Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 12/28/14 v Příspěvky
-
5 bodů
-
Tak to mě nenapadlo, takže až příště budu kontrolovat olej a bude na měrce málo, otevřu víčko a litr mi rázem přibyde To je dobrej nápad4 body
-
3 body
-
Už jsem to taky slyšel. A když kontroluješ olej otvíráš i víčko? Mohlo by to vyřešit tvoji spotřebu oleje.[emoji23] [emoji23] [emoji23] [emoji23] Mě nic nepomohlo, jen výměna pumpy, která tekla.2 body
-
No mě minulý týden odřeli služebáka. Stál jsem na parovišti před Tescem, že si jen zaběhnu pro svačinu než vyjedu na elektrárnu. Byl jsem pryč cca 15min. nikde nikdo nestál, bylo 6 hod.ráno. přijdu k autu a už z dálky jsem viděl, že u mě stojí nějaká popelnice. (stará felice)... přijdu k autu a samozřejmě u řidiče se nedalo normálně projít, natož otevřít dveře a nastoupit aniž by se člověk nezasral o špinavý boky aut... A spolujezdec to dokázal, na 3x jsem měl ve dveřích rýhu od dveří (nejspíš jak se soukal na etapy z auta... Ačkoli jsem také slušně vychovaný a hodně si toho nechám líbit, tohle vlivem prázdného parkoviště, vánočního stresu a pracovního stresu jsem nevydržel... zalezl jsem od spolujezdce, vyjel si ven, vzal klíče od práce a obešel jsem mu auto. Vím že teď spoustu lidí přijde s tím že jsem Bůh ví co, ale prostě tohle už bylo i na mě moc a kdyby to bylo moje auto a ne služební, tak bych mu ještě i vypustil všechny gumy a ventilky zahodil hajzlovi... Někteří lidí jsou opravdu degeni od přírody a dělají naschváli jen aby ostatním dělali peklo ze života, tak jaképak s nimi sraní.2 body
-
V tom případě už nezbývá nic jiného než nafoukat pěnu do výfuku. Jenže na to sem až moc dobře vychovaný - sakra2 body
-
Ten černý stojí nějak špatně? Myslím, že ho "vyhnal" už ten bílý. Myslím, že vedle něj by jsi ani Ty nezaparkoval jinak. Takže mam*da vidím jen jednoho.2 body
-
Jemu podobní nepatří za volant, pak se můžeme divit, jak to na silnicích vypadá. Se divím, těm, co ho tady ještě bránili...2 body
-
2 body
-
Nejsme o Vánocích všichni nějací "hustí" ...takových řidičů znám spoustu, co jim pruhy nic neříkají, kdyby alespoň měli opravdu auto že se nevejdou, takhle vidím stát Q7 apod. tam to chápu, pořád lepší když si stoupne na čáru a auta kolem zaparkují normálně, ta parkovací místa jsou už i na mou OII někde malá, že stojím 10cm od čar po obou stranách a mám co dělat, abych vylezl a nastoupil... Známej si koupil k Ježíšku DODGE RAMbox ve sport packetu... ten parkuje na 4řech místech najednou, protože se jinak nevejde1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Tak naši na Fáčku ještě ani 100 tis najeto nemají a kolik už do něj nasypali :D1 bod
-
100tis jo, ale pak do něj začínáš sypat. Až te´d poslední dobou mám na palubce světelnou diskotéku.....1 bod
-
1 bod
-
Nic ma na tom videu neprekvapilo odhadol som ta presne, bohuzial takychto .... jazdi po cestach cim dalej viac, aj v mojom okoli,vacsinou vyrastkovia s kapucnou na makovici...1 bod
-
No to u nás nejde-bohužel. Je to jednosměrka a kdyby zůstal před zábranou tak ulici ucpe a to by neprošlo. Kdyby to šlo,tak cajty ani nevolám,nechám to stát za ním a mám v pi..i ať se debil/ka stará...1 bod
-
Já myslím, že to bylo cajk. Osobně bych to taky psychicky nevydržel.1 bod
-
To já mám náskok nějakých 25hodin :-D čili pořád čekám déle :-D Zítra ráno zjišťuju jestli bude prodejce na salonu a zajedu za ním :-) ... je třeba mu popřát hezký nový rok :-D1 bod
-
