Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 03/14/14 ve všech sekcích
-
Vezmi si pilu, uřízni špalek a máš na čem sedět. A až pojedeš domů, špalkem přiložíš Já jedu na blint, poberu něco do tašky a je to. Nějakej flek se vždycky najde, hlavu složím kdekoli, hlavně ať je co pít a je to. Sice židli mám, ale docela čumím, co se tu řeší, hlavně to menü v hospodě mě pobavilo. Ale myslím pánové a dámy, že u soudku dobrého pivka vše vyšumí a bude jedno, jestli byly k obědu knedlíky nebo pizza ne?3 body
-
Takže rozhodnuto. Vítězem se stává......... Škoda Roomster Trumf Ambition, 1,2 TSI, 63 kw. Zelená Jungle metalíza. Doplněna výbava o : ambition plus tažné el. otvírání oken hlavové a boční airbagy 8 reproduktorů prodloužená záruka na 4 roky nebo 60 000 km Rozhodnutí padlo po přímém srovnání obou adeptů. Rapid se mi sice opravdu o kapánek líbí víc, ale to je jediný bod, ve kterém nad Roomstrem zvítězil. Plusové body pro Roomstera byly hlavně vyšší posaz, luxusní nastupování na zadní sedadla, cena při zvolené výbavě, i když nepotřebuji převážet atypicky rozměrné předměty, tak u RD se to sem tam využije, možnost vyjmout zadní sededla a jejich variabilita, a podobně... Jak již bylo zmíněno....je to jen auto..... Jinak děkuji všem za smysluplné a užitečné reakce v tomto vláknu... PS: Rapiďáci nesmutněte.......není všem dnům konec a možná na něj dojde za cca 5-6 let.....2 body
-
2 body
-
Nebuďte hned urážlivky hlavně, se pomalu bojím něco napsat, aby se hned někdo neurazil . Snažil jsem se naznačit, že jde o srazík, nikoli výpravu na severní pól. Cílem je přeci se poznat a pokecat milí Supíci. Nebuďte tak vážní a smějte se lidi, žijeme jen jednou a srazík nějak dopadne. A když někomu bude něco chybět (posezení, vařič na kafe, cigára, cokoli), tak jsme přeci lidi a navzájem si pomůžeme ne?2 body
-
MŮJ OSOBNÍ DOJEM, pokud bych doposud nikdy motor 1,2TSI s rozvodem hnaným řetězem nepotkal a dostal se k jeho použití poprvé: - motor 1,2TSI je výkonově výbornej jak ve slabší, tak v silnější variantě, trakční kvality předvádí nadprůměrný, spotřebu taky, v obou posledních parametrech se blíží ke koncepčně přibližně 10 let starým dieselům (myslím třeba motory 1,4TDI PD a 1,9TDI PD od VW) neboli ve srovnání s běžným zážehovým agregátem je v porovnání výkon/spotřeba dalece vepředu. ALE. Ani jeden z motorů, se kterýma by někoho napadlo agregát 1,2TSI srovnávat nebo se kterýma by byl svým jízdním chováním porovnatelnej, NEMÁ nebo NEMĚL takový projevy, který při svým objevení u starších konstrukcí agregátů znamenaly hrozbu vážnýho poškození až komplexní havárii celýho motoru. Řidičská veřejnost JE NAVYKLÁ na skutečnost, že pokud motor vydává v jakémkoliv okamžiku svojí funkce hlasitý kovový a jinak nezvyklý zvuk, JE PROSTĚ NĚCO BLBĚ - A HROZÍ OKAMŽITÝ NEBEZPEČÍ HAVÁRIE MOTORU. Doba aerovky "cililink" je prostě dávno pryč a řidiči jsou navyklí na velice tichý a kultivovaný projevy moderních motorů - "řetězová" vyrianta tsíčka do toho svým řinčením řetězu o kryt prostě nezapadá. Kromě toho, že motor v určitým okamžiku svojí funkce vydává zvuky obyčejnýmu řidiči signalizující hrozbu poškození motoru jsou z počátku jeho výroby i potvrzený případy, kdy k takový havárii pohonu skutečně došlo - a těch potvrzenejch případů není rozhodně dost málo na to, aby se to dalo přičíst statistickýmu výskytu fatálních poruch. Takže obava veřejnosti rozhodně není planá a není to davová hysterie vybuzená novinářskou kachnou - na vině skutečně je konstrukční "zaváhání" výrobce motoru a jeho neodhalení při předvýrobním testování. A proti tomu, že se lidi bojí hrozivýho zvuku z motoru prostě nikdo nic nezmůže - ani tím, že bude milionkrát tvrdit, že "po provedených úpravách žádné riziko nehrozí" - pomůže prostě jen odstranění toho nelibýho zvuku, protože v psychologii "davu" pořád je a bude dojem "řinčení = nebezpečí přeskočení řetězu". To že možná už žádnej motor 1,2TSI vyrobenej v posledních 2,5 letech "neskočil" na tom dojmu nic nezmění. A proto taky výrobce "udělal krok ve vývoji ZPÁTKY" a u novější generace použil znovu pohon řemenem, i když je jeho spolehlivost údajně nižší než spolehlivost řetězu - zdá se, že statistiky se budou muset vinou odfláknutý konstrukce jednoho agregátu značně opravit... Je to prostě v psychologii - a bohužel i HYPOTETICKÁ hrozba poškození motoru je těžší argument, než třeba estetický hledisko - stačí si vzít příklad z Fiatu Multipla, kde první generace s "delfíním čumákem" prodejně nestála nijak vysoko a teprve po faceliftu, kterej esteticky