybrousit potřebné tvary do střechy. Nakonec jsem kolem děr raději mázl černý silikon a vše přišrouboval. Pozor jsou tam origo 4 x TORX a 4 x ty jemné hvězdičky. (ty jsem neměl) Pár fotek...
    2 body
  2. A jsme zase u toho, že majitelé nečtou manuály k vozidlu - běžící ventilátory a cuknutí stěračů (přestavují se kvůli menšímu opotřebení stírací lišty) a fůra dalších věcí, na které se tady lidi ptají, tam jsou popsány... Přemýšlet nad tím, jestli to má skutečný význam nemá smysl - prostě to tak výrobce udělal. Tečka.
    2 body
  3. Jojo to je taky v plánu Časem...
    1 bod
  4. Cawte no ja si uz asi vyse roka zhanam vsetky diely na dorabku origo xenonov, bolo to dost narocne si to vsetko pozhanat, hlavne tu kabelaz na aut. nastavenie vysky xenonov. Mam uz vsetko - vyskomery, kabelaz, riadiaca jednotka sklonu, xenony, ostrekovace s hadickami, krytky, dierky som si vyrezal sam, koliesko ovladania intenzity osvetlenia interieu pre xenony. Do leta si to vsetko chcem dorobit (mozno aj o mesiac, ako vyjde cas) a prilozim aj podrobny navod resp. fotonavod. Nikde som este takyto navod, fotonavod nevidel tak mozno aj tym niekomu pomozem, nakolko vela ludi sa chce pustat do takyej nie jednoduchej prestavby. Dorobim si aj predne parkovacie senzory, ale ten navod prilozim do sekcie parkovacich senzorov. -vsetky tieto diely ma vysli aj s xenonami na cca 300 € + predne park. senzory nove za 110 €. Robota ma vyjde asi na cca 60-70 € cize dokopy ma to vyjde ta dorabka xenonov komplet na necelych 370 € aj s robotou
    1 bod
  5. Čo tam po 320NM, ked su len v uzkom pasme? S TDI sa musis naucit predbiehat, aby si to "stihol" v spravnych otackach, zaradit a preradit, lebo vytacat je to zbytocne. S TSI das proste o dve rychlosti dole, plyn na podlahu, kludne ho potocit takmer do cervenych a za par sekund je po predbiehacom manevri. Mne sa priebeh 1,8tsi velmi paci. Nema vyznam riesit podla mna TDi, a to mam v rodine obidve motorizacie. Jedina vyhoda s tdi (u mna v passate) je neskutocne velky dojazd (70l nadrz) oproti tsi (octavia).
    1 bod
  6. Tak mám COLUMBUSE v autě a opravdu navigace s vyhřívaným čelním sklem funguje a zatím bez problémů, přesně jak píše ferda25. Montáž , nastavení a aktualizace mi prováděl ferda25 a když už jsem byl u něho tak mi provedl i všechna možná nastavení, zavírání otvírání pátých dveří dálkou, kontrola tlaku v pneu atd.... Musím mu touto veřejnou cestou poděkovat za profesionální přístup, je to opravdu odborník a všemu co dělal naprosto bez kompromisů rozuměl a věděl co přesně má dělat. Kéž by takovými profíky disponovali alespoň některé servisy, hned by nám zákazníkům bylo lépe na duši vědět že svěřujeme našeho miláčka do rukou opravdového odborníka.
    1 bod
  7. Pawouk má mladý schované před zimou, ale až bude teplo, rozbalej pavučiny
    1 bod
  8. Tak já to zmiňoval, ale po porodu už jsem to dál neřešil. Náhodou mám jednu fotku v mobilu,... moje dvě holčičky
    1 bod
  9. Takže volba padla na Columbus někdo kdo umi nahrat spravny fw aby to makalo ?
    1 bod
  10. nejenom kabeláž ale hlavně řídící jednotku volantu pro multifunkci... napiš Uživateli ferda25 určitě ti poradí nejlíp....
    1 bod
  11. Ahoj tommi8tt, 30mm mdf je pod tapec je tak akurat, viac urcite nedavaj. Ja som to dal a aj s repro je to dost natesno, ale voslo sa to. Este som zrezal aj take vyztuzenie - "vcelie plasty" z vnutornej strany mriezky na repro na tapaciry, aby sa mi repro toho nedotykalo. Ked das 30mm MDF, tak na repro mas 70 mm od okraja MDF po stiahnute sklo (pozri fotku). Inak mal som tam presne tie Sinus live a oproti origo to bol paradny rozdiel, ale potom som to este upgradol na Morel Maximo a to bol este raz taky skok (ale tie uz su trochu drahsie a daval som tam aj zosik). Ked uz budes mat dole to repro, tak porozmyslaj, ci tam nenalepis aspon nejaky kusok tlmiaceho asfaltoveho platu (dynamat, stp a pod.). Keby si mal nejake otazky, pozri si forum, kde som opisoval, ako som menil repro a pripadne mi napis. Hudbe zdar! Paulie
    1 bod
  12. V napínáku je dosť silná pružina, ktorá permanentne tlačí na reťaz, no zrejme aj to je málo a svoju úlohu musí dokonať tlak oleja. Spravil som malý test, aká sila je potrebná na stlačenie napínáku. Aby sa vobec pohol piestik je potrených 8 kg. Na úplné stlačenie piestika trebalo 14 kg.
    1 bod
  13. Všiml jsem si o víkendu že mi nejde stahovat zadní okna za spolujezcem a že ve dneřích jen něco cvaká zvuk jakoby od relátka,ale okno se nehne ani o milimetr.Přisuzoval jsem to tomu že mrzne a že je prostě okno přimrzlé a tak jsem to netrápil.Zkusil jsem to dneska když už je nad nulou a to samé. ˇčím by to tak mohlo být - je to na výměnu celé stahovačky
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...