A týpek na "dodávky forum" píše o hrozným chování lidí co vypouští nevinným lidem kola1 bod
-
JJ, taky jsem už jednou lezl do auta 5 dveřma - ještě že to byl kombík. Parkování příčně k obrubníku, já zadkem k obrubníku,napravo auto obráceně a nalevo místo - ten někdo tam nacouval s tou dodávkou (spolujezdcem ke mně na těsno),ale to už jsem měl nafest napravo já - nejsem had ani žížala, tam jsem se ani neprotáhl, natož abych otevřel dveře. Nicméně frajer v dodávce měl po mém odjezdu prázdý 2 pneu bez ventilků.1 bod
-
Sumár : Objednávka 9.10.2014, auto dorazilo do salónu k predajcovi 19.12.2014 a prevzatie auta ráno 23.12.2014.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Hm, na předchozí stránce píšeš "občas", při tvém nájezdu a "předposranosti" to bylo tak maximálně třikrát dohromady. No nic, třeba tomu přijdeš na kloub.1 bod
-
1 bod
-
Pandoro, já bych ti doporučil chodit pěšky, a nemusel bys sáhodlouze řešit problémy nesmrtelnosti chrousta, což se jinak nedá nezvat. Kdo zná historii tvých dotazů zde (ale i nejen na tomto foru), ví o čem je řeč. Řešit nějakou údajnou línost u nového motoru s fascinujícím "výkonem" (ostatní prominou) 63 kW ve voze typu Fabia, mi přijde už jako počátek šílenství. Kolikrát si to vytočil do těch "závratných" otáček, při nájezdu 1500 km, že můžeš toto tvrdit?1 bod
-
Tento problém sa rieši hlavne pri leteckých prúdových motoroch, kde je s nárastom vonkajšej teploty OAT (Outside Air Temperature) celkom citeľný pokles výsledného ťahu motora. Preto sa používajú takzvané "Flat Rated Engine", čiže motory s vyrovnaným ťahom, ktoré dokážu pri náraste OAT udržiavať požadovaný maximálny (vzletový) ťah. Ale aj tieto motory majú iba istú hranicu OAT, nazývanú "Flat Rated Temperature", po ktorej prekročení ťah klesá. Aby som odpovedal na tvoju otázku: Teplota okolitého vzduchu by teoreticky mala mať poznateľný vplyv na výkon piestového, hlavne ne-prepĺňaného piestového motora. Teória hovorí že: Piestový motor je tepelný stroj, ktorý slúži ku transformácii tepelnej energie na energiu mechanickú. Jeho výkon teda závisí od tepla, ktoré privedieme do pracovného obehu. Tepla sa získava spaľovaním zmesi paliva a vzduchu - výkon teda závisí aj množstva vzduchu ktoré sa privedie do válca. Pri jednom pracovnom obehu sa do válca nasaje množstvo vzduchu mv tero ktoré je rovné hustote vzduchu a objemu válca. Z fyzikálneho hľadiska má chladnejší vzduch väčšiu hustotu preto by si ho mal teoreticky dostať do motora viac. Čiže; chladnejší vzduch = hustejší vzduch = väčší objem vzduchu vo valci = väčší výkon Či je to možné pri týchto malých motoroch aj empiricky overiť, to ti už povedať neviem. Istotne je ale tento nárast / pokles výkonu väčší v spojení s nadmorskou výškou ako s vonkajšou teplotou, nakoľko tlak vzduchu s výškou klesá rýchlejšie ako jeho teplota . PS: mám aké také vzdelanie iba z leteckých motorov, takže môj príspevok ber s rezervou1 bod
-
O Pikatecu jsem našel tohle – http://www.detailingclub.cz/viewtopic.php?f=2&t=1736&start=10 a tohle https://www.hyundaiclub.net/viewtopic.php?f=161&t=29618 Ale praktické zkušenosti jsem žádné nenašel. V Autosalonu na Primě (a "shodou náhod" tou samou dobou i na ČT v tom jejich Auto Moto) to byla prostě reklama, to se pak asi odráží na ceně produktu. Ale kvalita může být bezvadná, jen mám pocit, že asi existují minimálně stejně kvalitní věci za méně peněz.1 bod
-
No nevím. Já se už koukám po nějakém veteránovi. Hybrid ano, ale s V8 od Lexusu.[emoji2]1 bod
