Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 06/06/16 ve všech sekcích

  1. Skôr by som sa vydal cestou objednať bez kamery a stierača a potom dať dorobiť kameru. Určite bude stále skladom ako náhradný diel bez ostrekovača pre modely MR 2016, ktoré túto možnosť ešte mali. Podla mňa lepšie riešenie ako riešiť dieru po stierači.
    2 body
  2. Gratuluju, že s tím bordelem na střeše lítáš tak rychle. Možná bys potřeboval zažít, co to je, když ti přistane nosič se 4 kolama na čelním skle...
    2 body
  3. Miklisek ty si hroznej vyvojar:-)
    1 bod
  4. Tak tentokrát delší trasa skoro 500km k ferdovi a zpět. Spotřeba na Maxi dotu 7,9l / 100km, pružná rychlá jízda. Žádná dálnice, okresky. Znojmo -> Strakonice. Pořád to vychází o něco lépe než disel, s čistým benzínem to vychází lépe o polovinu.
    1 bod
  5. Já před nákupem F3 nakonfiguroval spousty vozů a prošel několik salonů různých značek a můžu říct, že tu výbavu co mám ted ve Style Plus sem v žádném jiném neměl, vždy to byl nějaký kompromis, kterého bych časem litoval. To že je Fabia designově parádní kousek /int. i ext./ je další bonus, který mě jen ujistil v mém výběru a po 3/4 roku používání, jsem nadmíru spokojen a neměnil bych. Samozřejmě bych si dokázal představit některé větší a ještě vybavenější auto, ale to už je jiná cenovka a jiná diskuze.
    1 bod
  6. Kryt B sloupku má od 04/16 nová čísla: 5JA 867 243 B a 5JA 867 244 B. Možná už tedy došlo k nějaké technické nebo materiálové změně. Budu trvat na montáži toho nového provedení. OIII má dokonce nově jako ND pouze to šoupátko. Takže o tomto problému ŠA možná ví a řeší to, ale jen pro výrobu a pro prudiče, jako jsem já.
    1 bod
  7. marfan - cena piestov je v pohode , len nesmieš objaviť zodratý blok
    1 bod
  8. Jojo to si take myslim. Ja kdyz si kupuji ted vuz. Tak tam chci mit slusnou vybavu. Je jasne ze by sem bral oktavku. Ale bohuzel na to nemam. A fabia je hezke auto si myslim. Nekdo tvrdi ze je to auto pro zenske. Ale to si nemyslim
    1 bod
  9. Vem si pujcku od skofinu a kup si nejaky novodoby kram :,D
    1 bod
  10. Koukám že debatujete zase o xenonech :-) Kdo si připlatil tak je vychvaluje kdo je nemá tak je nepotřebuje. Heh Já mám zkušenost z Rapida s i bez, taky jsem neodolal a nakonec připlatil bo to na autě přece vypadá cool. A to je tak poslední co z toho mám. Už bych do nich nešel a už vůbec ne u auta typu Rapid. Rozdíl nula nula nic. Už jsem to tu někde popisoval, když jezdíte hodně v noci tak buď jezdíte v provozu kde je větší problém oslnění protijedoucími než nedostatečný výkon a když naopak jezdíte hodně v noci sami tak zase máte puštěná dálková světla. Takže zase rozdíl nula nic. Na xenonech u Rapidu je nejlepší machrindex. Přijde mi že lidi co křičí že by Rapida bez xenonů nechtěli se jenom nenaučili pracovat s dálkovými světly.
