Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 03/12/14 ve všech sekcích

  1. Nápad je to dobrý, myšlenka plynulosti dopravy mezi dvěma křižovatkami ve měste není nic nového... vzpomeňme na tzv. "semafory" na kterých se zobrazovala doporučená rychlost, kterou když řidič jel, tak na dalších světlech mu to vyšlo na zenenou... montovalo se hlavně v 80-tých letech ve velkých městech. Jenže aby tohle fungovalo - museli by to dodržovat úplně všichni účastníci provozu... což je bohužel nereálné.... Takže Audinu jedoucí 35km/h ve velké městě (Praha, Brno, Bratislava) k dalšímu semaforu....2 z 10 řidičů vytroubí, 5 z 10 prudce - nasraně a rozhodně "neekologicky" předjede, 2 z 10 téměř vytlačí - tzv. lepením se na "pr.el" a 1 z 10 předjede a ukáže ... takže k dalšímu semaforu stejně nedojedete na zelenou, ale na konec kolony aut před sebou , a úspora paliva a snížení emisí to tedy nebude... Ale jinak, až to budou mít všechna auta ... což jednou budou, tak dobrý, a určitě bude i méně nehod
    2 body
  2. Pokud ti pomůže třeba tato recenze.......http://mateju.bigbloger.lidovky.cz/c/100287/ABC-Podvod-Group-as.html
    2 body
  3. Precistenie potrubia to ked som videl co je tamtak hrozne len nechapoem s kade sa to tam dostalo ked v turbe som nenasiel ani kvapku oleja ani brudu ale cojus ale pocitit trosku rozdiel a hlavne tak nedimi
    1 bod
  4. Konečně všichni dělají něco užitečnějšího, než že spamují na foru.
    1 bod
  5. Ray vypadá hodně dobře na styleplusu.
    1 bod
  6. Súhlasím s Hravecom o pootvorenom okienku -. Na obrazovke komfortných spotrebičov sa mi po zapnutí klimatizácie (kým neochladí priestor) zobrazí vyššia spotreba ako pri nezávislom kúrení. Keď ráno pozriem z okna a vidím, že auto je pokryté námrazou, diaľkovým ovládačom zapnem kúrenie. Cca 10 min (samozrejme závisí od vonkajšej teploty) ohrevu stačí na to, aby som nemusel škrabať ľad z okien a v aute bola celkom príjemná teplota. Aj keď som používal nezávislé kúrenie denne ráno na cca 10-15 min a jazdil som krátke trasy, nekleslo nabitie baterky pod 80%.
    1 bod
  7. Od MR 2014 je to reseno pojistkou vytazeni lze vypnout. Mimo to je to i v nejnovejsim navodu Deaktivace/aktivace funkce denního svíceníDenní svícení deaktivujte, resp. aktivujte vyjmutím, resp. nasazením pojistky odpovídající ampérové hodnoty pro denní svícení Pojistky v přístrojové desce.
    1 bod
  8. Taky by mě zajímalo jak to svítí.... u O2 FL verze L&K to bylo a vypadlo to celkem pěkně... dodělat to šlo i dodatečně... takže myslím že to půjde i na OIII Hurikan: Nechceš sem zkusit dát nějaké foto? Dík
    1 bod
  9. Ghostbuster, vůbec nemáš za co. Ať se podaří bez zbytečných nervů Doktorone, jak říkáš, to je hadice (spíš roura ) co vede z cooleru směrem do EGR, tu odpojit jako první a ideálně dát bokem. I když ta mi zrovna nějak nevadila, mě zavazel ten EGR sám o sobě To je taková slabina všeho co vypadne z koncernu VW... ke všemu debilní přístup. Co teprve když chceš vyndat ze Supa baterku, to je prácička
    1 bod
  10. Hravci dík za info! Vyčetl jsem z toho, že by to mělo brát 0,2 litru na jeden cyklus, což je asi 30 minut. Jinými slovy řekněme půl litru benzínu na hodinu. Já ho v autě budu mít, ale budu poněkud netypický uživatel. Nesmějte se, ale chci ho používat, když v autě občas přespím. Celou noc by asi neudržela baterka větrák, ale dokážu si představit, že po pár hodinách spaní, když bude zima, tak ho jednoduše spustím a ono se už vypne samo, když usoudí, že baterka má málo proudu. Ale třeba to vydrží skutečně dlouho, uvidím. Jinak na zimní rozjezdy, nebo letní vyfukování před supermarketem, to samozřejmě nemůže mít chybu.
    1 bod
  11. kdyby někoho zajímalo, co je Columbus zač
    1 bod
  12. Někdy je lepší se na to vypíchat, dát si pivko, pořádně se vyspat a druhý den to půjde
    1 bod
  13. Da se jezdit za krasnou spotrebu, vykon tam taky je znat...tudiz co vic si prat :-)
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...