Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 09/09/14 v Příspěvky

  1. To už vám načisto drbe?? Ako nechápem čo sa furt chcete odlišovat a rozlišovať a rozpoznávať Rapida od Okty, Fabku od Rapida, Citigo od Fabky, Superba od Yetiho....kristepane k čomu vám to je??? Neni to jedno? Každý si vyberie a kúpi čo potrebuje...ale nechápem k čomu potrebuje riešiť nejake podobnosti dizajnu, alebo také sračkoviny ako že predok rapida nerozozná od Octavie...Každý kto si kupuje Škodofku si myslím že ten rozdiel pozná už zdaleka, ja s tým problém nemám... Mne sa napríklad to zjednocovanie dizajnu páči, konečne má Škoda niečo charakteristické - nejaké prvky dizajnu podľa ktorých bude každý vedieť že je to škoda. Myslím že každý škodovkár dokáže rozlíšiť na čom jazdí, tak ako to vedia rozlíšiť majitelia Audi, mercedesov, bmw atď atď... Ja napríklad nedokážem rozlíšiť súčasné A6 od A8, alebo na A4 by som kľudne tipoval že je to A8, nedokáže rozlíšiť bmw5 od bmw7 a ani X5 od X3 a X4 od X6 už absolútne A mercedesov - tých je už toľko modelov podobných ako vajce vajcu, že tam som už stratil prehľad pekne dávno...a je mi to jedno, lebo ma nezaujímajú.... Tak furt nechápem čo tu riešite nejaké podobnosti - je to normálna vec, hovorí sa tomu charakteristické prvky dizajnu a majú ich všetky automobilky a konečne aj Škoda.
    6 bodů
  2. Už dlouho přemýšlím nad pořádným grilem. Když se povede něco podobného, beru to i z rapida. I když brouk je brouk.[emoji1][emoji1][emoji1]
    2 body
  3. Hihi, to bych spíš měl obavu, že mu z TSI udělá jen FSI.
    2 body
  4. Včera večer mi hoši psal Petrrr, že jeho kinder kár projde čipovací kůrou. Kokta mu prej vysvětlil, že mu tam může během minutky nacvakat asistenta na rozjed do kopce, ASR, ESP, HDC a Haldex Kam se hrabou naše oktávky, kam Kokta dá jen protočení ručiček při startu Původně chtěl Petrrr ještě OSN, MBÚ a ČTK, ale to prej Kokta už neumí....
    2 body
  5. Heh, jak tak koukám, tak i kdyby škodovka vytvořila s prominutím ho.no, tak to tady někteří bude obhajovat... Nechápu. No nic, dřív byl zepředu naprosto odlišný Yeti, SII, OII, teď to bude jako ta Dacia. Všechno nudný a unifikovaný.
    2 body
  6. Na to auto jsem koukal, je zajímavé, že např. nemá elektrický pohon zadního kufru ... což je v ČR u RS ve standartu... takže opravdu může být (a očividně je) SK konfigurace jiná.... Je to Export do zahraničí, a tam vždycky šli lepší ŠA auta ne ... Jinak do servisu s tím hned nepoletím, to pro mě není zase tak zásadní, ale při první garanční prohlídce se na to zeptám, kde je ten kryt, a zda tam má být...
    1 bod
  7. fuj..to čo je za hnusobu??
    1 bod
  8. Já předsudky nemám, ale vidím určité parametry a ty něco napovídají.
    1 bod
  9. Takže s Roomem 1,4 16V ujetá trasa 2350 km 3 dospělí a narvaný kufr na dovolenou. Z toho cca. 1600 km dálnice, zbytek okresky z velké části obcema, nebo s omezením rychlosti. Dálnice když to šlo 130-140 na tempomat a to i z kopce, protože prdel Roomíka vytváří spíše podtlakový pytel s brzdícími účinky, takže zde se v podstatě nic nenaspořilo. Pneu 16"205/45 foukáno všechno na 2,5 baru. Spotřeba dle výpočtu 6,7 , dle PC 6,6. Se spotřebou jsem velmi spokojený a taktéž s minimálním rozdílem mezi výpočtem a PC. Jinak jsem z této cesty měl hrůzu, protože vždy jsem to jel s Tdi, hrůzu ze spotřeby, ale i z hluku při vyšších rychlostech. Nakonec jsem byl velmi spokojený, auto v dálničních otáčkách 3,5-4 tis celkem slušně reagovalo na pedál, je pravda, že díky tempomatu jsem nikde nemusel řadit na 4 stupeń, vše vyhrabal na 5ku. I když uznávám, že tempomat tam předvolenou rychlost nahulí lehčeji a rychleji než řidič přes pedál-nechápu to, ale o tomto jevu vím. No a nakonec ani s tím hlukem to nebylo tak zlé. Závěr, jsem mile překvapen a spokojen, příště vemu Roomíka klidně znova, no a z mého pohledu je tento typ trasy pro 1,4 vhodnější než nějaký námi známý meziměstský provoz.