problematický uspořádání předku změnil na "klasičtější" šla přízeň veřejnosti nahoru. V podobný situaci je i Roomster, kterej se ne každýmu líbí svým designem různě vysokých oken vepředu a vzadu - to ale není to, co děsí všecky jeho uživatele tak, jako chřestivej zvuk z motoru a myšlenka "CO KDYŽ ZÍTRA NENASTARTUJU KVŮLI ZÁVADĚ ROZVODU?" A to je myslím to nejhorší, co mohlo ten agregát potkat - OBAVA Z JEHO SELHÁNÍ. To je něco, co se strašně jednoduše získá (a získalo), ale velice těžko se toho zbavuje. A to ta nejhorší situace pro majitele motorů 1,2TSI vyrobených PŘED červnem 2011 teprve nastane - až se vozidla dostanou do věku, kdy je první majitelé budou chtít umístit na trh s ojetinama. Už teď jsou jima bazary poměrně slušně naplněný a první série už překročily i lhůtu prodloužený záruky - to znamená, že se jich první majitelé budou chtít brzo začít zbavovat už jen proto, aby nemuseli nést náklady na další případný opravy. Co s cenou těchto aut udělá nemožnost do nich bez velký investice použít modernizovanou verzi řetězu a jakou finanční ztrátu při takovým prodeji bude znamenat "mít starší provedení TSI pod kapotou" ještě nikdo nezkoumal...2 body
-
Nemáte někdo zkušenost s montáží RS pedálů do OII? jak moc je to složité a koli času na to je potřeba? Díky1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
co to je daleko? Máme to obdobně, ale s Bulharskem ... jednou jsme okusili a už jsme jinam nejeli, letos v plánu po osmé , cesta 1650km, proto se ptám co je to daleko1 bod
-
Bicisto - ty ale asi nemáš automatické rozsvěcování? Logika toho je taková, že ve tmě ti nesvítí budíky = nesvítíš předepsaným venkovním osvětlením (tlumená světla), protože svítíš jen denním svícením. Má tě to tedy trknout, abys rozsvítil tlumená světla. Takto se to tady někde už probíralo.1 bod
-
Tenhle kolos ale tady není běžný a hned tak nebude (jestli vůbec někdy). A teď sem se dozvěděl, že údajně přistál směrem od východu, takže bych stejně viděl kulový.1 bod
-
1 bod
-
No vidíš, u mě tyto Dunlopy 10 000 km byly krásně tiché a po tomto nájezdu zase hlučí.1 bod
-
Mě také letňáky hučí víc ne zimáky...holt, někdy je to otočené. Hučely už od nových....1 bod
-
1 bod
-
To mu hučí úplně někde jinde, tam dole kousek od límce volantu, v případě že za ním sedí Kokta.1 bod
-
já teda nevím.Asi ztluču dohromady lavičku Nevím jak to udělám.Kupovat židle a stolek se mi zrovna nechce.Nevyužiju to už po zbytek roku.A takové ty lepší židle už zase stojí docela ranec.Na fotkách určitě zcela jistě nic takového není.V těch chatkách Chanos kde bysme asi měli být tak nic není.A tu kuchyňku jsem tam taky hledal marně.Jdu tam napsat,protože mě to zajímá a nebudu čekat na poslední chvíli co se dozvím1 bod
-
245-247 tacho 2.8V6 na lpg.. po rovine, drzel jsem to asi minutu a vic uz to nejelo, tocilo to 6200ot. a nic moc v ty rychlosti, celkem se to klepalo a vsude foukalo, asi bych potreboval seridit usazeni dveri, pak me pri 230 vyblikal mercedes at uhnu1 bod
-
1 bod
-
Proč pořád každý straší ? Opravdu sy myslíš, že při dodržování toho proměnného intervalu se ti po záruce pokazí motor ? Jestli ano tak měň olej dřív a je to. A vůbec: měl by jsi asi začít měnit svíčky dřív, olej ve tvé sekačce na trávu v půlce doporučeného intrevalu, začni i potraviny vyhazovat po uplynutí půlky doby trvanlivosti... všechno hned bude mnohem lepší. :-)1 bod
-
Já myslím, že je tady o tom popsáno dost. Desítky, ba stovky stran. Co ti není jasné na nedostatečně napnutém prodlouženém řetězu a následném přeskočení řetězu na ozubeném kole? Jinak to snad ani skočit nemůže. A buď rád, že je jich jen mizivé množství. Škodovka dělá různé úpravy. Tak to třeba jen rachotí a nepřeskočí. Možná. To nikdo neví. Myslím, že tato debata nemá žádný smysl - nic nového totiž nepřináší.1 bod
-
Oil Catch Tank super věc Hlavně v zimě. 5z5 kluků to mělo teď v zimě plné nakondenzované vody....Včetně mě Přemýšlím, že ho vyrobím ze silonu. Tam by voda pak tak kondenzovat neměla.1 bod
-
To my machři vormene máme v podpisu, tedy v mém případě udávaná spotřeba dle tankování asi už za 9tis km. Přesně jak píšeš, po 20km to moc neřekne, kdyby to bylo alespoň na nádrž. Jinak my co nemáme maxidot tak se to počítadlo dlouhodobé spotřeby (údaje pod 2čičkou) samo vynuluje už snad po 2tis km (nebo nevím kolik to bylo už) roli taky hraje doba, myslím 99hodin. někdo psal, že je to proto, že nemaxidot má malou paměť a proto je to takto nastaveno. U mé předchozí O1 s displayem japonské kalkulačky si pamatovalo 10000km a nevím kolik hodin.1 bod