Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 10/11/15 ve všech sekcích

  1. Skoda, ze neprodavaji auta v Globusu, protoze tam je svet jeste v poradku.
    2 body
  2. Já nejradši koncern tudíž se není čemu divit ale upřímně Oktakráva není zrovna auto pro ženicha nebo nevěstu... ne že by to bylo špatné auto ale na takový den to chce něco víc
    2 body
  3. Konečně jsem se vzbudili a dali nějak dokupy a ikdyž to nikoho nezajímá oznamuji že už není TY a JÁ ale MY!
    2 body
  4. Není to náhodou foto jak jsi srazil srnu?
    2 body
  5. Tu je fotka jak jsem srazil psa. A hledal jsem jeste fotku jak jsem dorazil srnu ale tu nejak nemuzu najit.
    2 body
  6. Jarní sraz 2016 AUTOKEMP ATC MERKUR - Pasohlávky datum 20.5 - 22.5.2016 možnost ubytování: bungalovy 2-6 osob (vč. soc. vybavení) obytné buňky nebo chatky (bez vybavení) stany vlastní i kempové... Podrobné informace na letáku: http://www.kemp-merkur.cz/wp-content/uploads/2011/02/4427.pdf nebo na http://www.kemp-merkur.cz/ !!!prosím tímto přihlášené i nově přihlašující o stanovení požadavku na typ ubytování a předpokládanou dobu pobytu!!! Zatím příhlášení: Kubinos + 3 Mrchodny Vick + 3 + 0,001 Tarantulas Airman64 SUP1 + 1 nemo.x ghostbuster + 1 tomaskeny + 1 Majklsup23 + 1 Martin hvoždara Albion (kastl vlastní) Hrnca Cuzik + 1 + 0,001 Kuban3c Jan Beránek MartinBlacksuperb + 2 Doktorone + 0 Doktorone (bratranec) +1 Jáwes Janeček + 1 Josef Kvardič Radek Baštecký Ace Ventura Michal Gaier + 1 David Kopřiva Martin Vítek Jiří Semi + 1 Jindra Krupica Martin Blažek Jakub Míka REZERVACE https://docs.google.com/spreadsheets/d/1UIh3PHA7UCokt2JnFyNanPWyfaGTbKSVECvphWSDfBw/edit?usp=sharing v tomto odkaze najdete, rezervační tabulku s rozpisem lůžek. je možno vyplnit svůj nick do "zeleného políčka" tolikrát kolik pojede s daným členem osob. SCHÉMA BUNGALOVŮ https://drive.google.com/file/d/0B_jFHbmmiU--bjdpdXJXcGMyblE/view?usp=sharing odkaz ukrývá schéma souboru bungalovů. Snažím se dát veškeré členy do kupy, tak abychom nebyli rozházení po celém kempu. S ohledem na tuto skutečnost se pokusím nás naskládat do bungalovů, tak aby to bylo pro všechny přivětivé, ale za předpokladu že bude více jedinců, či párů na jednom bungalovu. Bungalovy jsou většínou dvoupatrové a oddělenými pokoji, ovšem jedna kuchyňka a sociální zařízení. Pokud by však někdo měl proti tomuto výhrady, vyřešíme samostatně, ale vzdáleně od ostatních. Kdo by chtěl chatku, nebo stan, je možnost ale ty jsou hodně vzdálené Důležité čtěte! !!!!Objevila se možnost skupinové slevy za ubytovaní na 180Kč/lůžko/noc z ceníkové ceny 270,-Kč/lůžko/noc, což je více než zajímavé, má to ale podmínku a to tu že je nutno zaplatit předem zálohu ve výšši 70%. Prosím ty kdo mají zájem o tuto slevu tak at napíšou napíšou do odpovědi "závaznou odpověd". Sleva bude platit pouze za předpokladu 20 a více osob. Pro ty kdo z nějakého důvodu nechtějí platit dopředu bude platit normální cena 270,-Kč/lůžko/noc Na Vaši účast se těší Váš organizační tým!!! Hlavní organizátor: KubinoS rychlý kontakt: jakub.filla.esox@gmail.com stravovací referent: Tarantulas náměstek pro FB: Tarantulas A čestný host ze Slezka: Airman64
    1 bod
  7. Popis a jak funguje VAQ pro Leona Cupru, GTI Performance či RS 230.
    1 bod
  8. Nějaké foto pro kamarády bude? Měli jste tam Scouta nebo klasiku?
    1 bod
  9. Armyk: Ono když to takhle vezmeš, tak 70% věcí tady na fóru je o ničem, včetně Tvého a mého příspěvku Prostě jak zde už padlo, dnešní doba je trend, kde si většina na něco hraje.