    1 bod
  10. 1 bod
  11. kokta7: A to si ještě nevzal to nejpomalejší, extrem byla Fabie I s 1.0 MPI 0-100 km/h za 20,9 s 37kW, 84 Nm...
    1 bod
  12. Údaje ze SM pro 1.0 MPI: 44 kW/5000 a 95 Nm/3000, zrychlení 15,7 55 kW/6200 a 95 Nm/3000, zrychlení 14,7 V tom článku píšou, že to dost nestíhalo hlavně v kopcích. do města to bude dobrý, ale jinak...
    1 bod
  13. 1 bod
  14. K baru přijde krásná ženská, opře se o pult a koketně kývne na barmana, který na ní může nechat oči. Ona mu zajede oběma rukama do fousů, až muži z toho naskočí husí kůže, pomalu se těmi fousy probírá a zapřede : "Vy jste majitel tohohle baru?" "N..n..ne", vydechne barman. Ženská mu sjede rukama z fousů do vlasů, pomalu mu je cuchá a zavrní : "A kdypak přijde majitel?""N..n..nevím", koktá barman v sedmém nebi. "Tak až se vrátí," zašeptá ta ženská, zatímco mu zasouvá prostředník do pusy, aby ho mohl cucat,"tak mu vyřiďte, že na hajzlu není papír ..."
    1 bod
  15. Aha, tak jsem to asi špatně pochopil.
    1 bod
  16. Doporučoval bych ti, abys napřed změřil teplotu sám sobě, a to dřív, než sem zase začneš psát ty svoje moudra.
    1 bod
  17. počkej, to si nerozumíme, mě se taky unifikovanost nelíbí, ale akorát mi přijde zvrácený, že se tady u Škodovky vyvádí co dělá za šílenosti, jak to Kabáň dojebal apod. já pouze tvrdím, že to je v dnešní době trend a má to tak každá automobilka. Viz třeba Mazda 3 a 6, nový Toyoty apod.
    1 bod
  18. Na 1200 otáček to trápit na 5ku do kopce ? Podle mě to moc podtáčíš ten motor.
    1 bod
  19. Takže z umístění popisu rozdílů na sociální sítí vyvodíme nutnost a z nutnosti odůvodnění kritiky. Někdy mně přijde, že by se nadávalo, i kdyby Kabaň udělal to auto zlatý. A to tady Fabiu vidělo jenom pár lidí a ostatní kibicujou podle pár fotek.
    1 bod
  20. Kritika extrémní unifikace vzhledu jednotlivých modelů je zcela na místě, když musí i Škodovka dávat na Facebook návod, jak rozlišit Rapida od Octavie.
    1 bod
  21. Ten setrvak asi nebude úplně v kondici, ale když jedes do kopce a chceš v 80 na petku prudce přidat,tak spis podrad a nic se klepat nebude
    1 bod
  22. podlě mě Škodovce vyčítáte sračku, která se týká dnes všech automobilek...
    1 bod
  23. Asi pred týždnom som nahodil koncovku a asi pred 2 mesiacmi pedále. Ten neporiadok prosím nekomentovat.... .Nasledne na druhý den prebehla komplet očista. Na roomovi boli v servise odstanene klepotave zvuky pri preradovani a nerovnostiach- bol to nieaký držiak prevodovky. Momentalne hladám nieaké hliny na zimne pneu v 15" velkosti.
    1 bod
  24. Když jsi v zatáčce tak raději řiď. Jinak ten původní čtyřramenný volant vypadá jak ze starožitnictví
    1 bod
  25. Návod na obsluhu nemůžu najít ,tak moc díky.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...