-
Ty jooo, to bylo hustý.....to bych chtěl taky umět. PS: Co jednou internet schvátí, už nikdy nenavrátí. Ne že bych ti to přál, ale až jednou nedejbože někoho sejmeš, nebo se připleteš k nějaké nehodě (což je dnes dřív jak nové boty) tak ti ty videa nad kterýma se zde mudruje (onanuje)přičte orgán k dobru. Pěkný zbytek svátků všem a pamatujte, že cituji:"nejhorší je srážka s blbcem". Tak se vyhýbejte jak jen to je možné.1 bod
-
No sláva... teď ze sebe udělat kokota i před těma, co ho bránili .... teď už jen doufám, že až se někdy vymeleš, tak to neodnese nikdo další.1 bod
-
Určitě mělo - minimálně pro něj, protože jak jsi napsal předtím, dá to na prodej jako "top stav" a jelikož kdo to neumí zjistit, ten naběhne a koupí si to za těžký love jako nepoškozenej kus, prodejce na tom těžce vydělá. Počítej: dejme tomu že na tom strávil tři dny pižláním a rovnáním, den svařováním a broušením, dva dny kytováním, broušením a stříkancem tý metly Rosso-brunello a den kompletací introše - neboli celkem dejme tomu dva vraky po 20 000 - 30 000 českejch (nebo ekvivalentní částce v jiný měně - například rublech nebo hrivnách) plus tejden práce a další "vícenáklady" v podstatě jen za kyt a barvu plus něco za zničený díly interiéru - a zisk odhadem odpovídající prodejní částce kolem 200-250 tisíc ... Jestli potom zisk v řádu kolem 200 000 korun pro někoho "nemá význam", tak já jsem čínskej kloboučník. Druhá věc je samozřejmě odpovědnost za případný škody a úrazy, až ten nablejskanej slepenec v krizovým okamžiku neučuní, co by učunil nepoškozenej skelet = neboli neochrání posádku před následkama "rány". Pokud teda potom ještě zbyde někdo, kdo by po nějaký odpovědnosti prodejce volal...1 bod
-
A eště pozdějc to můžeš uvidět někde u dálnice s kalužema krve a cákancema mozku, kdy to bude rozstřelený po nehodě zas zpátky na ty dva kusy, protože v momentě nárazu si ty místa ve výztužích kastle (uvnitř sloupků a prahů) těsně u svárů "vzpomenou", že už tam někdy v minulosti došlo k tepelnýmu šoku a rozškubnou se jako hajzlpapír podél perforace... Lak nablejskanej jak psí koule tomu samozřejmě pomůže jen při prodeji...1 bod
-
1 bod
-
Borci, musíte vzít na vědomí, že tady jste na motoristickém foru a fůra lidí zde má jisté zkušenosti s novým modelem auta. Tak proto ty reakce a rady nějakou chvíli počkat. Ovšem většina kupujících lidí sem nechodí a ani podobné věci neřeší, prostě vidí nové auto, tak ho jde koupit. Tady se pitvají auta do detailů, o kterých většina zákazníků nemá ani tušení, a evidentně jim to nevadí. Což není případ mnoha zdejších diskutérů. Koneckonců, auto není investice za pár stovek, ale za stovky tisíc, tak je každého věc, jak se k tomu postaví. Já mám u aut v tomto směru naprosto jasno (i když zrovna teď nic nekupuji).1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Souhlasim s Pawoukem. Taky mě serou ti co jezdì 200 km/h. Myslí si, že jsou kingové a já pak musim brzdit a blikat, aby uhnuli.1 bod
-
tak další kufr akce 4 dospělí a 11měs. dcerka a víken na chalupě. pořád jsem házel věci do kufru a čekal jsem, že budu muset jet stejně se sundaným platem, ale všechno vešlo pod plato a ještě bylo pořád místo. na zadních sedadlech 2 dospělí a autosedačka Cybex Pallas 2 FIX a bylo to dost těsný, těch 80 km bylo tak akorát pro ty cestující vzadu, být to auto o 5 cm širší, tak je prostě dokonalý.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod