Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 06/21/14 ve všech sekcích

  1. Když zaplatíš útratu na příštím srazu, tak můžeš.
    2 body
  2. divné , asi dobré forum alebo dobrý importér , tu je to skôr naopak čo sa týka záruk
    1 bod
  3. tak jířo pujč to auto a naplánuj trasu na okresce
    1 bod
  4. Tak už som sa aj ja presunul na druhý breh BXE a vymenil som ojničné skrutky za nové a zistil som nasledovné dĺžky skrutiek: staré skrutky: 52,04mm, 52mm, 52,13mm... nové skrutky: 51,64mm, 51,55mm, 51,68mm... teda staré boli dlhšie o cca 0,45mm, neviem, či je to bežné, alebo boli natiahnuté... MR 2008/04 Musím pochváliť inžinierov z NDR, lebo ku všetkému bol výborný prístup. Tak verím, že mi dlho vydržia. (Moment 30Nm + 1/4 otáčky)
    1 bod
  5. Doufám že budeš mít v tuto dobu čas, už jsem tě přihlásil. http://www.economyrun.cz/index.php/history/hist-2014
    1 bod
  6. Přesně tak, tady se na každou sebemenší kravinu hned zakládá téma. Přitom je daleko snazší a hlavně i rychlejší tu příručku otevřít. Na druhou stranu chápu u aut z druhý nebo bůhvíkolikátý ruky, že tam třeba ten manuál není. Pak je procedura o několik desítek sekund delší, že se musí manuál stáhnout.
    1 bod
  7. 1 bod
  8. Já si to nějak pochystám také.......tak já to beru "Čaj o páté" 3.7. ve čtvrtek v 17:00 Čertousy http://www.hotel-certousy.cz/node/476
    1 bod
  9. Ekkare,po tom co jsi popsal situaci,jsem Ti dal za pravdu.V mezích zákona máš pravdu,jestli ji máš i z lidského hlediska se prostě posoudit nedá. V zásadě ten autobusák hovado byl,ale otázka je,jestli je to hovado je od přírody,nebo je to takový Jekyll a Hyde.On to totiž může být slušnější řidič než my všichni dohromady,jenom mu do role hovada pomáhají ostatní nerespektováním jejich práv. Já určitě nejsem žádnej Mirek Dušín a sem tam se mi povede věc,že bych se radši v prd..i viděl,ale mám pár pravidel,mezi nimi je když míjím autobus v zastávce,dávám si kurva bacha na chodce a potom,jestli nechce odjet a nebliká.Pouštím,i když jedu sám,tím spíš,když je za mnou kolona.To,že mi děkují za to,na co mají ze zákona nárok svědčí o jednom,že pouštění autobusu není tak samozřejmé jak by mělo a že na ně většina sere. Proto se jim ani nedivím.Ano,hovada taky trestám,alespoň tím,že si je vytroubím :-),ale autobusáci mezi ně nepatří,protože do role hovad je pasoval nezájem a arogance ostatních. Howg :-)
    1 bod
  10. najeto 4000km...syrové auto spotřeba klesá každou nádrží....poslední je na 45,2.litru LPG najeto i s benzínem na starty 634km...na syrový motor to jde...počítám že se pod 7litru LPG dostanu... Jinak přítelkyně jezdí teď z mojí HŤAPKOU a najela na 34,0litrů LPG 566km ....i se startama na benzín nechápu to jak to ty ženský dělaj...já jsem se dostal max na cca 520...km...
    1 bod
  11. Takže jsem dnes tankoval pošesté plnou ,mám najeto 3680 km a podle aplikace PHM - Náklady jsem jezdil od posledního tankování za 6,06 l / 100 km . A jelikož nemám rád vedro ,tak používám klimatizci skoro pokaždé . A to jsem dnes popojížděl po Brně v zácpě po metrech .
    1 bod
  12. Jednoduse a strucne to vubec setrvanikem nemusi byt. Resil jsem stejny problem. Jelikoz mi setrvacnik i cvakal, nechal jsem ho vymenit. Cvakani zmizelo, ale pocukavani ne. Na diagnostice byla videt velka odchylka od vstrikovaneho mnozstvi na 4. valci. Nechal jsem tedy vymenit vstrik na 4. valci za novy a cukani temer zmizelo. Sem tam se auto treba na semaforech mirne zaklepe, ale je to opravdu nepatrne. Nejspis by pomohla vymena i ostatnich vstriku, ale jelikož jsou odchylky minimalni, resit to nebudu. Obcas pomuze i oprava elektroinstalace u vstriku, ale to byva i chyba na diagnostice. Takze zdaleka ne vsechno je zpusobeno setrvacnikem. Opravdu rada nad zlato :smich:
    1 bod
  13. Zespodu to mám úplně suché, nikde únik oleje nepozoruji. Máte někdo představu, co taková spotřeba oleje udělá po čase s emisemi, respektive s EGR ventilem nebo katalyzátorem?
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...