Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 07/13/17 ve všech sekcích

  1. Pawouk nezna pansky kozeny doutnik [emoji23] [emoji23] [emoji23]
    3 body
  2. Jaká auta, takové forum, co bys chtěl.
    2 body
  3. Je toto možné, se musíš opičit po bráchovi co, když on ne tak já taky ne a něco si vymyslím za výmluvu. 150km co to je, to já jedu na otočku taky. Alespoň vyfoukáš pawouky a karbon z toho tvýho běláska. Všichni, že přijedou před měsícem a najednou samej odpadlík. Být Clintem, jsem velice uražen a vyhazuju z klubu jedna báseň.
    1 bod
  4. Prémiovým palivům nevěřím, takhle sám vím co tankuji a kolik si tam toho dám a hlavně mě to vyjde levněji, cca 30ha/litr. To nikde nenatankuji i kdybych se posral. Max Eurooil, ale tam je rozdíl 40ha a to tam lijou to samé ( ale kolik že jo?)
    1 bod
  5. Jen aby celej mejdan neskončil "penisovým loktem".
    1 bod
  6. Sabiza se pekelně nasral, Petrrr ho vyřídil Už totiž nereaguje ani na zprávy. Asi s brekotem leští plechy na Insignii a sní o nové oktávce
    1 bod
  7. Spíš než co je na tom tak drahé, je správná otázka proč je to tak drahé a odpovědnou osobu bych hledal někde v rámci koncernu a cenotvorby náhradních dílů se startem kolem 1000% nad nákupní cenou dílu.
    1 bod
  8. ono to fungovalo a funguje výborně. Za mě má Yeti skvělý podvozek.
    1 bod
  9. Pani, ja som na to pouzil 2500 a 200 vodny smirgel papier za neustale zvlhcovania rozprasovacom s vodou. VYlestil som svetla rucne do mliecna a potom pastou Xerapol vylesil uplne.
    1 bod
  10. výměna na 5 min. Nic zádným ventilem nevipouštěj, 1- odpoj horní(ta tenčí) hadici 2- otevři expansku 3- vezmi si nějakou nadobu (uříznutá petfaška) šoupni pod spodní tlustou hadici na expansce a sundej hadici (Do fašky ti vyteče jen obsah expanzky který pak zase naleješ naspět). 4- vyněň expansku
    -1 bodů
  11. Souhlas, Zlé, co furt vymejšlej za voloviny. By me zajímalo, kolik zákazníků by si do svého motoru tento systém objednalo kdyby melo na výběr. 1.0 TSI mě osobě neuráží ani to ze jde o tříválec. Ale ty voloviny okolo, proměnné časování všech ventilů, řízené mazání a chlazení, ultratenké pistni kroužky, nizké písty. všude nano povlakování. poddimenzované převodovky , start stopy a rekuperace, odlehčené ojnice, plechové nápravnice, vysokotlaké přímé vstřiky . ... to VŠE vzbuzuje nechuť a nedůvěru. Potřebuji aby motor vydržel, nemusel jsem jezdit po servisech. ..a ne aby mě to žralo kvůli Bruselu o 0.4 l/100 km méně.
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...