    1 bod
  11. Stringo ty jsi srandista. Clovek co i s prasklou zarovkou jezdi do AS aby mel doma voltmetr nebo multimetr? [emoji1] Clint technickej antitalent. A to jak mohl vystudovat stavebni prumyslovku nechci radeji ani vedet. Asi moc casu v kabinetu s tridni. [emoji3]
    1 bod
  12. Fotky z montáže snímače hladiny ostřikovačů. Inspirace: orel (http://forum.skodahome.cz/topic/122413-ost%C5%99ikova%C4%8De/page-4#entry2039865), jazzleba a Lusta17. Díly: 7M0919376 Spínač, 7M0919382 Kroužek těsnící, 1J0973202 Svorkovnice dvoupólová, 2x 000 979 021 E PIN do svorkovnice, 1x 000 979 009 E PIN do svorkovnice přístrojů, husí krk 4,5/6 asi 0,5m, kabel 0,25mm2, kabelové oko M8, textilní elektrikářká páska (pro exteriéry) 19mm x15m. Nutné demontovat ramínka stěračů, těsnící gumu, plastový kryt vodního kanálu, přední stěnu vodního kanálu, mechaniku stěračů a vyrovnávací nádržku chladící kapaliny. Demontovat plastový podběh. Demontovat nádržku ostřikovačů - odcvaknout plastovou sponu a dvě matice M6, jedna je dobře přístupná přímo z podběhu, ke druhé se dá dostat v poloze vleže zespodu za nárazníkem. Vyvrtat v označeném místě na nádržce otvor pr.25mm, nasadit těsnění z čidla a nasunout čidlo. Případně zvětšit mirně průměr, pokud jde čidlo nasadit hodně ztěžka. Vyzkoušet těsnost! Svorkovnici osadit konektory s těsněním. Pro vedení kabelů v oblasti podběhu je vhodné kabely dát do husího krku cca 50 cm dlouhého a konce zatejpovat. Kabely za husím krkem obalit textilní elektrikářskou páskou, každý samostatně. Husí krk zafixovat ke stávajícímu svazku pomocí stahovacích elektrikářských pásek nebo lépe textilní elektrikářskou páskou. Namontovat nádržku zpět. V prostoru za pravým světlem by měl končit husí krk nového svazku. Zde vyvést kabel kostry a osadit ho okem M8 a uchytit ke kostřícímu bodu na pravém podběhu. Kabel k přístrojům pak dál vést po svazku v motoru. Kdo si dá tu práci jako já, na podběhu (a to až do místa připojení kabelů od jednotky ABS) demontuje vodící lištu svazku, odstraní originální uchycení svazku k liště (textilní páska) a kabel od snímače zafixuje ke svazku obalením svazku další vrstvou textilní pásky (foto je už po dokončení). Dál pak kabel protáhnout gumovou průchodkou v dolní části vodního kanálu a pak kabel zafixovat ke svazku; tady už stačí použít stahovací pásky. Protáhnout kabel průchodkou ve stěně. Já tam měl otvor pro kabel dodělávaného tempomatu. Kdo nemá, musí průchodku opatrně naříznout. Poslední mechanickou operací je demontovat přístroje, najít pin 17 na 32 pólové svorkovnici a zasunout do něj konektor.
    1 bod
  13. Rapid 3 roky starej. Clovek, ktery se o nej stara vic nez o svou rodinu. Tedy udrzbou to nebude. Zitra jdu se pod to tesneni mrknout taky. http://forum.skodahome.cz/index.php?/topic/123819-Mikliskovo-bílé-TSI-čko#entry2163623
    1 bod
  14. U Rapida voda ve dverich po otevreni neodtekala i kdyz si je otevrel a presto v tech dverich bylo 5 litru vody. Musel si odchlipnout to tesneni u vytokoveho otvoru aby ta voda co splouchala ve dverich odtekla. Jinak ma samozrejme odtekat i pri zavrenych dverich. U me je to poznat pac jsou spinavy prahy v mistech kanalku ve dverich. Jinak radicku si uhadal dobre, to se mne nepovedlo. Jeste ze ses se mnou hadal s Honzou + cislo s recma o agresivnim potu. Mne je u prdele ceho je ten stav radicky pricinou, kuzi barvou nebo nevim cim, proste je po par tisicich hnusna a tim to hasne. Jinak ano delas mi s AS jen samou radost. Hned mam lepsi naladu. [emoji1]
    1 bod
  15. Ja tam nejvic dostal 47l a to jsem nebyl uplne na suchu. Bylo to v zime, asi na pet cvaknuti a vedel jsem, ze to hned vyjedu.
    1 bod
  16. co se tyce vrtani bod 4, tak neni treba, kousek od tud vede lanko a kabej jde protahnout tudy manual je delany pro kulate mlhovky, cela montaz je stejna i u corner mlhovek, ale u corner mlhovek se musi odriznout drzaky na kulate mlhovky a corner mlhovky drizi jen na dvou sroubech
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...