JirkaBrno, opravná sada je použiteľná iba ak máš malý defekt napr. od klinca a podobne, inak je na dve veci. Ja sám mám v aute opravnú sadu, ale plánujem dať rezervu, lebo pred rokom som mal defektov viac než dosť. V jednom prípade sa mi naraz poškodili obe predné pneumatiky. Na šťastie mohol som na tom ešte pár dní opatrne jazdiť, ale inak boli na odpis. Mesiac na to som zase mal v noci taký defekt, že tlak z pneumatiky bol preč behom dvoch sekúnd, a mal som rozrezaný profil, takže opravnú sadu som ani nevyberal z kufra. Musel som v noci zavolať kamaráta ktorý prišiel a požičal mi svoju rezervu a náradie s ktorým sme vymenili kolesá (dokonca bola potrebná trojvýmena kvôli priemeru diskov a bŕzd). Ak by sa mi to stalo niekde stovky kilometrov od domu, nedajbože ešte aj v zahraničí, tak môžem riešiť odťahovku, a neviem čo všetko ešte.
Takže ak sa niekto motá autom čisto iba v meste, alebo v blízkom okolí, tak beriem, dá sa žiť aj bez rezervného kolesa, prípadne ho mať doma a zbehnúť pre neho taxíkom, ale inak je to riziko.
Čo sa týka nákladov na LPG, tie sú mi jasné, dokážem si to zrátať aj ja, a viem, že sa to väčšinou oplatí. Ja sám som o LPG uvažoval, ale v mojom prípade by bola návratnosť moc pomalá. Totiž jediný systém ktorý by som dal do auta (Vialle LPdi) je zatiaľ nekresťansky drahý.