    1 bod
  10. Diky, pustím se cestou nejmenšího odporu :-)
    1 bod
  11. cena cca 25-35 bez ostřiků podle toho jak se seženou díly a dle podpory jednotek v autě
    1 bod
  12. http://autoroad.cz/zajimavosti/73942-video-vtipna-reklama-od-mercedesu-s-temito-auty-rozhodne-vase-dite-nenaboura
    1 bod
  13. Taky se mi moc nelíbí, když si auto na něco hraje. Zvýšený oplastovaný kombík nebo SUV bez pohonu všech kol je podle mě špatně. Stejně jako je podle mě špatně auto obehnat spojlery a difozory jako u závoďáku (které ani nemají žádnou funkci) a přitom nesáhnout na techniku. Takže MC si hraje designem na závoďák, ale moje nenápadná FIII je stejně rychlá. A to se mi na mém autě líbí - nenápadný rychlík. Stejně je tomu například u S řady Audi. Vypadají stejně jako obyčejné A modely s S line paketem, ale technika je někde jinde.
    1 bod
  14. Jenze od toho prave forum je. Pokud bychom k tomu pristupovali takhle (a nerikam, ze v principu to neni dobre), bylo by forum bez podobnych debat skoro prazdne...
    1 bod
  15. Ty Passaty stály vždycky za hovno, holt, není to Škodovka [emoji23]
    1 bod
  16. Kamaradi, kamaradi ale na grilovacku si nas nepozval v lete, s Tvou zenou jsem taky nespal. Tak jaci kamaradi [emoji23] Mne Jiri je uplne u prdky z kolika soucastek se co sklada, neni moje vec. Ja kupuji vyrobek jako celek a pocitam s nejakou spolehlivosti kord u noveho auta a ne ze budu s novym v servisu casteji nez s 10 let starym predchozim. Az poletis Airbasem budes taky rikat z kolika soucastek se sklada ?
    1 bod
  17. Jo že bych tu kožku co tam byla ještě prodal ně nějakou čapku aspoň
    1 bod
  18. Hezky, paradoxem je že telefonování za jízdy je přestupek a kouření je v pořádku ačkoliv to narušuje stejně soustředění. Ale tento alespoň típá cigarety do popelníku a nehází je z okénka na ostatní vozy jako větší část kuřáků.
    1 bod
  19. Galvi tak v celku jatka no. Škoda mohl si porvat aspoň skalp. Víš jak něco za něco.
    1 bod
  20. Sem ulovil nějakého vášnivého kuřáka
    1 bod
  21. Sranki Měl jsem Roomstera nákup 281tisic a prodal jsem ho za 230tisíc ztráta 50 tisíc po 3 letech. Se podívej za kolik se prodává 3 roky starý Yeti do 50.000km. Samozřejmě když si někdo koupí auto s vysokou výbavou za vysokou cenu tak musí očekávat i vysokou ztrátu při prodeji, z vlastní zkušenosti vím že nejmenší ztráty mají auta v základu. Pette spoluúčast mám 5% a bezeškodně měsíce něco přes 180 u Generalli poj.
    1 bod
  22. Tak jsem se v S3 svezl - 140kW TDI, nejezdilo to na první dojem špatně, jen mně zarazilo, že ten motor je hlučnější než můj 125kW v S2. Sedačky lepší, interier mně teda moc neoslovil. Plus komplet ty multimedia - není to tak intuitivní, asi bych si potřeboval přečíst návod a nějak si to projít v klidu, nevěděl jsem kde co jak.... Též nevím pro noční režím, jestli ten velký display kolumba nebude oslňovat. V S2 to kolečko podsvitu je super, že nepátrám, zreguluju hned. Z venku design dobrý, zevnitř už to není můj šálek čaje. Nad čím přemýšlím: - opěrky hlavy opět nesklopné - jen výška - regulace podsvitu budíků - proboha proč je to v software setupu? - skřínka spolujezdce je nějaká malá - proč se nevejde palubní knížka s palubní literaturou? - řadička DSG mi nějak nevyhohovala, jak si opřít ruku, abych nemusel mít ruku pořád na řadičce? Toto má Passat nějak lépe řešené - vyhovuje mi více pedál plynu ukotvený od podlahy, dobře se zapře a dávkuje, než nějak hamtat "od voka" - je v tom nějaký vyšší posez když jsem si zreguloval sedačku do potřebné roviny.
    1 bod
  23. Tak jsem vyměnil svíčky včetně oleje a filtrů. Díky zdejšímu foru to byla celkem hračka, asi nejdůležitější byla výroba vytahováku cívek ( ještě ho trochu dotuním ) . I když máme Seat Ibiza 1.4 16V jedná se o stejný motor jako je ve Škodovce. Ještě jeden zásadní poznatek při výměně svíček - pro povolení / utažení je potřeba použít svíčák jehož venkovní průměr je maximálně 22mm protože širší se do motoru prostě nevejde !! Použité svíčky NGK ZFR6T-11G. Průběh výměny na Rajčeti : http://czjawa.rajce.idnes.cz/vymena_oleje%2C_filtru_a_svicek_u_motoru_koncernu_VW_1.4_16V_r.v_2011/
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...